Przetargi.pl
Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”

Gmina Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935069
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG DLA ROZWOJU OBSZARU AG LSSE ORAZ SKOMUNIKOWANIA STACJI PKP LINII E–30, TERENÓW PDD S.A. I PODSTREF LSSE Z DK 94 - CZĘŚĆ I: BUDOWA DROGI LOKALNEJ UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”Opis prac budowlanych, które mają być prowadzone w ramach zadania „BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG DLA ROZWOJU OBSZARU AG LSSE ORAZ SKOMUNIKOWANIA STACJI PKP LINII E–30, TERENÓW PDD S.A. I PODSTREF LSSE Z DK 94 BUDOWA DROGI LOKALNEJ UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ Etap I + Etap II Od ul. Winogronowej do ul. Polnej Wyciąg z dokumentacji projektowej:Przedmiot inwestycji: Etap IPrzedmiotem inwestycji jest „Budowa drogi lokalnej – ul. Jabłkowej” w Środzie Śląskiej na odcinku od włączenia w ul.Winogronową do km 0+410 wraz z budową sieci kanalizacji teletechnicznej oraz kanalizacji deszczowej z przykanalikami” Zakres inwestycji:W ramach etapu I zakres prac obejmuje:- budowę nowej drogi - KR2 , klasa L, 2 pasy ruchu, szerokość jezdni 6,0 m, pobocza 1,0 m, - długość drogi – 410 mb - skrzyżowania o parametrach minimalnych wymaganych dla drogi klasy L i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych. - ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,5 m, - chodniki szer.2,0m- ciąg pieszo-jezdny szerokości 3,5m - wykonanie robót ziemnych związanych z robotami drogowymi i branżowymi,- wyniesienie projektu organizacji ruchu docelowego- budowę kanału technologicznego;- budowę kanalizacji deszczowej;- wycinkę kolidujących drzew i krzewów;Zestawienie poszczególnych części zagospodarowania terenu: - nawierzchnia mineralno- bitumiczna KR 2 ul. Jabłkowej 2848,80 m2 - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej 56,30 m2 - nawierzchnia opaski z płytek betonowych 35x35x5 409,60 m2- nawierzchnia mineralno-bitumiczna AC 11 S gr. 4 cm na ścieżce rowerowej 455,10 m2- nawierzchnia mineralno-bitumiczna AC 11 S gr. 4 cm na ciągu pieszo-jezdnym 1 076,00 m2- nawierzchnia zjazdów do posesji z kostki betonowej 130,80 m2 - nawierzchnia wysepek na skrzyżowaniach 28,70 m2 - ściek z kostki betonowej 16x16x16 dwurzędowy 737,50 mb- pobocze z kruszywa 10,65 m2- zieleń 6 935,20 m2Zakres inwestycji:W ramach etapu II zakres prac obejmuje:- drogę - KR2 , klasa L, 2 pasy ruchu, szerokość jezdni 6,0 m, pobocza 1,0 m,- długość drogi – 850 mb o nawierzchni asfaltowej,- skrzyżowania o parametrach minimalnych wymaganych dla drogi klasy L i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych. - rondo na skrzyżowaniu z ul. Polną o promieniu wewn. 24,0 m i zewnętrznym 36,0 m; szerokość jezdni na rondzie 6,0 m; dodatkowo zabrukowany pierścień wewnętrzny ronda o szer. 2,0 m - ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,5 m, - chodniki szer.2,0m- ciąg pieszo-jezdny szerokości 3,5m;- zjazdy do posesji z kostki betonowej;;- pobocza z kruszywa szer. 1,0 m. - wykonanie robót ziemnych związanych z robotami drogowymi i branżowymi, - budowę kanału technologicznego; - budowę oświetlenia ulicznego; - usunięcie kolizji z kablami energetycznymi ; - budowę kanalizacji deszczowej; - wycinkę kolidujących drzew i krzewów; - wyniesienie projektu organizacji ruchu docelowego,Zestawienie poszczególnych części zagospodarowania terenu: - nawierzchnia mineralno- bitumiczna KR 2 ul. Jabłkowej 6029,00 m2 - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej 122,50 m2 - nawierzchnia opaski z płytek betonowych 35x35x5 118,70 m2 - nawierzchnia mineralno-bitumiczna AC 11 S gr. 4 cm na ścieżce rowerowej 720,50 m2 - nawierzchnia mineralno-bitumiczna AC 11 S gr. 4 cm na ciągu pieszo-jezdnym 2583,00 m2 - nawierzchnia pierścienia ronda z kostki kamiennej 18x20 139,20 m2 - nawierzchnia zjazdów do posesji z kostki betonowej 422,10 m2 - nawierzchnia wysepek na skrzyżowaniach 28,70 m2 - nawierzchnia ścieku z kostki betonowej 16x16x16 dwurzędowy 97,20 mb - pobocze z kruszywa 1473,70 m2 - zieleń 18 617,60 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w warunkach udziału w postępowaniu.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy;Doświadczenie zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli ubiegający się o zamówienie Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na co najmniej dwóch obiektach odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – (wykonanie robót przy przebudowie lub budowie dróg o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, dla każdej z robót)2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności w specjalnościach:a) inżynieryjnej drogowej,b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni- posiadania wiedzy i doświadczenia;- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:1. Inspektor nadzoru inwestorskiego – koordynator zespołu inspektorów nadzoruKwalifikacje:Posiada uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej*;Doświadczenie:Ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie uczestniczył jako inspektor nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na co najmniej dwóch obiektach odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – (wykonanie robót przy przebudowie lub budowie dróg o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto, dla każdej z robót).2. Inspektor nadzoru branży sanitarnejKwalifikacje:Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*;Doświadczenie:Ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie uczestniczył jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik robót w branży sanitarnej przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym obiekcie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – (wykonanie robót przy przebudowie lub budowie dróg o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto, w ramach których wykonano kanalizację deszczową o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto).3.Inspektor nadzoru branży elektrycznejKwalifikacje:Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*;Doświadczenie:Ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie uczestniczył jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik robót w branży elektrycznej przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym obiekcie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – (wykonanie robót przy przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, w ramach których wykonano oświetlenie drogowe o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto).4. Inspektor nadzoru branży teletechnicznejKwalifikacje:Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych*;Doświadczenie:Ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie uczestniczył jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik robót w branży teletechnicznej przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym obiekcie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – (wykonanie robót przy przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, w ramach których wykonano kanalizację teletechniczną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto).5.Inspektor nadzoru terenów zieleniKwalifikacje:Posiada uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni*;Doświadczenie:Ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie uczestniczył jako inspektor nadzoru terenów zieleni przy realizacji co najmniej jednej inwestycji, w ramach której wykonano nasadzenia drzew.* zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, albo odpowiadające równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.W/w uprawnienia mogą znajdować się w posiadaniu jednej lub więcej osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach