Przetargi.pl
Zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych

Urząd Gminy Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36-147 Niwiska, Niwiska 430
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2279002 w. 33 , fax. 017 2279341
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Niwiska
    Niwiska 430 430
    36-147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 017 2279002 w. 33, fax. 017 2279341
    REGON: 00054140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwiska.biuletyn.net .
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Niwiska. Wyposażenie pojazdu: 1) klimatyzacja przestrzeni 2) normy czystości spalin EURO 6 3) ogranicznik prędkości 100km/h 5) poduszka powietrzna kierowcy 6) radioodtwarzacz CD 7) głośniki w kabinie i przestrzeni pasażerskiej 8) drzwi dla pasażerów przednie obok kierowcy 9) elektryczne szyby w drzwiach przednich 10) elektroniczne układy ABS, ASR, EBV, ESP lub równoważne 11) okno dachowe mechaniczne (wyjście awaryjne) 12 ) półki na bagaż podręczny w kabinie pasażerskiej (strona prawa i lewa) 13) niezależne od silnika ogrzewanie powietrzne przestrzeni pasażerskiej 14) szyby przyciemniane panoramiczne 15) uchwyt przy drzwiach wejściowych ułatwiający wejście pasażerom 16) zasłonki na okna 17) pasy bezpieczeństwa na fotelach 18) lusterko wsteczne wewnętrzne 19) lusterka zewnętrzne ogrzewane i sterowane elektrycznie 20) immobilizer 21) siedzenie kierowcy z regulacją 22) główny wyłącznik instalacji elektrycznej 23) wszystkie konieczne dokumentacje dopuszczenia pojazdu do ruchu publicznego (homologacja) umożliwiające rejestrację pojazdu 24) kolor - standard 25) siedzenia w tylnej części pojazdu montowane w sposób umożliwiający szybki demontaż w celu przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim 26) szyny do mocowania wózka inwalidzkiego oraz komplet pasów do mocowania wózka i pasażera 27) szyna najazdowe składane do wprowadzania wózka inwalidzkiego do autobusu 28) płaska podłoga w części pasażerskiej 29) obniżony stopień wejściowy przy wejściu przodem 30) wykładzina podłogowa antypoślizgowa 31) ściany boczne wraz z sufitem pokryte tapicerką miękką 32) słupki wraz z parapetami z tworzywa ABS (łatwo zmywalne) 33) Rok produkcji: 2015, 34pojazd fabrycznie nowy 35) W celu potwierdzenia odpowiedniej jakości wykonania autobusu, Wykonawca winien posiadać i załączyć do oferty Certyfikat Zarządzania Systemem Jakości PN-EN ISO 9001 . 36) Wykonawca wraz z samochodem ma obowiązek dostarczyć: a) homologację fabryczną oraz homologację producenta zabudowy Wymagana Europejska Homologacja CoC na autobus. Dokumentacja niezbędna do zarejestrowania pojazdu jako autobus (homologacja CoC pojazdu bazowego, homologacja CoC drugiego etapu jako autobus, karta pojazdu). Europejskie i polskie homologacje autobusowe zgodne z Dyrektywą 2007/46/WE b) oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim; c) książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu; d) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu: - faktura - świadectwo zgodności WE - kartę pojazdu 37) Pojazd musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 - zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 27 marca 2015 r. do godz. 900 . 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego :Numer rachunku bankowego :Bank Spółdzielczy O/ Niwiska nr 38 9180 1034 2003 2001 3909 0002 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: SR.271.4.2015. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem został uznany rachunek bankowy Zamawiającego poprzez zaksięgowanie kwoty wadium (przelew wadium musi być zaksięgowany na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 5.Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 27 marca 2015 r. do godz. 900 w siedzibie Zamawiającego, adres Zamawiającego jak na str 1 SIWZ, w pokoju nr 10. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6.Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja całopojazdowa
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwiska.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach