Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2014-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przeprowadzenie zajęć warsztatowych realizowanych w ramach kursu dokształcającego pod nazwą Zarządzanie ICT - laboratorium z wykorzystaniem środowiska systemu Microsoft Dynamics AX w ramach projektu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć warsztatowych realizowanych w ramach kursu dokształcającego pod nazwą Zarządzanie ICT - laboratorium z wykorzystaniem środowiska systemu Microsoft Dynamics AX w ramach projektu Kuźnia specjalistów. Blok zajęć warsztatowych obejmuje 3 moduły (opisane poniżej) powtarzane w każdej z 2 edycji zajęć: Moduł 1 Administrowanie systemem. W ramach zajęć, realizowanych w wymiarze 128 godz. zajęć dla każdej z 2 grup (po 1 grupie w każdej z 2 edycji warsztatów; łączny wymiar zajęć w 2 edycjach to: 256 godzin), zrealizowane zostaną następujące zagadnienia: administracja systemem Microsoft Dynamics Ax (32 godz.), programowanie podstawowe w narzędziu MorphX (24 godz.), programowanie w języku X++ (40 godz.), rozbudowa aplikacji ERP - Axapta Development (32 godz.). Moduł 2 Logistyka i zarządzanie zasobami SCM. W ramach zajęć, realizowanych w wymiarze 96 godz. zajęć dla każdej z 4 grup (po 2 grupy w każdej z 2 edycji warsztatów; łączny wymiar zajęć w 2 edycjach to: 384 godzin), zrealizowane zostaną następujące zagadnienia: logistyka, dystrybucja i zarządzanie magazynem w systemie Microsoft Dynamics AX (40 godz.), uzgadnianie magazynów z finansami w systemie Microsoft Dynamics Ax (16 godz.), produkcja i planowanie produkcji w systemie Microsoft Dynamics Ax (40 godz.). Moduł 3: Zarządzanie finansami. W ramach zajęć, realizowanych w wymiarze 96 godz. zajęć dla każdej z 4 grup (po 2 grupy w każdej z 2 edycji warsztatów; łączny wymiar zajęć w 2 edycjach to 384 godzin) zrealizowane zostaną następujące zagadnienia: zarządzanie finansami w systemie ERP - Microsoft Dynamics Ax (40 godz.), zamknięcie okresu obrachunkowego w systemie Microsoft Dynamics Ax (8 godz.), praktyczne aspekty wykorzystania modułu Środki trwałe (8 godz.), technologia OLAP i BI w analityce finansowej (40 godz.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A do SIWZ. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać, iż posiadają status autoryzowanego ośrodka szkoleniowego z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać, iż posiadają wdrożony i stosowany system zarządzania jakością zatwierdzony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi. Zamawiający przewiduje iż w przypadku,: mniejszego naboru uczestników w edycji pierwszej i/lub drugiej Zamawiający będzie miał prawo do zmniejszenie ilości grup w każdym module. W takim wypadku Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie faktycznie przeprowadzonych zajęć wg stawki godzinowe, zgodnej z załącznikiem do umowy, stanowiącym formularz ofertowy Wykonawcy. niewystarczającej ilości uczestników/ nieudanego naboru w pierwszej edycji Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z całej usługi i odstąpienia od umowy z Wykonawcą na edycję pierwszą i drugą w terminie 30 dni od daty, w której podjął decyzję o niepodjęciu realizacji umowy z tej przyczyny. niewystarczającej ilości uczestników/ nieudanego naboru w drugiej edycji Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie uruchomienia zajęć w tej edycji i odstąpienia od umowy w tym zakresie w terminie 30 dni od daty, w której podjął decyzję o niepodjęciu realizacji umowy z tej przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy w sytuacjach wskazanych powyżej Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie przeprowadzone zajęcia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę wynagrodzenia stanowiącego różnicę pomiędzy wynagrodzeniem wypłaconym za fatycznie przeprowadzone zajęcia a wartością maksymalną wynagrodzenia wskazaną w § 8 ust. 1 istotnych postanowień do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe trenerów z zakresu Microsoft Dynamics AX
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim, I i II Oddziału w Poznaniu
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie seminariów z zakresu prewencji wypadkowej - 2 części
Dodano: 2016-05-20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach
Dodano: 2016-05-17 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-04-26 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów Część I Kurs Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS; Część II Kurs Obsługa wózków jezdniowych
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na usługę szkolenia pracowników SPZOZ w Słupcy
Dodano: 2016-04-07 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów: Część I Kurs Magazynier z obsługą wózka jezdniowego Część II Kurs Operator koparki jednonaczyniowej klasa III Część III Kurs Pracownik obsługi biura oraz obsługa urządzeń fiskalnych Część IV Operator koparkoładowarki Część V Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/ Część VI Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV (E) Część VII Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z językiem niemieckim
Dodano: 2016-04-04 - Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-03-03 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-01-20 - pomoc kuchenna
Dodano: 2015-12-29