Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1.Poddziałanie 7.1.1.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Targowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 74 22 738 , fax. 0-62 74 22 738
  • Data zamieszczenia: 2011-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Targowa 1 1
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 74 22 738, fax. 0-62 74 22 738
    REGON: 00334087700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pleszew.mgops.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1.Poddziałanie 7.1.1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie różnych tematycznie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Lepsze jutro realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.1.Zamówienie zostało podzielone na IV części z czego każde stanowi odrębną całość. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część. Każda część będzie oceniana oddzielnie.Kursy zawodowe:1.1. Kosmetyczka, 1.2. Florystyka z elementami sprzedaży ,,1.3. Obsługa kas fiskalnych z obsługa komputera,1.4. Mała przedsiębiorczość Wspólnym Słownikiem Zamówień dla wszystkich części zamówienia tj. od: 1.1.-1.8.Kod CPV 80500000-9 - Usługi szkoleniowe.Część I zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego Kosmetyczka, szacunkowo dla 9 osób Rozpoczęcie kursu po zawarciu umowy przy czym zakończenie nastąpi do dnia 15.11.2011r Kurs powinien obejmować minimum 134 godziny zajęć (przypadające na jednego uczestnika szkolenia) w tym :minimum 24 godziny zajęć teoretycznych,100 godzin zajęć praktycznych,10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy prowadzone przez doradce zawodowego.Część II zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego Florystyka z elementami sprzedaży szacunkowo dla 4 osób.Rozpoczęcie kursu po zawarciu umowy, przy czym zakończenie nastąpi do dnia 15.11.2011r Kurs powinien obejmować minimum 90 godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym :30 godzin zajęć teoretycznych,50 godzin zajęć praktycznych 10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy, prowadzone przez doradce zawodowego.Część III zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego obsługa kas fiskalnych z obsługą komputera szacunkowo dla 11 osób.Rozpoczęcie kursu po zawarciu umowy, przy czym zakończenie nastąpi do dnia 15.11.2011r Kurs powinien obejmować minimum 120 godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym:minimum 40 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych,10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy, prowadzone przez doradce zawodowego. Część IV zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenenie kursu zawodowego Mała przedsiębiorczośc szacunkowo dla 6 osób. Rozpoczęcie kursu po zawarciu umowy przy czym zakończenie nastąpi do dnia 15.11.2011r Kurs powinien obejmować minimum 120 godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym :minimum 80 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy,prowadzone przez doradce zawodowego. .2.Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów zawodowych podczas których osobom skierowanym na kurs Wykonawca zapewni każdego dnia kursu catering w postaci: kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek, paluszków oraz obiadu składającego się z drugiego dania.3.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeprowadzi kursy zawodowe na terenie miasta Pleszewa, a w przypadku organizacji kursu poza Pleszewem pokryje koszty dowozu uczestników na miejsce kursu i z powrotem, środkiem transportu przeznaczonym wyłącznie na potrzeby uczestników kursu lub zapewni im pełne wyżywienie i zakwaterowanie w okresie trwania kursu. 4.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia pokryje koszty przeprowadzenia egzaminów.5.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeprowadzi kurs, zgodnie z harmonogramem i programem kursu, w którym dzienna liczba godzin zajęć nie przekroczy 8 godzin zegarowych, przy czym zajęcia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy oraz obsługi komputera nie przekroczą 4 godzin zegarowych dziennie, (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny ).Zajęcia nie będą odbywać się w soboty i niedziele oraz święta.6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni uczestnikom kursu odzież ochronną do zajęć praktycznych.7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni osobom skierowanym na kurs jedno stanowisko dla jednego uczestnika kursu w sali wykładowej zgodnie z wymogami BHP dot. pracy na danym stanowisku dla części I,II, III, IV, .8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni osobom skierowanym na kurs materiały dydaktyczne opatrzone formułą : Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lepsze Jutro, materiały dydaktyczne po zakończeniu kursu przechodzą na własność każdego uczestnika kursu+ jeden komplet dla Zamawiającego, który wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóżniej na 5 dni przed podpisaniem umowy.9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni uczestnikom kursu wyposażenie w postaci zeszytu, notatnika oraz długopisu.10,Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) uczestników kursu na czas jego trwania. 11.Wykonawca na dyplomach, certyfikatach oraz materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych, listach obecności itp. umieści logo PO KL i EFS (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.mrr.gov.pl lub www.funduszeeuropejskie.gov.pl ) Wzór prawidłowego oznakowania dokumentacji Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisaniu umowy. Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lepsze jutro . W przypadku, gdy kurs kończyć się będzie wydaniem świadectwa na formularzu wg wzoru Ministerstwa Edukacji Narodowej. Wykonawca zobowiązuje się stworzyć dodatkowy dokument poświadczający ukończenie kursu, spełniający powyższe wymogi.12.Wykonawca oznaczy miejsca kursu plakatem PO KL, EFS (do odbioru w siedzibie Zamawiającego w chwili podpisywania umowy na realizację kursu). 12.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu dostarczyć imienny wykaz osób, które ukończyły kurs i imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu oraz ankiety wypełnione przez uczestników kursu oceniające dany kurs (wzór ankiety do odbioru w siedzibie Zamawiającego w chwili podpisywania umowy na realizację kursu).13. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl. 14.. Ponadto Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich doświadczenia i podstawie do dysponowania tymi osobami według Załącznika 2A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pleszew.mgops.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach