Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej

Zakład Karny Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Łódzka 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7654100, 7654104 , fax. 0-62 7654110
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Kalisz
    ul. Łódzka 2 2
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7654100, 7654104, fax. 0-62 7654110
    REGON: 00032026500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja energii elektrycznej CPV 09310000-5 do Zakładu Karnego w Kaliszu, 62 - 800 Kalisz, ul. Łódzka 2 w ilości 795 MWh w okresie 3 lat. Zamawiający jest zaliczany do grupy taryfowej G12W oraz przyłączeniowej V. Pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na napięciu 0,4 kV, moc przyłączeniowa dla taryf G12W wynosi 40 kW , prąd znamionowy, zabezpieczenie przedlicznikowe dla wszystkich trzech przyłączy wynosi 63A, przesył całodobowy. Układem pomiarowo- rozliczeniowym będą trzy liczniki typu 16EC3gr/1 znajdujące się w rozdzielni głównej w budynku nr 6 na terenie Zakładu Karnego. Okres rozliczeniowy ustala dostawca na podstawie Taryfy lub Cennika, jednakże okres ten nie może być dłuższy niż dwa miesiące. Energię należy dostarczać do zacisków prądowych na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji ZAMAWIAJĄCEGO - przy zasilaniu kablem ziemnym lub przyłączem kablowym z linii napowietrznej. Sprzedaż energii elektrycznej i dystrybucja odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr. 89, poz. 625 z późń.zm) zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr. 16 poz. 93 z późń.zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy. 2.Zamawiający uzna, że wykonawca: 1)Posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: Przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Posiada aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodną z przepisami art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz.U.Nr.89 z 2006 roku, poz. 625 z późń.zm.), jeżeli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 4, 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 3, 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 3, 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOSĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2)Formularz cenowy- załącznik nr 2, 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - załącznik nr 3, 4)Oświadczenie, że posiada: aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodną z przepisami art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz.U.Nr.89 z 2006 roku, poz. 625 z późń.zm.),- załącznik nr 4 5)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 2.WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605); Zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej powołanego Rozporządzenia. 1) $ 1 ust 1 pkt. 2, - wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. (art.23 ustawy). W takim przypadku: 1)WYKONAWCY ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust.1, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku oferty konsorcjum Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach