Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”

Gmina Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, Dworcowa 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614270125
  • Data zamieszczenia: 2024-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłecko
    Dworcowa 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 614270125
    REGON: 631259465
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”.2. Przedmiot zamówienia oraz realizacja inwestycji pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku” są współfinansowane na podstawie umowy nr BSK/23/23/000/2935 zawartej w dniu 04.10.2023r. o udzielenie finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat zasilanego środkami budżetu państwa w ramach Rządowego programu bezzwrotnego wsparcia budownictwa mieszkaniowego oraz Aneksu nr 1 do ww. umowy o udzieleniu finansowego wsparcia w ramach Planu rozwojowego - Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale nr V.4. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 5. Wykonawca nie jest upoważniony do reprezentowania Zamawiającego w czynnościach prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań majątkowych. Do dokonania tych czynności wymagane jest udzielenie Wykonawcy pełnomocnictwa. 6. Wykonawca zapewni, w ramach ceny, do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby, posiadające wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w: a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, i kanalizacyjnych;c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - słaboprądowych i silnoprądowych;d) w specjalności drogowej.7. Termin końcowy realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.07.2026 r., przy czym Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z art. 436 pkt 1 Pzp wskazanie konkretnej daty jest uzasadnione charakterem zadania, a w szczególności okresem realizacji projektu w ramach zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie. 8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku zmiany końcowego terminu realizacji nadzorowanego Kontraktu. W przypadku zmiany terminu realizacji Kontraktu Inżynier Kontraktu nie może odmówić wykonania usługi nadzoru na okres dłuższy, tj. do czasu, kiedy Kontrakt zostanie zakończony i odebrany. 9. Od momentu zakończenia inwestycji, czyli daty podpisania odbioru końcowego dla Wykonawcy Kontraktu należy uwzględnić okres gwarancji i rękojmi (60 miesięcy) udzielony przez Wykonawcę nadzorowanych robót budowlanych, w którym Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany uczestniczyć w czynnościach związanych z przeglądami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji. 10. Koszty dostępności, o której mowa w ust. 9, oraz pracy w okresie gwarancyjnym winny być wliczone w cenę oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 49 9065 0006 0070 0700 0130 0002 z dopiskiem: „wadium – dotyczy postępowania nr ………………………………..”.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień́ do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego lub tożsamej funkcji przy realizacji inwestycji dot. budowy - rozumianej jako wzniesienie, odbudowy, rozbudowy, przebudowy lub nadbudowy budynku/budynków/budowli stanowiących funkcjonalną całość i objętych jednym zadaniem inwestycyjnym (umową), o wartości nadzorowanych robót dla budynku/budynków/budowli co najmniej 9.000,000,00 brutto w ramach każdej z usług.UWAGA:W zakres robót objętych każdą ze świadczonych usług muszą wchodzić branże:- konstrukcyjno – budowlana,- instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - słaboprądowych i silnoprądowych,- drogowa.b. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Zespołem osób posiadających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia składającym się z:1) co najmniej 1 osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który:- posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, o których mowa powyżej.Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika Zespołu.UWAGA:Doświadczenie Kierownika Zespołu jest jednym z kryteriów oceny ofert.2) co najmniej 1 osoby pełniącej rolę Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej sanitarnej, który:- posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, i kanalizacyjnych,- posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót sanitarnych liczone od dnia uzyskania uprawień, o których mowa powyżej.3) co najmniej 1 osoby pełniącej rolę Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej elektrycznej, który:- posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - słaboprądowych i silnoprądowych,- posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót elektrycznych liczone od dnia uzyskania uprawień, o których mowa powyżej.4) co najmniej 1 osoby pełniącej rolę Inspektora nadzoru w specjalności drogowej, który:- posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej;- posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót drogowych liczone od dnia uzyskania uprawień, o których mowa powyżej.UWAGA:Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, o których mowa w pkt 2-4, przez osoby spełniające ww. warunki do pełnienia danych funkcji pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.UWAGA:Przez posiadane uprawnienia rozumie się uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wy-dane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, lub osoby których kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r. upoważniające do kierowania robotami objętymi przedmiotowym zamówieniem.5) Specjalista ds. rozliczeń – musi posiadać wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, oraz co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlano-montażowych, z zastosowaniem systemu informatycznego, który umożliwiał tworzenie i weryfikację kart obmiaru, automatyczne generowania dokumentów rozliczeniowych i obsługę procesu zmian oraz tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych.6) Specjalista ds. zamówień publicznych – musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, przy obsłudze po stronie zamawiającego postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla obiektów kubaturowych.7) Specjalista ds. prawnych – który będzie radcą prawnym lub adwokatem, posiadającym co najmniej 3 lata doświadczenia przy obsłudze prawnej projektów budowlanych, realizowanych przy współfinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym co najmniej jednego projektu o wartości minimum 9.000.000,00 zł brutto.UWAGA:Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, o których mowa w pkt 5-7, przez osoby spełniające ww. warunki do pełnienia danych funkcji pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań do-tyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach