Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresie: część I - Technolog robót wykończeniowych; część II - Pracownik administracyjno - biurowy ze specjalizacją kadry i płace; część III - Sprzedawca - fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych

Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-045 Świdnik, Aleja Lotników Polskich 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 461 35 02 , fax. 81 461 35 98
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
    Aleja Lotników Polskich 1 1
    21-045 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 461 35 02, fax. 81 461 35 98
    REGON: 43120338200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//:pup.swidnik.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresie: część I - Technolog robót wykończeniowych; część II - Pracownik administracyjno - biurowy ze specjalizacją kadry i płace; część III - Sprzedawca - fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku (zwanego dalej PUP w Świdniku) w zakresie: 1) część I Technolog robót wykończeniowych, dla 12 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 120 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 20 dni szkoleniowych, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia praktyczne w ilości minimum 80 godzin zegarowych musza odbywać się w halach warsztatowych bądź pracowniach przeznaczonych do zajęć praktycznych. Zamawiający dopuszcza w ramach maksymalnie 20 godzin zajęć praktycznych możliwość realizacji tych zajęć na terenach budowy. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania prac wykończeniowych w budownictwie. Usługa szkolenia będzie realizowana w III, IV kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: a) Zasady organizacji pracy przepisy BHP i ppoż. b) Czytanie dokumentacji budowlanej, c) Roboty murarsko- tynkarskie, d) Malowanie, tapetowanie, e) Montaż ścian gipsowo kartonowych, f) Montaż sufitów podwieszanych, g) Układanie paneli podłogowych, montaż listw podłogowych, h) Roboty posadzkarsko glazurnicze, i) Zajęcia praktyczne. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Technolog robót wykończeniowych. 2) część II: Pracownik administracyjno biurowy ze specjalizacją kadry i płace, dla 12 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 120 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 20 dni szkoleniowych. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy jako pracownik administracyjno biurowy. Usługa szkolenia będzie realizowana w III, IV kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: a) funkcjonowanie i obsługa biura, b) obsługa urządzeń biurowych (w szczególności: drukarki, faksu, kserokopiarki, skanera), c) obsługa klienta w biurze, d) prowadzenie dokumentacji biurowej, e) zagadnienia prawne z zakresu: prawa pracy, prawa cywilnego, prawa administracyjnego, f) prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ochrona danych osobowych, archiwizacja akt osobowych, g) ustalanie podstawy wymiaru składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, h) zasady naliczania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych, i) zasady naliczania wynagrodzeń za pracę , j) czas pracy, k) dokumentacja i rozliczanie pracowników z Urzędem Skarbowym, l) obsługa programu Płatnik m) obsługa programu Optima Kadry - Płace n) obsługa programu Symfonia Kadry- Płace. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Pracownik administracyjno biurowy ze specjalizacją kadry i płace. 3) część III: Sprzedawca - fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych, dla 12 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 120 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 20 dni szkoleniowych. Celem szkolenia nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawcy. Usługa szkolenia będzie realizowana w III, IV kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: a) obsługa programów komputerowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet), b) podstawy handlu, c) sporządzanie dokumentów sprzedaży, d) nowoczesne techniki sprzedaży, e) obsługa komputerowych programów do fakturowania, f) obsługa kasy fiskalnej, g) rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych, h) zaopatrzenie i magazynowanie, i) marketing i reklama w sprzedaży, j) profesjonalna obsługa klienta. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Sprzedawca fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenia odbyły się na terenie miasta Świdnik lub na terenie miasta Lublin. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednej oferty wszystkie części postępowania. W takim przypadku - dokumenty wskazane w pkt 5) ppkt 2, 3, 4, 5, 9 niniejszej SIWZ mogą być wspólne dla tych części, a dokumenty z pkt 5) ppkt 1, 6, 7, 8 muszą być złożone oddzielnie dla każdej z części. Szkolenie zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2013, poz. 674 z późn.zm.), finansowane przez starostę odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Projekt umowy opisujący warunki współpracy stron umowy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ (dotyczy części I, II, III). Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie instytucji szkoleniowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.swidnik.ibip.pl/public/?id=163645
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach