Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni (koszenie i ukwiecenie rond) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Zamość w latach 2010- 2012.

Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383198 , fax. 084 6396189
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
    ul. Partyzantów 61 61
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383198, fax. 084 6396189
    REGON: 95037166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni (koszenie i ukwiecenie rond) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Zamość w latach 2010- 2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I. Zadanie 1.Pielęgnacja zieleni koszenie ( ciągłe i doraźne w pasach drogowych ulic miasta Zamość o pow. 31,36 ha + 1,69 ha , II. Zadanie 2.Rabaty kwiatowe na skrzyżowaniach ulic ( ronda i wysepki ) 1.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic : Łukasińskiego-Akademicka - Piłsudskiego- kwietnik-193,0m2, trawnik - 37,0m2, 2.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic: Łukasińskiego- Partyzantów- Okopowa - kwietnik- 147,0m2, trawnik - 141,0m2, 3.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic : Peowiaków- Wyszyńskiego - kwietnik - 87,0m2, trawnik - 488,0m2, 4.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic: Reja-Hrubieszowska - Kwietnik - 95,0m2, trawnik-222,0m2, 5.Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic: Lipska- Św. Piątka - Żdanowska- Orląt Lwowskich kwietnik i krzewy - 106,0m2, trawnik 292,0m2, 6. Rondo i wysepki na skrzyżowaniu ulic: Wyszyńskiego- Zamoyskiego- Odrodzenia - kwietnik 154,0m2, trawnik 755,0m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : -zadanie 1 - 4000,00 zł -zadanie 2 - 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 3 lat realizację zadań o podobnym charakterze. 2.2.Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Oferent nie posiada takiego ubezpieczenia wraz z ofertą złoży oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przez Zamawiającego jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do dokonania wymaganego ubezpieczenia przed terminem podpisania umowy. 2.3.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz U.S. oraz Z.U.S. 2.4. Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem. 2.5.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z K.R.K. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 2.6.Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku] 2.kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.] 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [załączyć własne oświadczenie] 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 7.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 9.sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres] 10.informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota] 11.polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 12.wykazu zamówień wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- [wypełniony wg zał.] 13.wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do OIIB) - [wypełniony wg zał.] 14.wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności) - [wypełniony wg zał. ]; 15.wypełniony i wzór umowy - [wypełniony wg zał.] 16. ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie;-

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach