Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
- Data zamieszczenia: 2018-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
REGON: 102287700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi prowadzenia obsługi kasowej 11 urzędów skarbowych województwa lubelskiego w okresie 12 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia obsługi kasowej dla 11 urzędów skarbowych województwa lubelskiego w okresie 12 miesięcy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części oznaczonych numerami od „I” do „XI”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i 2.1 -2.11 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawień do wykonywania określonej działalności, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) W przypadku instytucji bankowych - posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 poz. 1876 ze zm.). Jeżeli bank działa na podstawie art. 178 Prawa bankowego spełnia wymogi SIWZ. 2) W przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo-kredytowych oraz ich oddziałów – posiada aktualny wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2003 ze zm.). 3) W przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – posiada aktualne zezwolenie wydawane przez Komisję Nadzoru Finansowego, na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, łącznie z wpisem do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców. 4) W przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo – kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo – kredytowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2065 ze. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia - posiada zezwolenie wydawane przez Komisję Nadzoru Finansowego i jest wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1572 ze zm.). 5) W przypadku instytucji, których działania regulują odrębne przepisy, np. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych - posiada zaświadczenie o wpisie do Rejestru operatorów pocztowych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w oryginale; 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy – w oryginale; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ – w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym
Dodano: 2023-12-05 - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.”
Dodano: 2023-10-09 - Bankowa obsługa Powiatu Puławskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-07-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
Dodano: 2022-12-19 - Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe zgodnie z indywidualną dyspozycją świadczeniobiorcy.
Dodano: 2022-11-04 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2022-09-06 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2021 r. do 30.04.2025 r.”
Dodano: 2021-04-09 - ” Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i jednostek organizacyjnych ”
Dodano: 2021-02-02 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Chełmskiego
Dodano: 2021-01-18 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Biłgorajskiego i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-11