Miasto Konin ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (63) 240 11 381
- Data zamieszczenia: 2024-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Konin
Plac Wolności 1
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. (63) 240 11 381
REGON: 311019036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostępny urząd - montaż dźwigu platformowego w ramach zadania „Przebudowa budynku Urzędu Miasta w Koninie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z instalacją dźwigu platformowego w budynku Urzędu Miejskiego w Koninie, Plac Wolności 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy:1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy budynku wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 900 m2 lub dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy budynków wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków,o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 900 m2.1.2. skierują do realizacji zamówienia, osoby umożliwiające jego wykonanie na odpowiednim poziomie jakości, tj. kierownika budowy (1 osobę), który:1.2.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, tj. spełnia wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,1.2.2. co najmniej 4 miesiące kierował budową lub robotami prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;1.3. Budowę lub przebudowę należy rozumieć zgodnie z definicją określonąw ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.1.4. Za prawidłowo ukończone roboty budowlane należy uznać odebrane zgodnie z umową roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z ewentualnymi instalacjami i urządzeniami niezbędnymi do funkcjonowania obiektu.1.5. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.2. W przypadku składania oferty wspólnej, powyższe warunki Wykonawcy powinni spełnić łącznie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z nich, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ).3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy), w Szkole Podstawowej w Kicinie, przy ul Gwarnej 1 wraz z przebudową budynku
Dodano: 2023-05-30 - Przebudowa budynku w zakresie wykonania windy wewnętrznej
Dodano: 2023-05-15 - „WYMIANA WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH W BUDYNKU AKADEMII NAUK STOSOWANYCH IM. J. A. KOMEŃSKIEGO W LESZNIE”
Dodano: 2023-05-15 - Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku o szyb windy dla dźwigu osobowego
Dodano: 2022-08-09 - Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
Dodano: 2021-02-23 - Wykonanie i montaż dźwigu osobowego w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ul. Gdańskiej 106
Dodano: 2021-02-09 - Wykonanie i montaż dźwigu osobowego w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ul. Gdańskiej 106
Dodano: 2020-12-04 - Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
Dodano: 2020-12-04 - Modernizacja dźwigu osobowo - towarowego: zmodernizowanie szybu windowego, wymiana kabiny wraz z zainstalowaniem infrastuktury technicznej w gmachu głównym Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2020-08-20