Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na sukcesywne zakupy paliwa płynnego do pojazdów i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej, 82-300 Elbląg, ul. Krakusa 13 - 16 w systemie rozliczeń bezgotówkowych w terminie od 1 listopada 2009r. do 31 grudnia 2010r w następujących ilościach: 1. olej napędowy - kod CPV 09134100-8 - 50 000 litrów 2. etylina 95 - kod CPV 09132100-4 - 30 000 litrów

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Krakusa 13-16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 234 10 75, 234 20 37 , fax. 055 234 15 16
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
    ul. Krakusa 13-16 13-16
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 234 10 75, 234 20 37, fax. 055 234 15 16
    REGON: 28025784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na sukcesywne zakupy paliwa płynnego do pojazdów i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej, 82-300 Elbląg, ul. Krakusa 13 - 16 w systemie rozliczeń bezgotówkowych w terminie od 1 listopada 2009r. do 31 grudnia 2010r w następujących ilościach: 1. olej napędowy - kod CPV 09134100-8 - 50 000 litrów 2. etylina 95 - kod CPV 09132100-4 - 30 000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy paliwa płynnego: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, do pojazdów i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu, ul. Krakusa 13 - 16 w terminie od 1 listopada 2009r. do 31grudnia 2010r. w następujących ilościach: 1. Olej napędowy ON - kod CPV 09134100-8 - 50 000 litrów 2. Etylina 95 - kod CPV 09132100-4 - 30 000 litrów Sprzedaż paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo, a podstawie zbiorczych zestawień wydania paliwa potwierdzanych przez kierującego lub inną osobę upoważnioną pisemnie do pobierania paliwa Ilość zamawianego paliwa może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Zakupy w/w paliw rozliczane będą na podstawie wystawionych faktur VAT. Faktury za pobrane paliwo będą wystawiane przez Wykonawcę w okresach dekadowych. Paliwo musi spełniać wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441) oraz Polskie Normy PN-EN-590-2006, PN-EN 228-2006. W przypadku stwierdzenia paliwa nie spełniającego obowiązujących norm Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy jego wymiany na właściwe. W przypadku powstałego udokumentowanego uszkodzenia pojazdu lub sprzętu w wyniku używania niewłaściwego paliwa Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy pokrycia kosztów naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi SIWZ. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy aktualny przedłożą odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, tj. posiadają aktualną i ważną na dzień składania ofert oraz w okresie realizacji zamówienia koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. Etyliną 95 oraz olejem napędowym ON, wydaną przez Prezesa Urzędu regulacji energetyki, zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z póź. zm.). 5. Od wykonawcy Zamawiający wymaga posiadania Certyfikatu jakości dotyczącego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca posiada stację tankowania w promieniu 3km od siedziby Zamawiającego na której zamawiający będzie tankował pojazdy oraz pobierał paliwo do sprzętów. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z działem VI SIWZ i zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił na dzień składania oferty. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie spełnienia wymogów określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o zapoznaniu się z treścią SIWZ i związaniu z ofertą Powyższe oświadczenia stanowią załącznik nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aktualnej koncesji wydanej zgodnie z ustawą Prawo energetyczne w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. Etylina 95, oraz olej napędowy ON. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy certyfikatu jakości Etyliny 95 i oleju napędowego ON. 5. Zamawiający wymaga aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający wymaga aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający wymaga Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 3 do specyfikacji - wzór umowy wraz z oświadczeniem o akceptacji. 8. Zamawiający wymaga wykazu stacji tankowania Wykonawcy wraz z adresami/adresem. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Dziale VI pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 2) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 Uwagi zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach