Przetargi.pl
Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Cysterska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    ul. Cysterska 22
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
    REGON: 54805700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, Działka o nr ewidencyjnym: 5516, Obręb ewidencyjny: Miasto Wągrowiec, Gmina Miejska Wągrowiec, Powiat: wągrowiecki Województwo: wielkopolskie. Zakres robót obejmuje: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zakres zadania dotyczy wykonania robót mających na celu likwidację barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec, poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Teren inwestycji położony jest w miejscowości Wągrowiec, na działce o nr ewidencyjnym 5516. Budynek Urzędu Gminy obsługuje mieszkańców Gminy Wągrowiec. Na terenie działki znajduje się budynek Urzędu Gminy, komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny oraz budynek gospodarczy. Przyległy teren jest częściowo utwardzony i służy on w zasadniczej mierze, jako miejsca postojowe dla pracowników i petentów urzędu. Działka posiada istniejący, utwardzony wjazd, który znajduje się od strony zachodniej budynku. Wejścia do budynku znajdują się od strony północnej i południowej. Obecna komunikacja od wejścia do budynku do poziomu parteru i dalej odbywa się schodami. Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem obejmuje w szczególności: 1) Umożliwienie osobom na wózku oraz ułatwienie osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi i innym użytkownikom komunikacji w budynku, poprzez dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych. Przewiduje się platformę pionową, elektryczną ze sterowaniem automatycznym wraz z konstrukcją szybu, panelem sterującym z nadrukiem w alfabecie Braile'a, wyposażonym w system łączności z służbami ratunkowymi panel, drzwiami automatycznymi na poszczególnych piętrach (poziom 0, 1, 2, 3); system z kontaktem zawrotu i kurtyną świetlną, przeciwdziałąjącą zakleszczeniu, kabiny z podłogą wykończoną wykładziną, poręczą ze stali nierdzewnej, oświetleniem LED. W zakres prac wchodzi również opracowanie indywidualnej dokumentacji wykonawczej. Podstawowe minimalne parametry: udźwig min 5 osób, prędkość podnoszenia min. 0,15m/s, kabina przelotowa - 90 stopni. W związku z przewidywaną lokalizacją szybu windowego w szczycie budynku od strony wschodniej, w ramach koniecznych robót przygotowawczych, wykonać należy: - rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych, - rozkucie otworów drzwiowych do windy, - wywiezienie gruzu z rozbiórki na wysypisko, z załadowaniem i wyładowaniem i opłatą utylizacyjną, - wykucie z muru krat, ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, okien PCV i podokienników. - płytę podszybia dla projektowanej windy, z betonu C16/20 zbrojonego siatką stalową, - dostosowanie wielkości otworów w ścianie szczytowej do potrzeb windy poprzez częściowe zamurowanie z cegły pełnej oraz osadzenie nadproży prefabrykowanych, - zasilanie do windy wraz z włączeniem do instalacji i niezbędnym zakresem zmian w rozdzielnicy głównej budynku. 2) Udogodnienie dla osób na wózku oraz osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w komunikacji w otoczeniu budynku, poprzez utworzenie w pobliżu wejścia do budynku oraz wejścia do windy, miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz wykonania utwardzenia terenu. Zlokalizowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych w pobliżu widny wiąże się z koniecznością rozebrania znajdującego się tam budynku gospodarczego. Zapewni to swobodny dostęp do windy oraz nie zakłóci ruchu pozostałych pojazdów po terenie nieruchomości. W ramach pozostałych, koniecznych robót przewiduje się: - rozebranie budynku gospodarczego. Budynek przewidziany do rozbiórki to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim, krytym papą. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany wewnętrzne i działowe wykonane są z cegły silikatowej pełnej. Stropodach wykonano z płyt korytkowych z pokryciem papowym. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Powierzchnia użytkowa: 33,46m2. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Kubatura: 125,00m3. Wysokość: 3,00m. - wykonanie utwardzenia terenu o powierzchni około 84m2, wraz z pełnym zakresem robót ziemnych, wykonaniem warstwy odsączającej, podbudową z kruszywa oraz nawierzchnią z kostki, - przebudowę wejścia do piwnicy poprzez osadzenie blachy stalowej ryflowanej w ramie stalowej, z możliwością demontażu, do umożliwi przejście oraz przejazd wzdłuż budynku np. na wózku, - uzupełnienie ogrodzenia w związku z rozbiórką budynku, na wzór istniejącego – 9 mb, - oznakowanie poziome miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej, przez malowanie farbą chlorokauczukową zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zakres zadania dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z ociepleniem jednej ze ścian szczytowych budynku Urzędu Gminy Wągrowiec oraz wykonania innych robót towarzyszących, związanych z ociepleniem, takich jak wymiana części obróbek blacharskich oraz fragmentu instalacji odgromowej. Wykonanie w/w robót jest niezbędne przed budową windy i wykonaniem utwardzenia terenu w obrębie dojścia do windy. W szczególności, należy wykonać: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych - odbicie i uzupełnienie części tynków z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, - docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 15 cm oraz ocieplenie ościeży płytami styropianowymi gr.3 cm, wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku i malowaniem. Powierzchnia ścian do ocieplenia około 121m2. 2) Ocieplenie ścian fundamentowych - wykonanie robót ziemnych, - oczyszczenia ścian fundamentowych szczotkami stalowymi, - uzupełnienie tynków z zaprawy cementowej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian z emulsji bitumicznej do gruntowania i elastycznej masy bitumiczno – kauczukowej, zbrojonej włóknami, - docieplenie na ścianach podziemia - styropian gr. 8 cm wraz z wykonaniem wyprawy z tynku mozaikowego oraz izolacją z folii kubełkowej. Powierzchnia ścian do ocieplenia około 20m2. 3) Obróbki blacharskie związane z dociepleniem – wymiana opierzenia ściany szczytowej z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo, 4) Wymiana fragmentu instalacji odgromowej - wymianę fragmentu otoku odgromowego z bednarki 30mmx4mm, - wymianę przewodów odprowadzających instalacji odgromowej z prętów stalowych na przewody z bednarki 25mmx4mm, mocowanej do ściany, prowadzonej pod styropianem, - montaż złączy kontrolnych i plastikowych studzienek kontrolnych. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności. Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności na okres 36 miesięcy od dnia zakończenia realizacji zamówienia (odbioru końcowego inwestycji). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądu technicznego urządzenia dźwigowego zgodnie z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym (Dz. U. nr 122 poz. 1321). Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: • 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do 21.12.2020 r. do godz. 8:30. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 j. t.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium – Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067. Zamawiający zaleca aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu – pokój 107, a kopię zaleca się dopiąć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 t.j. ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) kosztorys ofertowy – wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 t. j. ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach