Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń menedżerskich i obowiązkowych bhp dla kadry kierowniczej Oddziału oraz dla pracowników Sali obsługi klientów w Oddziale ZUS w Rybniku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4222600 , fax. 032 4224958
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku
    ul. Reymonta 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4222600, fax. 032 4224958
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń menedżerskich i obowiązkowych bhp dla kadry kierowniczej Oddziału oraz dla pracowników Sali obsługi klientów w Oddziale ZUS w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń menedżerskich i obowiązkowych bhp dla kadry kierowniczej Oddziału oraz dla pracowników Sali obsługi klientów w Oddziale ZUS w Rybniku z podziałem na trzy zadania: Zadanie I - Szkolenie menedżerskie: Sytuacje trudne w zarządzaniu zespołem. Motywowanie i wywieranie wpływu na pracowników. Szkolenie winno obejmować następujące zagadnienia: a)Mechanizmy powstawania sytuacji trudnych i ich wpływ na jakość współpracy zespołowej. b)Rodzaje konfliktów i mechanizmy jego eskalacji. c)Style rozwiązywania trudnych sytuacji, z uwzględnieniem autodiagnozy własnej uczestników. d)Narzędzia do rozwiązywania konfliktów: komunikacja w konflikcie, negocjacje pracownicze i inne. e)Metody wywierania wpływu społecznego w szczególności w trudnych sytuacjach zarządzania zespołem. f)Motywowanie pracowników w sytuacjach konfliktowych: (przełamywanie impasu, metody udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych, przećwiczenie umiejętności wykorzystywania informacji zwrotnej jako narzędzia motywowania w trudnych rozmowach). Szkolenie realizowane winno być w formie teoretycznej (20% czasu trwania szkolenia) oraz zajęć ćwiczeniowo - praktycznych (80% czasu trwania szkolenia). Dwudniowe szkolenie dla 60 osób, w czterech grupach po 15 osób. Czas trwania szkolenia dla każdej grupy 16 godzin. Terminy szkoleń: 1) 10 - 11.06.2013r. 2) 20 - 21.06.2013r. 3) 24 - 25.06.2013r. 4) 08 - 09.07.2013r. Zadanie II - Szkolenie okresowe bhp dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami. Dwudniowe szkolenie dla 4 osób. Czas trwania szkolenia 16 godzin. Termin szkolenia: 10 - 11.06.2013r. Zadanie III - Szkolenie dla pracowników sali obsługi klientów: Dostosowywanie reakcji emocjonalnej do typu klienta i sytuacji obsługi. Rozmowa z trudnym klientem. Szkolenie winno obejmować następujące zagadnienia: a)Emocje i ich wpływ na zachowanie klienta- analiza mechanizmów psychologicznych i transakcji podczas obsługi klienta, rozpoznawanie stanów emocjonalnych własnych i klienta. b)Sytuacje konfliktowe i manipulacyjne wywołujące wzburzone reakcje emocjonalne. c)Temperament i jego znaczenie w obsłudze klienta ZUS. d)Praktyczne sposoby dostrajania do klienta w zależności od sytuacji obsługi. e)Komunikacja asertywna jako jeden ze sposobów rozmowy z trudnym klientem, uwzględniająca: (poznanie elementów składowych asertywności, przeanalizowanie sposobów reagowania na krytykę, wypracowanie technik wspomagających odmawianie, właściwe formułowanie próśb i konfrontowanie opinii, reakcje na skargi i reklamacje, kształtowanie postawy asertywnej pracowników). Szkolenie realizowane winno być w formie teoretycznej (20% czasu trwania szkolenia) oraz zajęć ćwiczeniowo - praktycznych (80% czasu trwania szkolenia). Dwudniowe szkolenie dla 75 osób, w pięciu grupach po 15 osób. Czas trwania szkolenia dla każdej grupy 16 godzin. 1) 13 - 14.06.2013r. 2) 17 - 18.06.2013r. 3) 27 - 28.06.2013r. 4) 01 - 02.07.2013r. 5) 04 - 05.07.2013r. Miejsce realizacji szkolenia w sali szkoleniowej Oddziału ZUS w Rybniku dla zadania I i III ul. Jankowicka 13, dla zadania 2 - ul. Reymonta 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach