Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w gminie Wierzbica w sezonie grzewczym 2009/2010 r.

Gmina Wierzbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5693266 , fax. 082 5693222
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbica
    ul. Włodawska 1 1
    22-150 Wierzbica, woj. lubelskie
    tel. 082 5693266, fax. 082 5693222
    REGON: 11019799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbica.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w gminie Wierzbica w sezonie grzewczym 2009/2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS lub równoważnego w sezonie grzewczym 2009-2010 o parametrach: 1) wartość opałowa nie niższa niż - 42,6 MJ)kg; 2) gęstość w temperaturze 15?C nie wyższa niż - 0,9g)ml; 3) temperatura płynięcia nie wyższa niż - (-20?C); 4) zawartość siarki nie więcej niż 0,20% (m)m); Łączna ilość oleju opałowego - 163 000 litrów: - 15 000 litrów do kotłowni Urzędu Gminy w Wierzbicy; - 8 000 litrów do kotłowni Szkoły Podstawowej w Święcicy; - 8 000 litrów do kotłowni Szkoły Filialnej w Wólce Tarnowskiej; - 128 000 litrów do kotłowni Zespołu Szkół w Wierzbicy. - 2 000 litrów do Gminnego Ujęcia Wody w Wierzbicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej specyfikacji i ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 1 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny) należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie (pełny);a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. I lit. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Na ofertę składają się: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 1 do SIWZ) - w formie oryginału; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny) należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie (pełny) - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; c) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 2 do SIWZ) - w formie oryginału; d) podpisany wzór umowy - (załącznik nr 3 do SIWZ) - w formie oryginału; e) w przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę-y wskazaną-e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba-y została-y umocowana-e;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzbica.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach