Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Tadeusza Kościuszki 141
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51 , fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
- Data zamieszczenia: 2010-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
ul. Tadeusza Kościuszki 141 141
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
REGON: 65096085700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubaczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkolenia dla 7 osób bezrobotnych w wieku poniżej 30 roku życia- na następujące szkolenie: kucharz małej gastronomii. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie szkolenia dla 7 osób bezrobotnych w wieku poniżej 30 roku życia- na następujące szkolenie: kucharz małej gastronomii. - liczba uczestników szkolenia - 7 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 12.07.2010 r. do dnia 30.07.2010 r. Miejscowość realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 120 zegarowych /1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/. Minimum programowe żądane przez Zamawiającego: - HACCP, BHP w zawodzie, - przygotowanie materiałów do produkcji potraw i napojów, - sporządzanie potraw i napojów, - obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw, - obsługa maszyn i urządzeń, - obsługa kasy fiskalnej, - planowanie posiłków i układanie menu, - porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw. Zagadnienia teoretyczne związane z przedmiotem szkolenia muszą być realizowane w formie praktycznej - w punktach małej gastronomii, restauracjach, stołówkach itp., lub w warunkach symulowanych z wizytacją punktów gastronomicznych, kuchni itp. Zajęcia winny odbywać się codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, nie dłużej niż do godz. 17.00, przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający skieruje osoby bezrobotne na powyższe badania przed rozpoczęciem szkolenia, w związku z tym badania lekarskie nie stanowią kosztów szkolenia. Ponadto Zamawiający żąda, by: 1. szkolenie realizowane było w podanym wyżej terminie, 2. zajęcia praktyczne były realizowane w max. dwóch grupach ćwiczeniowych - Zamawiający dopuszcza realizację zajęć praktycznych w dwóch miejscach. 3. ogólna liczba godzin szkolenia zgodna była ze wskazaną w niniejszej SIWZ, 4. realizacja szkolenia odbywała się w miejscowości wskazanej w SIWZ, 5.ilość i jakość pomieszczeń była dostosowana do prowadzenia zajęć oraz wyposażona w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne dla potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, 6. wykonawca zapewnił nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, 7. wykonawca sprawdzał efekty szkolenia po każdym bloku tematycznym w formie sprawdzianów postępu lub obserwacji udokumentowanych arkuszami oceny postępu, 8. szkolenie przeprowadzane było zgodnie z obowiązującymi przepisami, jego absolwenci otrzymali stosowne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom ( innym instytucjom szkoleniowym). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkoleniowa w zakresie Opiekun w żłóbku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2016-07-21 - KURS DLA FIZJOTERAPEUTÓW: NOWE METODY REHABILITACJI - RÓWNOWAGA-TESTY I TERAPIA
Dodano: 2016-07-08 - Organizacja cyklicznych szkoleń grupowych dla bezrobotnych w zakresie ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-06 - Usługa szkoleniowa w zakresie Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2016-06-10 - Obsługa księgowo-rachunkowych programów komputerowych
Dodano: 2016-05-31 - Kelner - barman z podstawami języka angielskiego
Dodano: 2016-04-26 - Usługa szkoleniowa nt. Kwalifikowalność wydatków w projektach EFS w perspektywie finansowej 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa szkoleniowa nt. Rozliczania projektów w perspektywie finansowej 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa szkoleniowa nt. Pomoc publiczna w projektach EFS w świetle zmian w przepisach
Dodano: 2016-03-30 - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowym i czołowymi met. TIG
Dodano: 2016-03-18