Przetargi.pl
Rewitalizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – etap I

Gmina Miejska Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, 7 Dywizji 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubań
    7 Dywizji 14
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    REGON: 230821380
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej budynku MOPS-u w Lubaniu w ramach realizacji zadania pn.: „Rewitalizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – etap I. 2. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje renowację stolarki okiennej i drzwiowej w następującym zakresie: - Demontaż zdegradowanej technicznie stolarki okiennej,- Montaż nowej stolarki okiennej w układzie jak istniejący,- Renowacja drewnianej stolarki drzwiowej,- Wymiana metalowych zewnętrznych drzwi do archiwum,- Renowacja wewnętrznej metalowej stolarki drzwiowej w piwnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 7 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych),4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto,c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi następujące uprawnienia budowlane:- kierownikiem budowy – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem, że przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r. poz. 840 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach