Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 36-220 Jasienica Rosielna, Jasienica Rosielna 240
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4306033 , fax. 013 4306033
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Jasienica Rosielna 240 240
36-220 Jasienica Rosielna, woj. podkarpackie
tel. 013 4306033, fax. 013 4306033
REGON: 68615763600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. jasienicarosielna.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na dostawę 1 sztuki fabrycznie nowego z rocznika 2008 lub 2009 autobusu w wersji co najmniej 19 osobowej, z możliwością przewozu jednej lub więcej osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim po demontażu kilku siedzeń. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego z rocznika 2008 lub 2009 autobusu w wersji co najmniej 19-to osobowej przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu jednej, lub więcej osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim po demontażu kilku siedzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Autobus winien spełniać wszelkie normy i wymogi stawiane przez obowiązujące przepisy prawa, aby mógł pełnić funkcję autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochód winien być ubezpieczony przez Wykonawcę na okres 1 roku od dnia zawarcia umowy w zakresie OC, AC, NW I Z. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3/ przedstawią co najmniej jeden autoryzowany przez producenta punkt serwisowy na terenie województwa podkarpackiego. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz ofertą, wymaganych w SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. Niespełnienie któregokolwiek warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia, według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy załącznik Nr 2 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oświadczenie o udzielenie gwarancji, w autoryzowanym punkcie serwisowym na załączniku Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie. 7. Świadectwo homologacji (ewentualnie wyciąg ze świadectwa z homologacji), a w razie wprowadzenia zmian w typie pojazdu, przedmiocie wyposażenia lub części wpływających na zmianę warunków stanowiących podstawę wydania świadectwa homologacji , zmianę posiadanego świadectwa homologacji oraz zaświadczenia o (dodatkowym) badaniu technicznym (jeśli jest wymagane). 8. Zaakceptowany projekt umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, przedkłada równoważne dokumenty na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz firm, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, pos. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. jasienicarosielna.pl. (Informator, Przetargi-BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu w konfiguracji minimum 22 + 1 przystosowanego do przewozu osób dla ZSCKR w Nowosielcach
Dodano: 2016-04-18 - Zakup używanego autobusu turystycznego z wyposażeniem
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa pojazdu samochodowego przystosowanego do przewozu uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2015-08-31 - Zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22 + 1 przystosowanego do przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Bliznem
Dodano: 2014-10-17 - Zakup autobusu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Żmigrodzie
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22 + 1 przystosowanego do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach.
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa nowego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży przystosowanego dla osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim
Dodano: 2014-09-12 - III przetarg-Zakup autobusu 20 miejscowego (19+1) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
Dodano: 2014-03-31 - II przetarg-Zakup autobusu 20 miejscowego (19+1) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
Dodano: 2014-03-19