Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń (treningów) dla 68 uczestników projektu AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry w zakresie poradnictwa i wsparcia grupowego w celu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową oraz treningów kompetencji i umiejętności społecznych.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Bytomska 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2854244 , fax. 032 2854244
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Bytomska 15 15
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 2854244, fax. 032 2854244
    REGON: 00345397200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń (treningów) dla 68 uczestników projektu AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry w zakresie poradnictwa i wsparcia grupowego w celu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową oraz treningów kompetencji i umiejętności społecznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń (treningów) dla 68 uczestników projektu AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry (CPV 80000000-4, 80570000-0) w następującym zakresie: a)I moduł - grupa młodzieżowa ( w wieku 15-18 lat) Zajęcia dla grupy 10 osób (jedna grupa) obejmujące treningi kompetencji i umiejętności społecznych prowadzone przez psychologów i)lub pedagogów z zakresu: pogłębiania świadomości swoich mocnych i słabych stron, umiejętnego porozumiewania się z rówieśnikami - doskonalenie komunikacji interpersonalnej, automotywacja, poszukiwanie źródeł mocy, radzenia sobie w sytuacjach napięć emocjonalnych. Przewidywana ilość godzin - 30, po 6 godzin dziennie w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia 2009r. b)II moduł - grupa osób bezrobotnych Zajęcia dla grupy 53 osób (4 grupy) obejmujące treningi kompetencji i umiejętności społecznych prowadzone przez psychologów i)lub pedagogów z zakresu: identyfikacji czynników niepodejmowania aktywności zawodowej, pogłębiania świadomości swoich mocnych i słabych stron, budowanie poczucia własnej wartości, automotywacja, poszukiwanie źródeł mocy, proaktywności - jak działać skutecznie, zarządzania własnym czasem. Przewidywana ilość godzin - 144, po 6 godzin dziennie w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia 2009r. c)III moduł - grupa młodych matek Zajęcia dla grupy 15 osób (jedna grupa) obejmujące warsztaty mające na celu nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: okresów rozwojowych dziecka, radzenia sobie z problemami wychowawczymi u dziecka, skutecznej pomocy w nauce, sposobu spędzania wolnego czasu z dzieckiem. Przewidywana ilość godzin - 48, po 6 godzin dziennie w terminie od 15 września do 31 października 2009r. Maksymalna ilość osób w grupach nie może przekroczyć 15. Ogółem liczba godzin szkoleniowych wynosi 222.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Pierwszą czynnością komisji przetargowej oceniającej oferty będzie sprawdzenie czy oferta spełnia formalne wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Stwierdzenie jakiegokolwiek uchybienia tym wymaganiom spowoduje uznanie oferty za nieważną. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się tylko wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę. 2.Oferta ważna musi spełniać następujące warunki: a)Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ), b)Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ), c)oferta musi być złożona w terminie określonym przez zamawiającego w specyfikacji jako termin składania ofert, d)oferta musi zachować prawidłową formę pisemną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby załącznik nr 1 do SIWZ (Oferta). 2.Zaparafowany na każdej stronie przez osoby upoważnione załącznik Nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy) oraz oświadczenie o gotowości zawarcia tejże umowy z Zamawiającym. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 6.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ). 7.Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ). 8.Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy. 9.Wykaz wykonanych usług wraz z referencjami w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (preferowane certyfikaty potwierdzające umiejętności coochingowe), doświadczenia (preferowane rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) i wykształcenia (preferowane wykształcenie pedagogiczne i psychologiczne) niezbędnych do wykonania zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty: a)programu na całość usługi, b)narzędzi do badania procesu zmiany uczestnika projektu (preferowany test psychologiczny), c)wzorów certyfikatów ukończenia szkoleń (treningów), d)wykazu materiałów pomocniczych wykorzystywanych w trakcie szkoleń (treningów), e)szczegółowego harmonogramu szkoleń, f)informacji dotyczącej warunków lokalowych miejsca, w których odbywać się będą szkolenia ze wskazaniem adresu, g)kalkulacji kosztu usługi ze wskazaniem kosztu 1 godziny szkolenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mops.tarnowskiegory.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach