Przetargi.pl
Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej

Gmina Marcinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-124 Marcinowice, Juliana Tuwima 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Marcinowice
    Juliana Tuwima 2
    58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 890718366
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Budowa budynku centrum sportu w ZebrzydowiePrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8.Budynek zaprojektowany jako obiekt wolnostojący, o zwartej formie w kształcie prostokąta. Dach dwuspadowy o symetrycznym układzie połaci, kryty blachą tytanowo- cynkową kolor RAL 7021. Wykończenie zewnętrzne - tynk silikonowy, tynk mozaikowy (kolor ciemnoszary), deska elewacyjna kompozytowa lamelowa.Powierzchnia zabudowy557,00m2 Kubatura2810,00m3 Długość budynku 32,46m Szerokość budynku 22,34m Wysokość budynku: 7,82 Ilość kondygnacji:2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.1do SWZCzęść 2 - Elewacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tąpadła 35 wraz z pracami wewnętrznymi1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8.Remont elewacji polegał będzie na skuciu odpadających fragmentów tynku i wykonanie nowego tynku wraz z odtworzeniem istniejących detali architektonicznych. Tynk, który odpada z powierzchni ścian należy skuć do gołej cegły. Pozostawić należy cementowo – wapienne elementy ozdobne na elewacji frontowej, takie jak: obramowanie otworów okiennych, parapety oraz gzyms, które należy poddać renowacji, poprzez uzupełnienie ubytków zaprawą do odlewów sztukatorskich F-01 lub materiałem o podobnych właściwościach. Wykończenie elementów ozdobnych należy wykonać w tynku gładkim.Ścianę należy wykończyć:− tynkiem cementowo – wapiennym kategorii II – warstwa podkładowa− tynkiem cienkowarstwowym silikatowym o fakturze „baranka” (1,5 mm) – warstwa wykończeniowaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.2 do SWZCzęść 3 - Adaptacja pomieszczeń lokalu niemieszkalnego przy ul. Kwiatowej 1 w Marcinowicach1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8Przewiduje się wykonanie adaptacji pomieszczeń budynku niemieszkalnego dla potrzeb funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zakres prac obejmuje:− rozbiórkę części ścianek działowych,− montaż nowych ścianek działowych,− wymianę stolarki okiennej na nową, o identycznym układzie szprosów jak istniejąca,− wykonanie nowej instalacji wod – kan,− wykonanie nowej inst. gazowej i c.o.− wykonanie nowej wentylacji.Powierzchnia pomieszczeń: 120,88 m².Wysokość pomieszczeń: 2,94 m.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.3 do SWZCzęść 4 - Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wiry1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8Przewiduje się wykonanie następujących prac:− rozbiórka części ścianek działowych,− montaż nowych ścianek działowych,− wymiana stolarki drzwiowej,− wykonanie nowej instalacji wod – kan,− wykonanie nowej inst. c.o.,− wykonanie instalacji elektrycznej,− wykonanie osuszenia ścian oraz izolacji pionowej ścian fundamentowych.Powierzchnia pomieszczeń: 341,23 m².Wysokość pomieszczeń: 2,48 m.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.4 do SWZCzęść 5 - Wykonanie elewacji świetlicy wiejskiej w miejscowości Gruszów1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8Remont elewacji podlegał będzie na skuciu tynku i wykonanie nowego tynku wraz z zachowaniem i odtworzeniem istniejących detali architektonicznych. Tynk należy skuć do gołej cegły. Pozostawić należy cementowo – wapienne elementy ozdobne na elewacji frontowej, takie jak: obramowanie otworów okiennych, parapety oraz gzyms, które należy poddać renowacji, poprzez uzupełnienie ubytków zaprawą do odlewów sztukatorskich F-01 lub materiałem o podobnych właściwościach. Ścianę należy wykończyć:− tynkiem cementowo – wapiennym kategorii II – warstwa podkładowa− tynkiem cienkowarstwowym silikatowym o fakturze „baranka” (1,5 mm) – warstwa wykończeniowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.5 do SWZCzęść 6 - Zagospodarowanie terenu przy szatni sportowej w miejscowości Marcinowice oraz centrum sportu i rekreacji w miejscowości Szczepanów1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8Lokalizacja: : Działka nr 137, 134/2 , 359, obręb MARCINOWICE, Działka 202, obręb SZCZEPANÓW gm. Marcinowice, powiat świdnickiMarcinowice działka nr 137, 134/2 , 359Zagospodarowanie terenu w Marcinowicach na działce o numerze geodezyjnym 137, 134/2 , 359 obręb 0008 MARCINOWICE A.M.1, Gmina Marcinowice. Zagospodarowanie terenu obejmuje usytuowanie niezbędne do funkcjonowania boiska, z dojazdem do niego oraz przylegającym parkingiem. Zakłada się przy obiekcie 16 miejsc parkingowych w tym dwa dla osób niepełnosprawnych. Nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej ok. 1015m2. Krawężniki, obrzeża o wymiarach 30x30 cm ok. 189 mb.Szczepanów dz. nr 202Zagospodarowanie terenu w Szczepanowie dz. nr 202obejmuje wykonanie 4 kpl lamp typu parkowa z naświetlaczem LED wraz z okablowaniem, ogrodzenie panelowe o łącznej długości 180 mb.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.6 do SWZCzęść 7 - Zagospodarowanie terenu przy szatni sportowej w miejscowości Wiry oraz zagospodarowanie centrum sportu w miejscowości Wirki1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8Lokalizacja: :Działka nr 80, obręb WIRY, Działka nr 268 , obręb WIRKI, gm. Marcinowice, powiat świdnickiWiry dz. nr 80Zagospodarowanie terenu w Wirach na działce o numerze geodezyjnym 80 obręb 0018 WIRY A.M.1, Gmina Marcinowice. Wykonanie zagospodarowania terenu obejmuje usytuowanie niezbędne do funkcjonowania boiska, z dojazdem do niego oraz przylegającym parkingiem. Zakłada się przy obiekcie 20 miejsc parkingowych w tym dwa dla osób niepełnosprawnych. Działki ma być zagospodarowana jako teren biologicznie czynny. Nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej ok. 1590m2. Krawężniki, obrzeża o wymiarach 30x30 cm ok. 600 mb.Wirki dz. nr 268Zagospodarowanie terenu w miejscowości Wirki na działce nr 268 obejmuje wykonanie 4 kpl lamp typu parkowa z naświetlaczem LED wraz z okablowaniem, ogrodzenie panelowe o łącznej długości 245 mb.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.7 do SWZCzęść 8 – Wykonanie dokumentacji projektowej Centrum Kulturalno -Bibliotecznego w Marcinowicach,1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8Powierzchnia użytkowa- ok. 600 m2.Wytyczne dotyczące projektowanego budynku:− obiekt większości parterowy (z możliwością dodania drugiej kondygnacji na fragmencie bryły) ,− budynek wznoszony w konstrukcji tradycyjnej(ściana z pustaków, dach z deskownic drewnianych),− wykończenie zewnętrzne- cienkowarstwowy tynk (miejscowo dopuszcza się stosowanie innych materiałów- deski elewacyjne, płytki klinkierowe),− ogrzewanie- powietrzna pompa ciepła,− wentylacja- rekuperacja,− klimatyzacja,− instalacja antywłamaniowa (okamerowanie),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:60000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) dla części 1 zamówienia3000,00 zł (trzy tysiące złotych) dla części 2 zamówienia3200,00 zł (trzy tysiące dwieście złotych) dla części 3 zamówienia5300,00 zł (pięć tysięcy trzysta złotych) dla części 4 zamówienia1400,00 zł (jeden tysiąc czterysta złotych) dla części 5 zamówienia12000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych) dla części 6 zamówienia15000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) dla części 7 zamówienia2.Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w SWZ.3.W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie musi umożliwiać skuteczne zaspokojenie roszczeń zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium. Może to być dokonane poprzez gwarancję/poręczenie z terminem ważności co najmniej 14 dni dłuższym od terminu związania ofertą lub wskazanie w zapisach gwarancji/poręczenia, że zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w terminie 14 dni po upływie terminu ważności, jeśli zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w bankuBS Marcinowice, numer rachunku 60 9531 1029 9001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr GK.271.5.2024 na zadanie „Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”– cześć …………….”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.6.W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancjilub poręczeniu musi być Gmina Marcinowice,określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,kwotę gwarancji/poręczenia,termin ważności gwarancji/poręczenia,zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7.W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:A.posiada środki finansowe lub zdolność kredytową:dla części 1 - w wys. min. 5000000,00 zł,dla części 2 - w wys. min. 210000,00 zł,dla części 3 - w wys. min. 220000,00 zł.dla części 4 - w wys. min. 380000,00 zł,dla części 5 - w wys. min. 85000,00 zł,dla części 6 - w wys. min. 850000,00 zł,dla części 7 - w wys. min. 1000000,00 zł,dla części 8 - w wys. min. 50000,00 zł,W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wykazać posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. sumy wartości wymaganych dla każdej części.B. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:- dla części 1 - w wys. min. 6000000,00 zł,- dla części 2 - w wys. min. 250000,00 zł- dla części 3 - w wys. min. 220000,00 zł- dla części 4 - w wys. min. 400000,00 zł,- dla części 5 - w wys. min. 100000,00 zł- dla części 6 - w wys. min. 950000,00 zł- dla części 7 - w wys. min. 1200000,00 zł,- dla części 8 - w wys. min. 100000,00 złW przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wykazać wartość ubezpieczenia w wysokości sumy wartości wymaganych dla każdej części.2.ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:A. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie:- dla części 1, co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku/obiektu użyteczności publicznej, każdy o kubaturze min.2000 m2;- dla części 2, 3, co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku/obiektu użyteczności publicznej, każde o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych);- dla części 4 co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku/obiektu użyteczności publicznej, każde o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych).- dla części 5 co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na wykonaniu elewacji na budynku użyteczności publicznej.- dla części 6, 7 co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi albo na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej/betonowej, każde zamówienie o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).- dla części 8 co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde polegające na sporządzeniu wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy i/lub modernizacji budynku użyt. publ., o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, wykazując spełnianie warunków określonych dla tych części zamówienia, Wykonawca może wskazać tę samą robotę/y budowlane (objętych ta samą umową lub świadczeniem) z zastrzeżeniem, że ich zakres i wartość musi wyczerpywać warunki dla tych części zamówienia, na które składana jest oferta.B.Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:- dla części 1a) Kierownik budowy posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,-co najmniej 5 - letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (doświadczenie liczone od uzyskania uprawnień budowlanych w ww. specjalności),b) Kierownik robót instalacyjnych posiadający:-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych,c) Kierownik robót instalacyjnych posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,d) Kierownik robót w specjalności drogowej posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,- dla części 2, 3, 4a) Kierownik budowy posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,-co najmniej 5 - letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (doświadczenie liczone od uzyskania uprawnień budowlanych w ww. specjalności),b) Kierownik robót instalacyjnych posiadający:-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych,c) Kierownik robót instalacyjnych posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,Zamawiający dopuszcza pełnienie łącznie poszczególnych ww. funkcji przez jedną osobę.- dla części 5a) Kierownik budowy posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,-co najmniej 5 - letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (doświadczenie liczone od uzyskania uprawnień budowlanych w ww. specjalności),b) Kierownik robót instalacyjnych posiadający:-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych,c) Kierownik robót instalacyjnych posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,b) Kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) wpisanych do rejestru posiadający:-uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego,-która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.Zamawiający dopuszcza pełnienie łącznie poszczególnych ww. funkcji przez jedną osobę.- dla części 6, 7a) Kierownik budowy posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,-co najmniej 5 - letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (doświadczenie liczone od uzyskania uprawnień budowlanych w ww. specjalności),b) Kierownik robót instalacyjnych posiadający:-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych,c) Kierownik robót instalacyjnych posiadający-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- dla części 8a) Główny projektant - posiadający-uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,-doświadczenie polegające na autorstwie lub współautorstwie co najmniej dwóch (2) dokumentacji projektowo – kosztorysowych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2b)Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadający-uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,-doświadczenie polegające na autorstwie lub współautorstwie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo – kosztorysowych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2c)Projektant branży instalacyjnej posiadający-uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnychd)Projektant branży instalacyjnej posiadający:-uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,-Każda z ww. osób powinna być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.UWAGA : Zamawiający uznaje uprawnienia wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podst. wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334),2.Zamawiający dopuszcza pełnienie łącznie poszczególnych ww. funkcji przez jedną osobę pod warunkiem posiadania uprawnień do pełnienia funkcji w wymaganym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach