Gmina Dziadowa Kłoda ogłasza przetarg
- Adres: 56504 Dziadowa Kłoda, ul. Oleśnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 627 869 280 , fax. 627 851 808
- Data zamieszczenia: 2017-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadowa Kłoda
ul. Oleśnicka 1
56504 Dziadowa Kłoda, woj. dolnośląskie
tel. 627 869 280, fax. 627 851 808
REGON: 25085504400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dziadowakloda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane na wykonanie prac remontowo-renowacyjnych polegających na likwidacji szkód po nawałnicy z sierpnia 2017 r. na budynku Gimnazjum w Dziadowej Kłodzie, przy ul. Słonecznej 5 z podziałem na 2 zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania są roboty remontowo-renowacyjne polegające na likwidacji szkód po nawałnicy z dnia 11/12 sierpnia 2017 r. na budynku Gimnazjum w Dziadowej Kłodzie przy ul. Słonecznej 5 - z podziałem na 2 zadania. Zadanie finansowane z dotacji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z przeznaczeniem na usuwanie skutków klęsk żywiołowych realizowanego pod nazwą "Remont pokrycia dachowego, zalanych pomieszczeń oraz instalacji elektrycznej w Gimnazjum w Dziadowej Kłodzie (intensywne opady deszczu i silny wiatr, sierpień 2017r)". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał 8 i 10 (dla zadania nr 1) i 2 9 i 11 (dla zadania nr 2) SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 5.900,00 zł (słownie pięć tysięcy dziewięćset złotych), dla zadania nr 2 - 5.200,00 zł (słownie pięć tysięcy dwieście złotych),
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 6 - do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy scalony - załącznik nr 3 i / lub 3.1. do SIWZ, 4) dowód wpłaty wadium - W przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty – dokument, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium (np. w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Dziadowa Kłoda pokój nr 5 zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku położonego przy ul. Saperów 27a we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa i remont tarasu oraz znajdujących się pod nim pomieszczeń piwnicznych
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-04-15 - Remont budynku mieszkalnego położonego przy ul. Murarskiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany sposobu ogrzewania.
Dodano: 2024-04-11 - Zwiększenie jakości życia mieszkańców Gminy Nowa Ruda poprzez rozwój i budowę infrastruktury społecznej
Dodano: 2024-03-25 - Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2024-03-22 - Budowa infrastruktury edukacyjnej- przedszkole w Krynicznie, gm. Wisznia Mała
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja instalacji elektrycznej WLZ w budynkach przy ul. Kluczborskiej 13A i ul. Paulińskiej 13 we Wrocławiu – 2 ZADANIA.
Dodano: 2023-12-14 - Wymiana okien przeciwpożarowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ul. Świętego Mikołaja 80
Dodano: 2023-12-08 - Wymiana okien przeciwpożarowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ul. Świętego Mikołaja 80
Dodano: 2023-11-08