Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Tadeusza Kościuszki 141
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51 , fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
- Data zamieszczenia: 2014-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
ul. Tadeusza Kościuszki 141 141
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
REGON: 65096085700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych na następujące szkolenie: specjalista ds. biurowo - rachunkowych, liczba uczestników szkolenia - 7 osób, liczba godzin szkolenia - 200 godz. zegarowych :1 godz.- 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa. Termin wykonania zamówienia: od dnia 19.05.2014r. do dnia 26.06.2014r. W celu zapewnienia najwyższej jakości oferowanego szkolenia, Zamawiający żąda, by program szkolenia zawierał następujące zagadnienia: organizacja pracy biurowej, prowadzenie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputerowych programów biurowych, obsługa komputerowych programów do fakturowania, ochrona środowiska - podnoszenie świadomości ekologicznej - 1 godz. równość szans - związana ze zwalczaniem wszelkich przejawów dyskryminacji - 1 godz. Zagadnienia teoretyczne związane z przedmiotem szkolenia muszą być również realizowane w formie praktycznej, w taki sposób, by umożliwić uczestnikom szkolenia opanowanie w wysokim stopniu umiejętności praktycznych. Zamawiający żąda, by Wykonawca udostępnił uczestnikom szkolenia: komputer przenośny - 7 szt. niszczarka - 1 szt., skaner - 1 szt., drukarka - 1 szt. i kserokopiarka - 1 szt. lub urządzenie wielofunkcyjne : zawierające funkcje drukarki i kserokopiarki- 1 szt., bindownica - 1 szt., gilotyna - 1 szt., laminator - 1 szt., kasy fiskalne - min. 4 szt. Zajęcia winny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku - w dni robocze, nie dłużej niż do godz. 17.00, 7-8 godz. dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, gdy szkolenie realizowane będzie poza terenem powiatu lubaczowskiego, w takim przypadku koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić, jako składnik ceny szkolenia. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkoleniowa w zakresie Opiekun w żłóbku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2016-07-21 - KURS DLA FIZJOTERAPEUTÓW: NOWE METODY REHABILITACJI - RÓWNOWAGA-TESTY I TERAPIA
Dodano: 2016-07-08 - Organizacja cyklicznych szkoleń grupowych dla bezrobotnych w zakresie ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-06 - Usługa szkoleniowa w zakresie Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2016-06-10 - Obsługa księgowo-rachunkowych programów komputerowych
Dodano: 2016-05-31 - Kelner - barman z podstawami języka angielskiego
Dodano: 2016-04-26 - Usługa szkoleniowa nt. Kwalifikowalność wydatków w projektach EFS w perspektywie finansowej 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa szkoleniowa nt. Rozliczania projektów w perspektywie finansowej 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa szkoleniowa nt. Pomoc publiczna w projektach EFS w świetle zmian w przepisach
Dodano: 2016-03-30 - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowym i czołowymi met. TIG
Dodano: 2016-03-18