Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania p.n. „Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno - ściekowej w gminie Siechnice - modernizacja oczyszczalni ścieków w Siechnicach” w ramach Działania 4.2 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12
    55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgksiechnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania p.n. „Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno - ściekowej w gminie Siechnice - modernizacja oczyszczalni ścieków w Siechnicach” w ramach Działania 4.2 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno-ściekowej w gminie Siechnice - modernizacja oczyszczalni ścieków w Siechnicach” dofinansowanego z Funduszy Unii Europejskiej w ramach Działania 4.2 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Inspektor Nadzoru będzie sprawował w szczególności funkcje: a) Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa, b) Konsultanta świadczącego asystę techniczną i merytoryczną podczas realizacji inwestycji, c) Podmiotu monitorującego przebieg inwestycji w okresie realizacji, uczestniczącego w uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie (tam, gdzie wymagane), weryfikującego i akceptującego faktury wykonawców, koordynującego proces inwestycyjny. 2. Opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do umowy – Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 3. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodem; Główny przedmiot: - 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego Dodatkowy przedmiot: - 71530000-2 - Doradcze usługi budowlane  71540000-5 - Usługi zarządzania budową  71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi  71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym  72224000-0 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem IV. Termin wykonania zamówienia: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: Planowany termin zakończenia robót budowlanych – do 30 października 2018 r. Planowany termin zakończenia obowiązków Inspektora Nadzoru – do 30 grudnia 2018 r. 2. Po zakończeniu realizacji zamówienia, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane przewiduje się na 60 miesięcy od daty ich odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000 zł wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach