Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibach zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo-jakościowego. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, w terminie 3 dni roboczych zamawiającego od dnia zawarcia umowy, przedstawić do wyboru i akceptacji zamawiającego próbki płyt meblowych, o których mowa w pozycjach nr 1 - 32 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz tkanin, o których mowa w pozycjach nr 33 - 41 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. W terminie 3 dni roboczych zamawiającego od dnia przekazania próbek płyt meblowych oraz tkanin, o których mowa w pkt. 7, zamawiający dokona wyboru i akceptacji płyt meblowych oraz tkanin, które następnie zostaną zastosowane w produktach określonych w pozycjach nr 1 - 41 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny oraz aby spełniał wszystkie wymagane standardy i normy. Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie RP, a zastosowana tapicerka musi posiadać atest trudnopalności (nie wymaga się załączania do oferty atestów/certyfikatów). 7. Cenę oferty dla niniejszego zamówienia należy obliczyć w Dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenow, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia, jego rozładunkiem i montażem przez wykonawcę w siedzibach zamawiającego wykazanych w rozdziale IV pkt 3 SIWZ, w miejscach przez niego wskazanych. 8. Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem dostawy. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w Dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 10. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 4 dni robocze zamawiającego, licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksem i/lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 11. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 12. Zlecenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 13. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 14. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 15. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 16. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: 1. Biurko gabinetowe I - 1 szt.; 2. Dostawka do biurka gabinetowego I - 1 szt.; 3. Szafa gabinetowa aktowo ubraniowa - 1 szt.; 4. Witryna gabinetowa - 1 szt.; 5. Szafka gabinetowa - 1 szt.; 6. Kontener do biurka gabinetowego I - 1 szt.; 7. Stół gabinetowy - 1 szt.; 8. Biurko gabinetowe II prawe - 1 szt.; 9. Biurko komputerowe lewe - 1 szt.; 10. Łącznik - 1 szt.; 11. Szafa gabinetowa II ubraniowa - 2 szt.; 12. Witryna gabinetowa II - 2 szt.; 13. Szafka nadstawka I - 2 szt.; 14. Szafka nadstawka II - 2 szt.; 15. Szafka gabinetowa II - 1 szt.; 16. Szafka gabinetowa III - 1 szt.; 17. Biurko I - 4 szt.; 18. Biurko I I - 4 szt.; 19. Kontener - 4 szt.; 20. Witryna średnia - 2 szt.; 21. Szafa aktowa I - 55 szt.; 22. Szafa ubraniowa - 30 szt.; 23. Szafka 2-drzwiowa średnia I - 30 szt.; 24. Witryna - 1 szt.; 25. Regał otwarty - 1 szt.; 26. Biurko III - 1 szt.; 27. Szafka 2-drzwiowa średnia II - 5 szt.; 28. Szafka nadstawka na nóżkach - 2 szt.; 29. Szafa aktowa II - 15 szt.; 30. Stolik - 14 szt.; 31. Stół I - 3 szt.; 32. Stół II - 2 szt.; 33. Krzesło - 20 szt.; 34. Krzesło konferencyjne I - 8 szt.; 35. Krzesło konferencyjne II - 6 szt.; 36. Krzesło o metalowej ramie - 60 szt.; 37. Krzesło obrotowe - 33 szt.; 38. Krzesło obrotowe II - 5 szt.; 39. Krzesło obrotowe III - 5 szt.; 40. Fotel obrotowy - 8 szt.; 41. Narożnik - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach