Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia dla 50 osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Tadeusza Kościuszki 141
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51 , fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
    ul. Tadeusza Kościuszki 141 141
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
    REGON: 65096085700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia dla 50 osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie szkolenia dla 50 osób bezrobotnych, na następujące szkolenie: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - zakres szkolenia: przygotowanie do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. - liczba uczestników szkolenia - 50 osób w 5 grupach szkoleniowych. - termin wykonania zamówienia: I grupa - 10 osób, od dnia 28.06.2010 r. do dnia 09.07.2010 r. II grupa - 10 osób od dnia 12.07.2010 r. do dnia 23.07.2010 r. III grupa - 10 osób od dnia 23.08.2010 r. do dnia 03.09.2010 r. IV grupa - 10 osób od dnia 13.09.2010 r. do dnia 24.09.2010 r. V grupa - 10 osób od dnia 11.10.2010 r. do dnia 22.10.2010 r. Miejscowość realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 60 zegarowych - dla każdej grupy szkoleniowej(1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Minimum programowe żądane przez Zamawiającego: - organizacja i prowadzenie przedsiębiorstwa - aspekty prawne, - biznes plan - cel, założenia, struktura i funkcje, - zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej- prowadzenie uproszczonej rachunkowości, - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, - marketing w działalności gospodarczej, - negocjacje w biznesie, - pozyskiwanie funduszy UE na rozpoczęcie i rozwój działalności gospodarczej. Zagadnienia teoretyczne związane z przedmiotem szkolenia muszą być również realizowane w formie praktycznej. Zajęcia winny odbywać się codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, nie dłużej niż do godz. 17.00, przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach