Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2017-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgksiechnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna,
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania p.n. „Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno - ściekowej w gminie Siechnice - modernizacja oczyszczalni ścieków w Siechnicach” w ramach Działania 4.2 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno-ściekowej w gminie Siechnice - modernizacja oczyszczalni ścieków w Siechnicach” dofinansowanego z Funduszy Unii Europejskiej w ramach Działania 4.2 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Inspektor Nadzoru będzie sprawował w szczególności funkcje: a) Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa, b) Konsultanta świadczącego asystę techniczną i merytoryczną podczas realizacji inwestycji, c) Podmiotu monitorującego przebieg inwestycji w okresie realizacji, uczestniczącego w uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie (tam, gdzie wymagane), weryfikującego i akceptującego faktury wykonawców, koordynującego proces inwestycyjny. 2. Opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do umowy – Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 3. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodem; Główny przedmiot: - 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego Dodatkowy przedmiot: - 71530000-2 - Doradcze usługi budowlane 71540000-5 - Usługi zarządzania budową 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 72224000-0 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem IV. Termin wykonania zamówienia: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: Planowany termin zakończenia robót budowlanych – do 30 października 2018 r. Planowany termin zakończenia obowiązków Inspektora Nadzoru – do 30 grudnia 2018 r. 2. Po zakończeniu realizacji zamówienia, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane przewiduje się na 60 miesięcy od daty ich odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50 000 zł wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-03-26 - Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-02-12 - „Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na Przedszkole Samorządowe w Głuszycy.”
Dodano: 2023-05-04 - Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II
Dodano: 2023-04-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IV – BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ”
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-04-24 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego
Dodano: 2023-04-01 - Obsł. geodezyjno-kartograficzna dla zad.pn. Bud.dróg wraz z kanalizacją deszcz.w ul. Miodowej i części ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Bud. dróg wraz z infrastrukturą w ul.Kosynierów,Demokratów,Glinianej
Dodano: 2023-03-31 - Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra
Dodano: 2023-03-20