Przetargi.pl
Budowa wybiegu niedźwiedzia na terenie Ogrodsu Zoobotanicznego-etep III

Ogród Zoobotaniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Bydgoska 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 62-242-10 , fax. 0-56 62-242-10
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoobotaniczny
    ul. Bydgoska 7 7
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 62-242-10, fax. 0-56 62-242-10
    REGON: 87020563600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wybiegu niedźwiedzia na terenie Ogrodsu Zoobotanicznego-etep III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : - obłożenie płytkami licowymi ogrodzenia murowego od strony wewnętrznej i zewnętrznej wybiegu - wykonanie niecki basenu wraz z częścią płytką pomiędzy basenem a ogrodzenie murowym - wykonanie przyłącza wod.-kan. do obiektu - przyłączenie basenu do kanalizacji sanitarnej - wykonanie dojścia pieszego do wybiegu - budowa drogi gospodarczej - wykonanie na części wybiegu nawierzchni z naturalnego kamienia polnego - wzmocnienie skarpy przylegającej do muru oporowego poprzez obsadzenie krzewami ozdobnymi - nawiezienie 60cm warstwy kory na posadzkę w gawrze - zabezpieczenie bram i drzwi wejściowych do gawry systemem jednolitych kłódek - cięcie sanitarne drzew otaczających wybieg, stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa - dokonanie inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2) W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów : l.p. Opis kryteriów oceny Znaczenie 1. Cena 100% Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: cena - zamawiający uszereguje oferty od najtańszej do najdroższej. 3) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako ważna oraz najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru tj. zawiera najniższą cenę. 4) Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców. Wybranemu wykonawcy zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wzorem Zamawiającego. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi lub oświadczenie - wskazanie przez oferenta, jaki zakres prac zamierza powierzyć podwykonawcy. 6. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 7. Wykaz min. dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (prace ogólnobudowlane), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8. Oświadczenie oferenta o akceptacji warunków umowy i zobowiązaniu się oferenta do jej podpisania w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego . 8 A) Wszystkie dokumenty, oświadczenia, kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w pk.t 8 muszą być odpowiednio podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta zgodną z podanymi w akcie rejestrowym lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwa. Oferent zobowiązany jest dołączyć dokumenty z których jednoznacznie wynikać będzie uprawnienie osób podpisujących lub poświadczających za zgodność dokumenty do reprezentowania oferenta. 8 B) Wszystkie wypełnione kartki oferty powinny być ponumerowane i spięte lub zszyte w sposób zapobiegający dekompletacji oferty . 8 C) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa ( w rozumieniu Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z 16.04.1993 z późniejszymi zmianami ) mogą być zastrzeżone przez wykonawcę nie później niż w terminie składania ofert. 9 D) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie poświadczona prawidłowo za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty - za wyjątkiem przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach