Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń Pawilonu Diagnostyczno- Terapeutycznego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Grunwaldzka 10b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6151216, 6151225 , fax. 089 6161216
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Grunwaldzka 10b 10b
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6151216, 6151225, fax. 089 6161216
    REGON: 51099386800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń Pawilonu Diagnostyczno- Terapeutycznego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie remontu w pomieszczeniach Pawilonu Diagnostyczno - Terapeutycznego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście. Pomieszczenia przeznaczone do remontu znajdują się na pierwszym piętrze Pawilonu Diagnostyczno - Terapeutycznego w skrzydle wschodnim (administracja), wraz z klatką schodową, dwoma toaletami dla pracowników administracji i odcinkiem korytarza na parterze od strony drzwi wejściowych do budynku przy ul. Grunwaldzkiej do wejścia od strony posesji, oraz oddzielenie ścianą działową części socjalno-administracyjnej na pierwszym piętrze od części medycznej znajdującej się na parterze. W zakresie remontu odcinka korytarza na parterze przewidziane jest, wydzielenie ścianą działową części socjalno-administracyjnej na pierwszym piętrze od części medycznej znajdującej się na parterze. Ściany i sufit należy przygotować do malowania farbą emulsyjną i pomalować. Po zakończonych pracach malarskich, należy zamontować nowe lampy oświetleniowe, oraz zamontować listwy maskujące i schować w nich przewody elektryczne. W Korytarzu na pierwszym piętrze wraz ze schodami należy usunąć dwoje drzwi z ościeżnicą w wejściu do części socjalnej i części administracyjnej, zamontować w części administracyjnej drzwi pełne antywłamaniowe o klasie EI30C. Ściany i sufit przygotować do malowania farbą emulsyjną, pomalować. Po zakończonych pracach malarskich, należy zamontować nowe lampy oświetleniowe, oraz zamontować listwy maskujące i schować w nich przewody elektryczne. W dwóch łazienkach na pierwszym piętrze należy zdemontować białą armaturę, usunąć terakotę wraz z glazurą. Na przygotowanym podłożu ułożyć glazurę i terakotę z fugowaniem spoin. Należy podłączyć nowe lampy oświetleniowe, oraz białą armaturę. W Holu administracyjnym (korytarz) przewidziane prace polegają na demontażu okna kasowego, wraz z drzwiami i ościeżnicą w wejściu do pomieszczenia kasowego, montaż nowego okna kasowego antywłamaniowego z PCV, wraz z drzwiami pełnymi antywłamaniowymi, następnym etapem jest malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną. Po zakończonych pracach malarskich, należy zamontować nowe lampy oświetleniowe. W pomieszczeniach administracyjnych należy zerwać starą wykładzinę z tworzywa sztucznego, następnym etapem jest malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną. Po zakończonych pracach malarskich, należy zamontować nowe lampy oświetleniowe, położyć nową wykładzinę z tworzywa sztucznego, zamontować nowe drzwi w pomieszczeniach biurowych. W każdym remontowanym pomieszczeniu należy pomalować powierzchnie metalowe (tj. kaloryfery, stare ościeżnice i elementy instalacji C.O. ) Wykonawca podczas wizji lokalnej ustali z Zamawiającym: kolor farby, rodzaj lamp oświetleniowych, glazury, terakoty, rodzaj i kolor drzwi i okna kasowego, oraz rodzaj i kolor wykładzin sztucznych określonych w załączonym opisie technicznym. Montaż białej armatury (tj. 2szt: miski fajansowej i umywalki) Wykonawca podłączy z materiałów Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis techniczny (stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ), przedmiar robót (stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ), rysunki techniczne, obejmujące pomieszczenia będące przedmiotem remontu (dostępne w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego). 3. Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej i zbadanie miejsca wykonywania robót i jego otoczenia, oraz pozyskanie wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, oraz przy zawieraniu umowy na realizację zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 4. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie zasadami i osiągnięciami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz przepisami prawa budowlanego. 5. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości, w szczególności wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) i innych obowiązujących przepisach. 6. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy w pełnym zakresie robót z wyłączeniem urządzeń, dla których gwarancji udziela producent zgodnie z wystawioną kartą gwarancyjną. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od dnia podpisu protokoluodbioru końcowego robót. 7. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, , do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność będącą przedmiotem zamówienia jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W przypadku gdy Wykonawca zalega z płatnościami w ZUS, Urzędzie Skarbowym lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zaświadczenie wystawione przez w/w organy, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: 1. wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależność do izby. 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1a i 1b niniejszego działu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wypełniony formularz Oferta - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Opracowany kosztorys. 7. Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy - zał. Nr 8 do SIWZ. 8. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ. 9. Wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ. 10. Wykaz osób, które po stronie wykonawcy będą wykonywać zamówienie, wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdziale X pkt. 2 ppkt. 3 -Załącznik Nr 6 do SIWZ 11. Jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie zlecenia podwykonawcom należy załączyć dane podwykonawców - Załącznik Nr 7 do SIWZ. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez osobę nie wymienioną w dokumencie dopuszczającym do obrotu ( np. odpis KRS), należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać treści formularza oferty. Należy wypełnić wszystkie miejsca pozostawione do uzupełnienia przez dokonanie odpowiednich wpisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach