Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy

Gmina Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934733
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy”.Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie zakresu czynności inspektora nadzoru (zgodnie z ustawą – Prawo budowlane) a w szczególności: 1. Zapoznanie się z dokumentacją projektową.2. Sprawdzanie zgodności dokumentacji z warunkami technicznymi projektowania.3. Udział w komisji przekazania placu budowy.4. Minimum 2 razy w tygodniu pobyt na budowie potwierdzony w dzienniku budowy, w okresie wykonywanych robót w terenie przez Wykonawcę.5. Kontrola pod względem jakości i zgodności z dokumentacją, pozwoleniem na budowę, technologią wykonawstwa robót oraz przestrzegania przepisów BHP na budowie.6. Kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją, jakości i dopuszczenia do obrotu w budownictwie.7. Sprawdzanie obmiarów wykonanych robót. 8. Obowiązek uczestnictwa w inwentaryzacji robót w przypadku zmiany Wykonawcy umowy o roboty budowlane.9. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, jeżeli będzie konieczność ich organizacji, z wykonawcą robót w celu sprawnego rozwiązywania problemów powstałych na budowie oraz sporządzanie w formie pisemnej protokołów z tych narad i przesłanie ich wszystkim obecnym na spotkaniu.10. Zatwierdzanie wniosków materiałowych lub zgłoszenie wykonawcy uwag do otrzymanych wniosków w terminie maksymalnie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku.11. Udział w odbiorach robót (m. in. robót zanikowych i ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i końcowym, przeglądach w okresie rękojmi i odbiorze ostatecznym po okresie rękojmi) i wykonywanych próbach.12. Natychmiastowe powiadamianie wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach.13. Poświadczanie usunięcia wad przez odpowiednie wpisy do dziennika budowy.14. Pisemne przekazywanie wykonawcy robót zmian w wykonaniu robót w stosunku do dokumentów umownych.15. Powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych nie uwzględnionych w umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zlecenie wykonania robót wymaga wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego.16. Powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.17. Złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodność z umową, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią).Termin wykonania zleconych prac ustala się do 11 mc-y od daty zawarcia umowy z uwzględnieniem obowiązków z niniejszej umowy w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, których nadzór dotyczy.. Inspektor nadzoru może wystawić jedną fakturę przejściową po złożeniu przez Wykonawcę robót faktury zaliczkowej, w wysokości proporcjonalnej do wystawionej faktury zaliczkowej Wykonawcy robót oraz fakturę końcową po odbiorze końcowym inwestycji.Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/12/2022) pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a77d63ec-38bd-4d30-9075-aac8471d373d Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyna niedokonania podziału: względy techniczne i organizacyjne (koordynacja całości prac przy wykonywaniu robót budowlanych).Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 71520000-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach