GMINA OLSZYNA ogłasza przetarg
- Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności 20
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757212050
- Data zamieszczenia: 2024-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA OLSZYNA
ul. Wolności 20
59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
tel. 757212050
REGON: 230821486 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa Centrów Kultury Wiejskiej w Bożkowicach i Nowej Świdnicy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 – Roboty budowlane - Budowa Centrów Kultury Wiejskiej w Bożkowicach i Nowej Świdnicy 3. Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest: Dla części 1:- dokumentacja projektowa dla świetlicy w Bożkowicach – Załącznik nr 1 do SWZ,- dokumentacja projektowa dla świetlicy w Nowej Świdnicy – Załącznik nr 2 do SWZ.Część 2 – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:Budowa Centrów Kultury Wiejskiej w Bożkowicach i Nowej Świdnicy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium dla Części I w kwocie: 40 000,00 (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100).zgodnie z rozdz. XIII SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cz. Ia) sytuacji ekonomicznej lub finansowejdotyczy tylko cz. I - Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się dokumentem potwierdzającym posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż:1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100)b) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli:1) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:Dla Części 1:- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości łącznej co najmniej 500 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane - Wykaz Robót załącznik nr 6a do SWZ.c) wykaże, że skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby:- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:Dla Części 1: - Wykaz osób Załącznik nr 7a do SWZ- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych — uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, posiadającą minimalnie 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz w tym pełnienie funkcji Kierownika budowy w min. jednej robocie budowlanej obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę, obiektu kubaturowego.cz.IIDla Części 2:- co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości łącznej co najmniej 500 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.- a) Dla Części 1: - Wykaz osób Załącznik nr 7a do SWZ- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych — uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, posiadającą minimalnie 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz w tym pełnienie funkcji Kierownika budowy w min. jednej robocie budowlanej obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę, obiektu kubaturowego.b) Dla Części 2: Załącznik nr 7b do SWZWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi następujące uprawnienia budowlane:1) inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, który posiada potwierdzenie prawidłowo wykonanych usług,2) inspektor branży sanitarnej, który posiada odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,3) inspektor branży elektrycznej, który posiada odpowiednie uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-06-18 - Budowa świetlicy wiejskiej - środowiskowej w miejscowości Stary Julianów
Dodano: 2024-06-07 - Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
Dodano: 2024-05-29 - Remont budynku przy ul. Worcella 12 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-23 - Remont budynku położonego przy ul. Saperów 27a we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa i remont tarasu oraz znajdujących się pod nim pomieszczeń piwnicznych
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-04-15 - Remont budynku mieszkalnego położonego przy ul. Murarskiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany sposobu ogrzewania.
Dodano: 2024-04-11 - Zwiększenie jakości życia mieszkańców Gminy Nowa Ruda poprzez rozwój i budowę infrastruktury społecznej
Dodano: 2024-03-25 - Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2024-03-22