Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - WYMIANA KRAT OKIENNYCH I DRZWIOWYCH ORAZ DRZWI ZEWNĘTRZNYCH NA ANTYWŁAMANIOWE KLASY C BUDYNKU NR 1 I 20 PRZY UL. SŁUBICKIEJ 10 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 58/PN/2019.

44 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Słubicka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Słubicka 10
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
    REGON: 80519145000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 44wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - WYMIANA KRAT OKIENNYCH I DRZWIOWYCH ORAZ DRZWI ZEWNĘTRZNYCH NA ANTYWŁAMANIOWE KLASY C BUDYNKU NR 1 I 20 PRZY UL. SŁUBICKIEJ 10 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 58/PN/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana krat okiennych i drzwiowych oraz drzwi na antywłamaniowe klasy RC3 w budynku nr 1 i 20 w poziomie piwnic przy ul. Słubickiej 10 w Krośnie Odrzańskim. Zakres robót obejmuje : 1) Wymiana krat okiennych, 2) Wymiana krat drzwiowych wewnętrznych, otwieranych 3) Ocynkowanie krat okiennych i drzwiowych 4) Malowanie proszkowe krat okiennych i drzwiowych 5) Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi antywłamaniowe klasy RC3 z certyfikatem wydanym przez upoważniona jednostkę 6) Wywóz materiałów z demontażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa spełnienia wymagań w zakresie spełniania ww. warunku. c)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie wymaga się wnoszenia wadium. Wykonawcy będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia w przeddzień podpisania umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, w formie zgodnej z art. 148 ust 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy w wyznaczonym dniu w przypadku braku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto Zamawiającego 41 1010 1704 0061 1613 9120 1000. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno być złożone przed podpisaniem umowy. 5. Zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy w wysokości 70% wniesionego zabezpieczenia w ciągu 30 dni od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag na pisemny wniosek Wykonawcy. Natomiast pozostała część zabezpieczenia tj. 30% zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 14. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie przewiduje korzystania z prawa opcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach