Przetargi.pl
Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 262 14 62 , fax. 67 216 95 79
  • Data zamieszczenia: 2024-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU
    ul. Janowiecka 98A
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 262 14 62, fax. 67 216 95 79
    REGON: 570174030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkimwagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: ul. Janowiecka 98A62-100 WągrowiecDziałka nr 2842/7Obręb ewidencyjny: Miasto WągrowiecPowiat: wągrowieckiWojewództwo: wielkopolskieZakres robót uszeregowano następująco: ZADANIE Nr 1 pn.: ,,Termomodernizacja i przebudowa pomieszczeń GZGKiM w Wągrowcu” obejmuje: Zadanie nr 1 A. Przebudowa pomieszczeń budynku GZGKiM w WągrowcuZakres prac obejmuje przebudowę i kompleksowy remont pomieszczeń kondygnacji piwnicznej - przyziemia i dostosowanie ich do potrzeb Zamawiającego w szczególności wyodrębnienie pomieszczeń sanitarnych, socjalnych na potrzeby pracowników obsługi technicznej, gospodarczej, a także wykonanie robót budowlanych i remontowych w obrębie kotłowni (nie jest przewidziana wymiana pieca c.o, a jedynie prace związane z włączeniem nowej instalacji c.o). Ponadto zakres prac obejmuje remont toalety na piętrze. Niniejsze zadanie - nie obejmuje przebudowy toalety w piwnicy gdyż ten zakres prac objęty jest odrębnym kosztorysem (Zadanie 2.B). Powierzchnia pomieszczeń przewidzianych do przebudowy - przyziemie - 150,2 m2; toaleta na piętrze - 11,6m2Zadanie nr 1B - Termomodernizacja budynku GZGKiM w Wągrowcu - Zadanie pozostawione prawu opcji - Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tego zadania w ramach OPCJI - tj. zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególności: 1) docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 20 cm w zakresie: elewacji wschodniej budynek niski, elewacji zachodniej elewacja południowej budynek wysoki; 2) docieplenie ściany - elewacji pólnocnej styropianem 5 cm (dołożenie do istniejącego docieplenia) 3) docieplenie ścian cokołu poniżej i powyżej gruntu, 4) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 5) udrożnienia kanalizacji deszczowej w tym - montaż osadników rynnowych; 6) wykonania nowego przyłącza kanalizacyjnego do budynku, 6) wykonania prac związanych tj. w szczególności prac rozbiórkowych, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Niniejsze zadanie nie obejmuje docieplenia - elewacji wschodniej - budynek wysoki oraz elewacji południowej - budynek niski - prace te zostały ujęte w przedmiarach związanych z budową windy (Zadanie 2 A).ZADANIE NR 2 - "Rozbudowa budynku biurowego o windę wraz z przedsionkiem w Wągrowcu przy ulicy Janowieckiej 98A oraz poprawa dostępności komunikacyjno- informacyjnej, celem likwidacji barier i zwiększenia dostępności budynku siedziby GZGKiM w Wągrowcu oraz GOPS w Wągrowcu" - Zadanie dofinansowane z PFRON Zadanie nr 2A: Rozbudowa budynku biurowego o windę wraz z przedsionkiemZakres prac obejmuje dobudowę windy do szczytu budynku istniejącego, oraz związany z tym zakres prac umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby ze szczególnymi potrzebami. Dobudowa obejmuje w szczególności: 1) budowę przedsionka windy o pow. 4,52m2; 2) budowę szybu windy - szyb murowany o wymiarach wew. 1,63m x 1,93m; 3) montaż dźwigu elektrycznego - o udźwigu 630 kg; na 8 osób, 4 przystanki; 4) wykonanie ocieplenia ścian i stropu szybu windy, jej przedsionka oraz ścian, do których będzie dobudowana winda, 5) wykonanie utwardzenia - jednego miejsca postojowego dla NPS z dojściem do windy oraz bezpośrednim jej sąsiedztwie, 6) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych i adaptacyjnych oraz usunięcie kolizji 7) wykonanie robót elektrycznych tj. instalacji elektrycznej przedsionka windy, instalacji elektrycznej windy, oraz instalacji odgromowej.Zadanie nr 2B - Adaptacja pomieszczenia higieniczno - sanitarnego do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami - łazienka dla niepełnosprawnych.Zakres prac obejmuje adaptację jednego z pomieszczeń przyziemia na toaletę spełniającą wymogi osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności zapewnienia przestrzeni umożliwiającej manewrowanie wózkiem inwalidzkim. Powierzchnie po przebudowie - pomieszczenie nr 08 - 5,2m2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót rozbiórkowych oraz demontażowych w zakresie instalacji, 2) wykonanie nowych podłoży i posadzek oraz nowych okładzin ściennych i sufitu, 3) wymianę drzwi wejściowych na szersze, 4) wykonanie nowych instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz elektrycznej, 5) zamontowanie uchwytów oraz niezbędnego wyposażenia bez barier, Zadanie nr 2 C. Dostępność komunikacyjno - informacyjna.Zakres prac obejmuje : 1) Zakup planów tyflograficznych po jednym na każdą kondygnację -3szt ; 2) zakup i instalacja systemu informacyjno nawigacyjnego - w pięciu wskazanych lokalizacjach w budynku; 3) zakup i instalacja systemu alarmowego - dźwiękowego i wizualnego (1kpl = 3 szt).PONADTO: W zakres zadań wchodzi wykonanie niezbędnych prac towarzyszących, tymczasowych, zabezpieczających a także robót wynikających z technologii zastosowanych materiałów. Prace te należy wkalkulować w poszczególne pozycje kosztorysowe.Szczegółowy zakres prac do w/w zadań zawarto w poszczególnych pozycjach kosztorysowych - przedmiarach robót, sporządzonych na podstawie dokumentacji projektowej, przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć:1) Projekt - Przebudowa i termomodernizacja budynku biurowego - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu ul. Janowiecka 98 A 62-100 Wągrowiec - JEDNOSTKA PROJEKTOWA ARCHI ART. ŁUKASZ MAŁYSZ ul. Leśna 1A/16, 62-023 Robakowo2) Projekt - Rozbudowa budynku Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu ul. Janowiecka 98 A 62-100 Wągrowiec, JEDNOSTKA PROJEKTOWA ARCHI ART. ŁUKASZ MAŁYSZ ul. Leśna 1A/16, 62-023 Robakowo3) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. sporządzonych przez: JEDNOSTKA PROJEKTOWA ARCHI ART. ŁUKASZ MAŁYSZ ul. Leśna 1A/16, 62-023 RobakowoZ uwagi na planowane dofinansowanie z PFRON oraz zastrzeżenie możliwości skorzystania z prawa opcji określonego Art 444 ustawy Pzp Zamawiający wyodrębnił w zamówieniu Zadania i Podzadania, dla których opisano szczegółowo zakresy prac do wykonania (przedmiary robót). Stąd też dla identyfikacji robót do wykonania w/w dokumentację opisującą przedmiot zamówienia należy czytać łącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych),2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone wg. wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem:Wadium – ,,Termomodernizacja i przebudowa budynku GZGKiM w Wągrowcu”- Nr rachunku: 79 1020 4027 0000 1702 1215 5190.6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, należy załączyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące jego utratę przez Wykonawcę określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.8. Treść poręczenia lub gwarancji wadialnej musi zawierać w szczególności następujące elementy:1) nazwę i adres Zamawiającego,2) nazwę zamówienia,3) nazwę i adres Wykonawcy,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,6) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach, terminach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli zajdą okoliczności wymienione w art. 98 ust. 6 ustaw Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:a) Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, jedno zamówienie polegające na budowie windy osobowej o wartości tych prac minimum 150 000,00 zł NETTO każda.W przypadku, gdy wartość robót wskazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.b) dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi – zapewnią nadzór nad robotami w postaci: kierownika budowy i kierowników robót elektrycznych i instalacji sanitarnych, posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych).Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także będzie uznawał kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach