Przetargi.pl
przeprowadzenie kursów wzbogacających ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5202147, 5202475
  • Data zamieszczenia: 2013-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kolejowa 32 32
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5202147, 5202475
    REGON: 79067556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie kursów wzbogacających ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów wzbogacających ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów szkół dziennych Zespołu Szkół Technicznych w Olecku, tj. Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 i Technikum nr 2, w związku z realizacją projektu Myślimy o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, 2) przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów wzbogacających ofertę kształcenia zawodowego z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia: a) kurs prawa jazdy kategorii B - CZĘŚĆ I zamówienia, b) kurs posadzkarz glazurnik z elementami wykańczania pomieszczeń - CZĘŚĆ II zamówienia, c) kurs tworzenia stron WWW - CZĘŚĆ III zamówienia, d) kurs stylizacji paznokci i wizażu - CZĘŚĆ IV zamówienia, e) kurs obsługa wózka widłowego - CZĘŚĆ V zamówienia, 3) przewiduje się wstępnie realizację każdego z kursów w blokach 3 - 4 godzinnych, w trakcie roku szkolnego, w godzinach popołudniowych, 4) zamawiający wymaga, aby każde z kursów odbywało się w Olecku, 5) opis kursu prawa jazdy kategorii B - CZĘŚCI I zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B - teoria i praktyka dla łącznej ilości 24 osób podzielonych na 3 grupy, tj. 8 osób x 3 lata szkolne, b) wymiar ilości godzin kursu - 60 godzin, tj. 30 godzin teoretycznych i 30 godzin praktycznych dla każdego uczestnika, c) kurs będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. Poz. 1019), d) w ramach realizacji kursu prawa jazdy kategorii B wykonawca zobowiązany będzie do: - uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go przy podpisaniu umowy, - przekazania każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, tj. aktualne podręczniki, skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty, itp., materiały szkoleniowe muszą być przekazane uczestnikom na początku zajęć, - zapewnienia wykładowców/instruktorów, - zapewnienia badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, - realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów, ćwiczeń oraz zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, - zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali i placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć, - pokrycia kosztów eksploatacji samochodów osobowych, tj. zużycia paliwa, oleju, itp., - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, - ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie, - przeprowadzenia teoretycznego egzaminu wewnętrznego, - opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy teoretyczny i praktyczny na prawo jazdy w WORD dla każdego z uczestników, - pokrycia kosztu dojazdu uczestników kursu na pierwszy egzamin państwowy teoretyczny i praktyczny na prawo jazdy w WORD, - wydania zaświadczeń uczestnikom o ukończeniu kursu, - zapewnienia obiadów uczestnikom kursu w trakcie 20 dni zajęć, obiad składał się będzie co najmniej z dwóch dań i napoju, e) okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do kwietnia 2013 r., od lutego 2014 r. do kwietnia 2014 r. i od lutego 2015 r. do kwietnia 2015 r., egzaminy będą odbywały się w miesiącu maj odpowiednio w roku 2013, 2014 i 2015, 6) opis kursu posadzkarz glazurnik z elementami wykańczania pomieszczeń - CZĘŚCI II zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu posadzkarz glazurnik z elementami wykańczania pomieszczeń dla łącznej ilości 18 osób podzielonych na 3 grupy, tj. 6 osób x 3 lata szkolne, b) wymiar ilości godzin kursu - 100 godzin, tj. 30 godzin szkoleniowych teoretycznych i 70 godzin szkoleniowych praktycznych dla każdego uczestnika (dopuszcza się odstępstwo od przyjętego podziału godzinowego na zajęcia teoretyczne i praktyczne), jedna godzina zajęć szkoleniowych = jedna godzina lekcyjna (45 min.), c) w ramach realizacji kursu posadzkarz glazurnik z elementami wykańczania pomieszczeń wykonawca zobowiązany będzie do: - uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go przy podpisaniu umowy, - przekazania każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, tj. aktualne podręczniki, skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty, itp., materiały szkoleniowe muszą być przekazane uczestnikom na początku zajęć, - zapewnienia wykładowców/instruktorów, - realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów, ćwiczeń oraz zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, - zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali odpowiednio przystosowanej do przeprowadzenia zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, - ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie, - zapewnienia uczestnikom kursu odzieży ochronnej/roboczej, - zapewnienia badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, - zapewnienia obiadów uczestnikom kursu w trakcie 20 dni zajęć, obiad składał się będzie co najmniej z dwóch dań i napoju, d) zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć praktycznych w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Olecku przy Placu Zamkowym 2, przy czym koszt materiałów i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych pokrywa wykonawca, e) kurs musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym oraz uzyskaniem przez uczestników certyfikatów potwierdzających uzyskane kwalifikacje, przez egzamin zewnętrzny należy rozumieć sprawdzenie wiedzy i umiejętności złożony w formie ustnej lub pisemnej, egzamin zewnętrzny przeprowadzi jednostka/komisja/firma zewnętrzna w stosunku do wykonawcy, zapewniająca dokonanie oceny wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia, jednostka egzaminująca wyda certyfikat potwierdzający zdobycie w/w kwalifikacji, wzór certyfikatu określi zamawiający, jednostka egzaminująca wytypowana przez wykonawcę musi uzyskać akceptację zamawiającego przed przystąpieniem do czynności egzaminacyjnych, f) nie dopuszcza się możliwości dołączania do grupy szkoleniowej innych osób niż skierowanych przez zamawiającego (np. osób z wolnego naboru), g) okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do kwietnia 2013 r., od lutego 2014 r. do kwietnia 2014 r. i od lutego 2015 r. do kwietnia 2015 r., egzaminy będą odbywały się w miesiącu maj odpowiednio w roku 2013, 2014 i 2015, 7) opis kursu tworzenia stron WWW - CZĘŚCI III zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu tworzenia stron WWW dla łącznej ilości 18 osób podzielonych na 3 grupy, tj. 6 osób x 3 lata szkolne, b) wymiar ilości godzin kursu - 60 godzin, tj. 30 godzin szkoleniowych teoretycznych i 30 godzin szkoleniowych praktycznych dla każdego uczestnika (dopuszcza się odstępstwo od przyjętego podziału godzinowego na zajęcia teoretyczne i praktyczne), jedna godzina zajęć szkoleniowych = jedna godzina lekcyjna (45 min.), c) w ramach realizacji kursu tworzenia stron WWW wykonawca zobowiązany będzie do: - uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go przy podpisaniu umowy, - przekazania każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, tj. aktualne podręczniki, skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty, itp., materiały szkoleniowe muszą być przekazane uczestnikom na początku zajęć, - zapewnienia wykładowców/instruktorów, - realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów, ćwiczeń oraz zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, - zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali odpowiednio przystosowanej do przeprowadzenia zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, - ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie, - zapewnienia badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, - wydania zaświadczeń uczestnikom o ukończeniu kursu, - opłaty za pierwszy egzamin ECDL Web Starter/Web Editing dla każdego z uczestników kursu, - pokrycia kosztu dojazdu uczestników kursu na pierwszy egzamin ECDL WebStarter/Web Editin w przypadku, kiedy egzamin będzie odbywał się poza Oleckiem, - zapewnienia obiadów uczestnikom kursu w trakcie 20 dni zajęć, obiad składał się będzie co najmniej z dwóch dań i napoju, d) nie dopuszcza się możliwości dołączania do grupy szkoleniowej innych osób niż skierowanych przez zamawiającego (np. osób z wolnego naboru), e) okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do kwietnia 2013 r., od lutego 2014 r. do kwietnia 2014 r. i od lutego 2015 r. do kwietnia 2015 r., egzaminy będą odbywały się w miesiącu maj odpowiednio w roku 2013, 2014 i 2015, 8) opis kursu stylizacji paznokci i wizażu - CZĘŚCI IV zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci i wizażu dla łącznej ilości 24 osób podzielonych na 3 grupy, tj. 8 osób x 3 lata szkolne, b) wymiar ilości godzin kursu - 60 godzin, tj. 20 godzin szkoleniowych teoretycznych i 40 godzin szkoleniowych praktycznych dla każdego uczestnika (dopuszcza się odstępstwo od przyjętego podziału godzinowego na zajęcia teoretyczne i praktyczne), jedna godzina zajęć szkoleniowych = jedna godzina lekcyjna (45 min.), c) w ramach realizacji kursu stylizacji paznokci i wizażu wykonawca zobowiązany będzie do: - uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go przy podpisaniu umowy, - przekazania każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, tj. aktualne podręczniki, skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty, itp., materiały szkoleniowe muszą być przekazane uczestnikom na początku zajęć, - zapewnienia wykładowców/instruktorów, - realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów, ćwiczeń oraz zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, - zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali odpowiednio przystosowanej do przeprowadzenia zajęć, a także odpowiednich materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, - ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie, - zapewnienia uczestnikom kursu odzieży ochronnej/roboczej, - zapewnienia badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, - zapewnienia obiadów uczestnikom kursu w trakcie 14 dni zajęć, obiad składał się będzie co najmniej z dwóch dań i napoju, d) kurs musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym oraz uzyskaniem przez uczestników certyfikatów potwierdzających uzyskane kwalifikacje, przez egzamin zewnętrzny należy rozumieć sprawdzenie wiedzy i umiejętności złożony w formie ustnej lub pisemnej, egzamin zewnętrzny przeprowadzi jednostka/komisja/firma zewnętrzna w stosunku do wykonawcy, zapewniająca dokonanie oceny wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia, jednostka egzaminująca wyda certyfikat potwierdzający zdobycie w/w kwalifikacji, wzór certyfikatu określi zamawiający, jednostka egzaminująca wytypowana przez wykonawcę musi uzyskać akceptację zamawiającego przed przystąpieniem do czynności egzaminacyjnych, e) nie dopuszcza się możliwości dołączania do grupy szkoleniowej innych osób niż skierowanych przez zamawiającego (np. osób z wolnego naboru), f) okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do kwietnia 2013 r., od lutego 2014 r. do kwietnia 2014 r. i od lutego 2015 r. do kwietnia 2015 r., egzaminy będą odbywały się w miesiącu maj odpowiednio w roku 2013, 2014 i 2015, 9) opis kursu obsługa wózka widłowego - CZĘŚCI V zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego dla łącznej ilości 18 osób podzielonych na 3 grupy, tj. 6 osób x 3 lata szkolne, b) wymiar ilości godzin kursu - 60 godzin, tj. 30 godzin szkoleniowych teoretycznych, 24 godziny szkoleniowe praktyczne i 6 godzin szkoleniowych praktycznej nauki wymiany butli gazowych dla każdego uczestnika (dopuszcza się odstępstwo od przyjętego podziału godzinowego na zajęcia teoretyczne i praktyczne), jedna godzina zajęć szkoleniowych = jedna godzina lekcyjna (45 min.), c) w ramach realizacji kursu obsługa wózka widłowego wykonawca zobowiązany będzie do: - uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go przy podpisaniu umowy, - przekazania każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, tj. aktualne podręczniki, skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty, itp., materiały szkoleniowe muszą być przekazane uczestnikom na początku zajęć, - zapewnienia wykładowców/instruktorów, - realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów, ćwiczeń oraz zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, - zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali odpowiednio przystosowanej do przeprowadzenia zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, - ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie, - zapewnienia uczestnikom kursu odzieży ochronnej/roboczej, - zapewnienia badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, - wydania zaświadczeń uczestnikom o ukończeniu kursu, - opłaty za pierwsze egzaminy przeprowadzone przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Urząd Regulacji Energetyki dla każdego z uczestników kursu, - pokrycia kosztu dojazdu uczestników kursu na pierwsze egzaminy przeprowadzone przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Urząd Regulacji Energetyki w przypadku, kiedy egzaminy te będą odbywały się poza Oleckiem, - zapewnienia obiadów uczestnikom kursu w trakcie 14 dni zajęć, obiad składał się będzie co najmniej z dwóch dań i napoju, d) okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do kwietnia 2013 r., od lutego 2014 r. do kwietnia 2014 r. i od lutego 2015 r. do kwietnia 2015 r., egzaminy będą odbywały się w miesiącu maj odpowiednio w roku 2013, 2014 i 2015, 10) zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę, 11) zamawiający zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych określa, iż jeden wykonawca może złożyć ofertę częściową maksymalnie na dwie CZĘŚCI zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach