Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na: dostawę oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy: 1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach 6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu

Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3712496
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3712496
    REGON: 00054913400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na: dostawę oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy: 1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach 6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy: 1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach 6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 6. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Skazanych do celów przetargowych i zamówień publicznych,zaświadczenie o niekaralności 4. wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych w ostatnich trzech latach 2006-2008, 5. referencje potwierdzające, iż usługi zawarte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością, 6. kserokopie uprawnień osób przeznaczonych do wykonania zadania, 7. oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji, 8. wykaz sprzętu do wykonania zamówienia wraz z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych, 9. oferowaną cenę za 1 litr oleju opałowego w układzie: - cena netto - cena brutto - w tym podatku VAT, 10. oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją i nie wnosi do niej zastrzeżeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Skazanych do celów przetargowych i zamówień publicznych,zaświadczenie o niekaralności 4. wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych w ostatnich trzech latach 2006-2008, 5. referencje potwierdzające, iż usługi zawarte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością, 6. kserokopie uprawnień osób przeznaczonych do wykonania zadania, 7. oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji, 8. wykaz sprzętu do wykonania zamówienia wraz z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych, 9. oferowaną cenę za 1 litr oleju opałowego w układzie: - cena netto - cena brutto - w tym podatku VAT, 10. oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją i nie wnosi do niej zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach