Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Miejskiej Sandomierz. Projekt obejmuje cztery szkoły podstawowe, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Sandomierz. 2. Szczegółowy zakres prac: Projekt -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Miejskiej Sandomierz- realizowany jest w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. W projekcie zaplanowano 3780 godzin dodatkowych zajęć edukacyjnych wspomagających uczniów podczas czterech semestrów realizacji projektu w roku szklonym 2011-2012 oraz 2012-2013. Jednostka 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej czyli 45 minut. 2.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 2.3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 2.6. Zajęcia rozwijające dla dzieci wybitnie lub szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo. 2.7. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie. 2.8. Doposażenie bazy dydaktycznej szkół (szczegółowy opis pomocy dydaktycznych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ). 2.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.1.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.1.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.1.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.1.4. SP Nr 4 - zajęcia dla 6 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 540 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 180 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 240 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 120 godzin. 2.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.2.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 4 grup po około 6 - 8 uczniów, łącznie 240 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 120 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 120 godzin. 2.2.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 3 grup po około 6 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.2.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: zajęcia zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.3.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 10 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.4.1. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 - 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.4.2. SP Nr 4 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 270 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 120 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 60 godzin. 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.5.1. SP Nr 4 - zajęcia dla 6 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 540 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 180 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 240 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 120 godzin. 2.6. Zajęcia rozwijające dla dzieci wybitnie lub szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.6.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 8 - 10 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.6.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.6.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.6.4. SP Nr 4 - zajęcia dla 5 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 450 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 150 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 150 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 150 godzin. 2.7. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.7.1. SP Nr 2 - zajęcia dla 2 grup po około 15 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.7.2. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach