Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6383198 , fax. 084 6396189
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
ul. Partyzantów 61 61
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6383198, fax. 084 6396189
REGON: 95037166600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zieleni (koszenie i ukwiecenie rond) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Zamość w latach 2010- 2012. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: I. Zadanie 1.Pielęgnacja zieleni koszenie ( ciągłe i doraźne w pasach drogowych ulic miasta Zamość o pow. 31,36 ha + 1,69 ha , II. Zadanie 2.Rabaty kwiatowe na skrzyżowaniach ulic ( ronda i wysepki ) 1.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic : Łukasińskiego-Akademicka - Piłsudskiego- kwietnik-193,0m2, trawnik - 37,0m2, 2.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic: Łukasińskiego- Partyzantów- Okopowa - kwietnik- 147,0m2, trawnik - 141,0m2, 3.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic : Peowiaków- Wyszyńskiego - kwietnik - 87,0m2, trawnik - 488,0m2, 4.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic: Reja-Hrubieszowska - Kwietnik - 95,0m2, trawnik-222,0m2, 5.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic: Lipska- Św. Piątka - Żdanowska- Orląt Lwowskich kwietnik i krzewy - 106,0m2, trawnik 292,0m2, 6. Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic: Wyszyńskiego- Zamoyskiego- Odrodzenia - kwietnik 154,0m2, trawnik 755,0m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : -zadanie 1 - 4000,00 zł -zadanie 2 - 2000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 3 lat realizację zadań o podobnym charakterze. 2.2.Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Oferent nie posiada takiego ubezpieczenia wraz z ofertą złoży oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przez Zamawiającego jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do dokonania wymaganego ubezpieczenia przed terminem podpisania umowy. 2.3.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz U.S. oraz Z.U.S. 2.4. Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem. 2.5.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z K.R.K. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 2.6.Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku] 2.kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.] 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [załączyć własne oświadczenie] 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 7.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 9.sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres] 10.informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota] 11.polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 12.wykazu zamówień wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- [wypełniony wg zał.] 13.wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do OIIB) - [wypełniony wg zał.] 14.wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności) - [wypełniony wg zał. ]; 15.wypełniony i wzór umowy - [wypełniony wg zał.] 16. ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie;-
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nasadzenia zieleni na terenie miasta Lublin
Dodano: 2016-07-27 - Nsadzenia zieleni na terenie miasta Lublin - II części
Dodano: 2016-07-25 - Bieżące utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w pasach drogowych miasta Lublin w rejonach nr VIII i nr XI - 2 części
Dodano: 2016-07-15 - Usługi letniego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych na terenie działania RDW w Chełmie.
Dodano: 2016-06-10 - Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenach zewnętrznych, będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
Dodano: 2016-05-18 - Bieżące utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w pasach drogowych miasta Lublin w rejonie III - Tatary, obejmującym wszelką zieleń przyuliczną pozostającą w administrowaniu Zarządu Dróg i Mostów w Lublinie. Granice rejonu stanowią: linia kolejowa Łuków - Lublin, ul. Turystyczna, ul. Mełgiewska, al. Tysiąclecia, al. Witosa do granic miasta, granica miasta od al. Witosa do ul. Pliszczyńskiej.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu w 2017r.
Dodano: 2016-04-15 - nasadzenia zieleni na terenie miasta Lublin
Dodano: 2016-04-14 - Bieżące utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w pasach drogowych miasta Lublin w rejonach nr IV oraz VII - 2 części.
Dodano: 2016-03-08 - Utrzymanie zieleni (koszenie) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Zamość w latach 2016-2018
Dodano: 2016-02-23