Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 42-360 Poraj, ul. Jasna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3145251 , fax. 034 3145006
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Jasna 21 21
42-360 Poraj, woj. śląskie
tel. 034 3145251, fax. 034 3145006
REGON: 00054519400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poraj.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stolarki okiennej z PCV do budynku OSP w Gęzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa stolarki okiennej z PCV do budynku OSP w Gęzynie Dostawa obejmuje: - okna o rozm. 120 x 180 w ilości 6 szt - okno o rozm. 120 x 200 w ilości 1 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Wymagania w tym zakresie będą spełnione jeżeli: 1/ z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisiedo ewidencji działalności gospodarczej ,załączonej do oferty i wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy zdolnej do wykonania zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a/ w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał dostawy licząc od daty złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie / co najmniej 2 dostawy licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu za minimum 10 000,00 zł brutto każda / 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach : ZUS, KRUS , US 5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty - wg wzoru załączonego druku /wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z./ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. - Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał dostawy licząc od daty złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie/ co najmniej 2 dostawy licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu za minimum 10 000,00 zł brutto każda / 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ wiadczenie o nie zaleganiu w podatkach : ZUS, KRUS , US
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.poraj.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku dla sportowców w Kończycach Wielkich
Dodano: 2015-09-18 - Roboty remontowe w domach studenckich Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/15/28/TB.
Dodano: 2015-07-10 - Roboty budowlane w domach Studenckich Politechniki Śląskiej. Oznaczenie spraw: OZ/B/15/20/EK
Dodano: 2015-06-24 - Wymiana okien drewnianych i aluminiowych na PCV na Wydziale Inżynierii Materiałowej i Metalurgii w Katowicach. Oznaczenie sprawy:OZ/B/15/6/EK
Dodano: 2015-05-08 - Wymiana 16 naświetli dachowych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ulicy Strzelców Bytomskich 11
Dodano: 2014-08-14 - Wymiana 16 naświetli dachowych w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ulicy Strzelców Bytomskich 11
Dodano: 2014-08-12 - Wykonanie remontu basenu w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Baczyńskiego 2a w Częstochowie w zakresie wymiany stolarki okiennej
Dodano: 2014-07-02 - Wymiana okien aluminiowych na PCV na III piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/B/24/EO/14
Dodano: 2014-06-13 - Wymiana stolarki w budynku przy ul. Turystycznej 5A oraz ul. Jasnej 1A w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2014-06-04 - Wymiana stolarki okiennej, renowacja parkietu i roboty towarzyszące w świetlicy nr 1 przy ul. Witosa 61 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2014-05-22