Zakład Komunalny ogłasza przetarg
- Adres: 62025 Kostrzyn, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618178239 , fax. 618 970 908
- Data zamieszczenia: 2017-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
ul. Poznańska 2
62025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
tel. 618178239, fax. 618 970 908
REGON: 63202363500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Jednostka administracyjna jednostki samorzadu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż windy do Ośrodka Zdrowia w Kostrzynie przy ul. Braci Drzewieckich 1 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaprojektowano szyb windowy z cegły pełnej na zaprawie cementowej, posadowiony na żelbetowej płycie fundamentowej. Na poziomie stropów, nad otworami drzwiowymi oraz pod płytą dachu szybu przewidziano usztywnienie murów szybu za pomocą wieńców żelbetowych. Wnętrze szybu należy wykończyć tynkiem o grubości ~ 2,0 cm. Poniżej dachu na ścianie północnej szybu należy wykonać otwór wentylacyjny. Charakterystyka wymiarowa szybu: - Wymiary zewnętrzne konstrukcji szybu 2,19 x 2,29 m - Wymiary wewnętrzne konstrukcji szybu 1,69 x 1,79 m - Wymiary wewnętrzne szybu w świetle 1,65 x 1,75 - Wysokość szybu ~ 7,8 m Dźwig osobowy obsługiwać będzie 2 kondygnacje: parter oraz piętro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej w STWiOR (w załączeniu do niniejszej SIWZ, ) 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a)Wykonawca zabezpieczy plac budowy przed wstępem osób trzecich. b)Wykonawca zapewni w niezbędnej ilości wykwalifikowanego potencjału ludzkiego. c)Wykonanie niezbędnych prób, badan pomiarów, zabezpieczeń, włączeń, rozruchów i odbiorów technicznych wraz z poniesieniem kosztów ewentualnych opłat. j) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. k) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych. l) Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. ł) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. m) Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy. n) Skompletowanie wszystkich dokumentów (protokołów, certyfikatów, atestów itp.) i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. o) Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. p) Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne lub pozbywanie, a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp. oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. r) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej . Dokumentację fotograficzną należy prowadzić w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru. Dokumentację fotograficzna należy załączyć do dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej. s)Przygotowanie dokumentacji do złożenie UDT. t) Zgłoszenie windy przez Wykonawcę do zarejestrowania w Urzędzie Dozoru Technicznego w Poznaniu celem zarejestrowania i uzyskanie pozytywnej decyzji. u)Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę sporządzając ofertę na przepisy regulujące wymagania dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów. Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/33/UE z dnia 26 Lutego 2014 r. została implementowana przez: Rozporządzenie Ministra Rozwoju w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (Dz.U. z 2016 r. poz. 811) oraz Ustawę o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku Dz.U. z 2016 r. poz. 542. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
Dodano: 2024-03-25 - Dostępny urząd - montaż dźwigu platformowego w ramach zadania „Przebudowa budynku Urzędu Miasta w Koninie”
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy), w Szkole Podstawowej w Kicinie, przy ul Gwarnej 1 wraz z przebudową budynku
Dodano: 2023-05-30 - Przebudowa budynku w zakresie wykonania windy wewnętrznej
Dodano: 2023-05-15 - „WYMIANA WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH W BUDYNKU AKADEMII NAUK STOSOWANYCH IM. J. A. KOMEŃSKIEGO W LESZNIE”
Dodano: 2023-05-15 - Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku o szyb windy dla dźwigu osobowego
Dodano: 2022-08-09 - Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
Dodano: 2021-02-23 - Wykonanie i montaż dźwigu osobowego w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ul. Gdańskiej 106
Dodano: 2021-02-09 - Wykonanie i montaż dźwigu osobowego w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ul. Gdańskiej 106
Dodano: 2020-12-04 - Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
Dodano: 2020-12-04