Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych i usług w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu pt. Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu na terenie gminy Lipno

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Mickiewicza 29
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 288 62 12 , fax. 054 287 27 48
  • Data zamieszczenia: 2009-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Mickiewicza 29 29
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 288 62 12, fax. 054 287 27 48
    REGON: 00054500100024
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip. lipno.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów zawodowych i usług w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu pt. Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu na terenie gminy Lipno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia: jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu pt. Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu na terenie gminy Lipno w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki polegającym na organizacji i przeprowadzeniu 2 szkoleń zawodowych dla 20 osób w tym wspierających kompetencje i umiejętności społeczne prowadzone przez psychologa oraz wspierających aktywizację zawodową polegającą na odbyciu warsztatów z doradzą zawodowym z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Na zakres przedmiotu zamówienia składają się następujące świadczenia: 1. Szkolenia ogólne dla wszystkich 20 osób w tym: a) szkolenia dla dwóch grup dziesięcioosobowych, prowadzone przez psychologa z zakresu treningu kompetencji oraz umiejętności psychospołecznych w wymiarze min. 50h na jedną dziesięcioosobową grupę. b) szkolenia dla dwóch grup dziesięcioosobowych prowadzone przez doradcę zawodowego: warsztaty aktywnego poszukiwania pracy w wymiarze min. 50h na jedną dziesięcioosobową grupę. 2. Rodzaje szkoleń zawodowych/kursów/: a)szkolenie z podstaw obsługi komputera dla 15 osób z podziałem na dwie grupy ćwiczeniowe 7 i 8 osobowe w wymiarze min. 80h na jedną grupę. b)szkolenie sprzedawca dla 15 osób z podziałem na dwie grupy ćwiczeniowe 7 i 8 osobowe w wymiarze min. 80h na jedną grupę. c)kurs prawa jazdy kategorii C dla 5 osobowej grupy w wymiarze min. 60h (w tym min. 30h praktyki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN słownie (trzy tysiące złotych) 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 411500 1780 1217 8003 5058 0000 Kredyt Bank S.A. Filia 3 w Lipnie Odział we Włocławku (decyduje data uznania wpłaty na koncie Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców-pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 6. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone w momencie podpisania przez niego umowy oraz wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1) Nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3) Kwotę zobowiązania, 4) Termin ważności, 5) Klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który: 1)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru zał. Nr 2 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług podobnych zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że projekty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3; wymaga się, aby wykonawca wykazał się, iż wykonał nie mniej niż 10 tego typu usług w tym co najmniej 5 organizowanych przez Gminne Ośrodki Pomocy Społecznej. 7)Oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika do SIWZ wzór nr 5; 8)Oświadczenie według wzoru 5a dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną; 9)Oświadczenie według załącznika do SIWZ wzór 5b; 10)Oświadczenie wg załącznika do SIWZ wzór nr 6; 11)Dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. 12)Dokument potwierdzający wpis do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie doradztwa personalnego i poradnictwa zawodowego. 13)Program szkolenia zgodny zakresem opisanym w specyfikacji 14)Harmonogram szkolenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach