Przetargi.pl
Dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna”

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna” Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: – CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego – CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową – CPV: 71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy – CPV: 71631300-3 Usługi technicznego nadzoru budowlanego 2. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna”, przez Zespół Nadzoru Inwestorskiego. Zespół Nadzoru Inwestorskiego będzie pełnić nadzór nad całym zadaniem Inwestycyjnym, którego opis znajduje się pod adresem podanym w ust. 4 poniżej. Usługi Inżyniera jak i nadzorowane roboty budowlane są realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie nr POIS.0402.00-00-0034/16-00 z dnia 21.02.2017r. Kontrakt obejmuje wykonanie projektu i przebudowę drogi nr 12 w granicach miasta Leszna 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w Programie funkcjonalno użytkowym, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.leszno.pl/przetarg/945/bpw-271-03-2016 (strona z postępowaniem dot. Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna”)- znak sprawy BPW.271.03.2016). Wykonawca Robót wykonuje zadanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Umowę nr BPW.272.8.2016 z Wykonawcą Robót zawarto w dniu 21.04.2017r. Projekty zagospodarowania terenu, opracowane przez Wykonawcę, są Załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ. Opis zaawansowania zadania inwestycyjnego: Etap I ul. Szybowników: aktualne zaawansowanie (październik) – ok. 4 %  Odcinek ZRID – Wydano decyzję ZRID. Wykonawcy przekazano plac budowy. Na odcinku od km 0+000 do km 0+416 (od początku do ul. Kosmonautów) pozostała do położenia warstwa ścieralna, trwają prace wykończeniowe. Wykonawca kontynuuje roboty budowlane na odcinku km 0+416 do km 0+950 (od ul. Kosmonautów do ul. Działkowej). Wykonywane są obecnie prace rozbiórkowe i związane budową sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego przy ul. Łanowej, trwają prace związane z usunięciem kolizji. • Odcinek kanalizacji deszczowej na terenie działek nr 328/4 i 328/5 - pozwolenie na budowę uzyskano i już wybudowano (z wyjątkiem odcinków 1D10-1D12 będących w kolizji istniejącą magistralą wodociągową DN 600), nie odebrano.  Projekty budowlane i wykonawcze (wykonane przez Wykonawcę) dla wszystkich branż są odebrane przez Inwestora.  Ustalenie rozliczenia za Etap I w toku pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.  Po zakończeniu wszystkich prac pozostaje zgłoszenie zakończenia robót, rozliczenie i odbiór Etapu I. Etap II Wiadukt: aktualne zaawansowanie (październik) – ok. 65 %  Odcinek na zgłoszenie zakres - Urząd Wojewódzki, uzyskano brak sprzeciwu.  Odcinek na zgłoszenie zakres - na obszarze miasta Leszno, uzyskano brak sprzeciwu.  Projekty budowlane i wykonawcze są zaakceptowane przez Zamawiającego.  Zamawiający przekazał plac budowy.  Wykonano większość prac na estakadzie południowej m.in. wymianę wkładek dylatacyjnych, warstwy ścieralnej nawierzchni, wymiana izolacjo-nawierzchni na ciągach pieszo-rowerowych, regulacje i wymianę włazów kanalizacji deszczowej, modernizację poręczy. Pozostały do wykonania roboty na estakadzie północnej. Roboty będą kontynuowane wiosną 2021r.  Po zakończeniu wszystkich prac pozostaje zgłoszenie zakończenia robót, rozliczenie i odbiór Etapu II. Etap III Al. Jana Pawła II : zaawansowanie (październik) – ok. 93%  Odcinek na zgłoszenie nr 1 brak sprzeciwu uzyskano.  Projekty budowlane i wykonawcze są zaakceptowane przez Zamawiającego  Większość robót została zrealizowana (brakuje ścieżki rowerowej w Parku Jonstona i pozostała do dokończenia renowacja chemią budowlaną kanału deszczowego DN 1200 na odcinku D1-D2,pozostają do wykonania roboty związane z sygnalizacją świetlną.)  Po zakończeniu wszystkich prac pozostaje zgłoszenie zakończenia robót, rozliczenie i odbiór Etapu III. Etap IV odc. ul. Estkowskiego ( od km 0+011 do km 0+835) i odcinek Unii Europejskiej ( od km0+835 do km 1+331) - zaawansowanie (październik) – ok. 77%:  Odcinek na zgłoszenie zakres ul. E. Estkowskiego wraz kanałem teletechnicznym na całym etapie IV, uzyskano brak sprzeciwu.  Wykonano wszystkie roboty w ul. E. Estkowskiego.  Brak zgłoszenia dla ul. Unii Europejskiej - odcinek przeznaczony do wzmocnienia. Oczekuje na decyzje Zamawiającego. Nie przekazano placu budowy dla przedmiotowego odcinka.  Po zakończeniu wszystkich prac pozostaje rozliczenie i odbiór Etapu IV. Etap V ul. Kąkolewska: aktualne zaawansowanie (październik) – 80%  Dokonano zgłoszenia na zakres podstawowy (droga i ścieżka prawa strona - zgłoszenie).  Uzyskano decyzję ZRID na ścieżkę (strona lewa).  Dokonano zgłoszenia na zakres kanalizacji deszczowej, uzyskano brak sprzeciwu. Wykonawca realizuje program naprawczy dla wykonanej kanalizacji deszczowej,  Dokonano zgłoszenia na zakres kanalizacji technicznej i uzyskano brak sprzeciwu na odcinku od ul. Grzybowej do granicy miasta,  Nasadzenia zieleni: Wykonawca po zakończeniu wszystkich robót wykonania nasadzenia rekompensacyjne - drzewa z decyzji ZRID.  Po zakończeniu wszystkich prac pozostaje zgłoszenie zakończenia robót, rozliczenie i odbiór Etapu V. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na realizację robót przez Wykonawcę stan zaawansowania prac i robót na poszczególnych etapach może ulec zmianie, przy czym zwiększenie zakresu nadzoru nie stanowi podstawy do zmiany wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu. 4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca wskazuje w ofercie osobę wytypowaną na Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu i jego Asystentów (Inspektorów Nadzoru). Zamawiający dopuszcza, aby 1 osoba pełniła funkcję Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu i Inspektora Nadzoru. Dopuszcza się również łączenie przez 1 osobę funkcji Inspektora Nadzoru dla poszczególnych branż. 2) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić wysoko wykwalifikowany personel. Wykonawca skieruje do wykonywania zamówienia personel wskazany w Ofercie lub inny personel, który będzie posiadał kwalifikacje i doświadczenie określone w SIWZ (Personel Kluczowy – Inżynier Kontraktu i Asystenci wymienieni w ofercie). Pozostałe osoby (Personel Pomocniczy- osoby nie wymienione w ofercie) winny posiadać kwalifikacje niezbędne do sprawnego wykonywania zamówienia. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru i specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych inspektorów nadzoru i specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym np. inżyniera ds. materiałowych, geotechnika, specjalistę ds. archeologii (tzw. Personel Pomocniczy). 3) Osoba wytypowana do nadzorowania robót drogowych będzie Koordynatorem dla czynności pozostałych Inspektorów; 4) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić wysoko wykwalifikowany personel. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. 5) Każdy z Inspektorów Nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość. 6) Osoby wymienione w rozdziale 5 ust. 6 pkt. 3) lit. b) będą Asystentami Inżyniera Kontraktu. Przedstawiony w Ofercie skład zespołu do realizacji zamówienia może ulec zmianie, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, który może na taką zmianę nie wyrazić zgody, jeżeli osoba/y do których zmiana ma nastąpić nie będą posiadały kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego jak osoba/y wskazane w Ofercie. Skierowanie Personelu Pomocniczego do udziału w realizacji przedmiotu umowy wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego dla każdej osoby, wchodzącej w skład Personelu Pomocniczego; akceptacja może być odwołana w każdym czasie bez podania przyczyny i jest wiążąca dla Wykonawcy. Zasady zmiany Inspektorów i powołania Personelu Pomocniczego określono w projekcie umowy która stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 7) Wszystkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w toku wykonywanych czynności w ramach realizacji zamówienia powinny być: prawdziwe, poświadczające prawdę i pełne. 8) Do podstawowych obowiązków Inżyniera Kontraktu w czasie realizacji Kontraktu na roboty budowlane, w ramach przedmiotu zamówienia będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca z nim w trakcie realizacji Kontraktu, a w szczególności wykonywanie czynności, o których mowa w § 6 ust. 4 projektu umowy. 9) Wynagrodzenie Wykonawcy, zaoferowane w Ofercie, winno obejmować wszystkie czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m.in.: wynagrodzenie Zespołu Nadzoru Inwestorskiego Wykonawcy wraz z osobami, którymi będzie posiłkował się Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia; koszty związane ze zorganizowaniem i utrzymaniem Biura Wykonawcy, wykorzystywanym sprzętem i środkami transportu; wszystkie opłaty administracyjne niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, jak i uwzględniać zysk Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zasady płatności należnego wynagrodzenia podane zostały we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.bip.leszno.pl. Dokumenty związane z robotami budowlanymi, nad którymi będzie pełniony nadzór znajdują się pod adresem: http://bip.leszno.pl/przetarg/945/bpw-271-03-2016 oraz w załączniku nr 8 SIWZ. 6. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa, 2) SIWZ, 3) oferta Wykonawcy, 4) Projekty budowlane i wykonawcze dla każdej z branż, 5) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 6) STWiORB dla każdej z branż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu: WADIUM Przetarg nieograniczony- znak sprawy: IN.271.16.2020 Dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna” Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 4. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć wraz z ofertą, w oryginale, w osobnej kopercie w Urzędzie Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, WYŁĄCZNIE w Biurze Obsługi, mieszczącym się na parterze budynku, opisanej w następujący sposób: WADIUM „Przetarg nieograniczony- znak sprawy: IN.271.16.2020 Dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna” Nie otwierać przed dniem 16.12.2020 r. godz. 10:30” wraz z kserokopią poświadczoną „za zgodność z oryginałem”. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) termin ważności gwarancji/poręczenia; 5) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj.: • jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; 7) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 8) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; 9) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 niniejszej SIWZ. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) -5) niniejszego Rozdziału SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14 niniejszego Rozdziału SIWZ. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego (sygn. akt III CZP 27/17 z dnia 22 czerwca 2017 roku) wadium podlega zatrzymaniu na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych także wtedy, kiedy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył dokumenty lub oświadczenia ale z ich treści nie wynika potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na Ofertę składają się: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 SIWZ (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), b) dowód wniesienia wadium, c) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust. 8 SIWZ). UWAGA! Zamawiający informuje, iż nie należy załączać do Oferty dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 7 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą składane dopiero na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. 3. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 4. W przypadku, gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach