Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
    REGON: 00053553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia : dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4, przenaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilkowie, gm. Kętrzyn. 2. CPV : 34144210-3 Wozy strażackie. 3. Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, ważne na dzień składania ofert. 4. Szczegółowy opis wymagań, które musi spełniać zamawiany samochód zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ *Wymagania dla pojazdu ratowniczo -gaśniczego*, stanowiącym integralną część SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,- zł (słownie: siedem tysięcy ). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 42, poz.275 z 2007r.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek : 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546 Wadium musi wpłynąć na rachunek zamawiającego, w przypadku formy pieniężnej, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego należy składać w kasie zamawiającego, pok. 12, przed upływem terminu do składania ofert. Dokument wadialny musi zawierać w swojej treści wzmiankę o nieodwołalności i bezwarunkowości zobowiązania gwaranta. Okres ważności wadium, w przypadku formy innej niż pieniężna, musi obejmować co najmniej okres od upływu terminu składania ofert do dnia, w którym upływa okres związania ofertą. 2.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w przpadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są spełniać następujące warunki (na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegające na dostawie samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości nie mniejszej niż 450 000,- zł (czterysta pięćdziesiąt tysięcy) z Vat ; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 550 000,- zł (pięćset pięćdziesiąt tysięcy) ; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez każdego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczeniao wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 19 ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty; b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 12 SIWZ z zastrzeżeniem pkt 19 ust. 3 lit. c SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ); c) oryginał lub kopia wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostawie samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości nie mniejszej niż 450 000,- zł (czterysta pięćdziesiąt tysięcy) z Vat , z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty (kopie) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; wykaz musi zgodny ze wzorem wykazu załączonym do SIWZ; kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach