Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe, warsztatów z zakresu rozwoju osobistego oraz warsztatów edukacyjno-integracyjnych w ramach projektu: Od bierności do aktywności

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 472-63-32
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-56 472-63-32
    REGON: 51947713400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe, warsztatów z zakresu rozwoju osobistego oraz warsztatów edukacyjno-integracyjnych w ramach projektu: Od bierności do aktywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe oraz warsztatów z zakresu kreowania wizerunku i autoprezentacji dla uczestników projektu systemowego Od bierności do aktywności, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie w ramach -poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z umową Nr POKL. 07.01.01-28-015/08-00. Uczestnikami projektu będą mieszkańcy Gminy Nowe Miasto Lubawskie, osoby w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku 15-64 lat, osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mszanowie. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia - poszczególne zakresy tematyczne szczegółowo zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz odpowiednio: 1) Zadanie Nr 1 w załączniku nr 7 do SIWZ , 2) Zadanie nr 2 w załączniku nr 8 do SIWZ 3) Zadanie nr 3 w załączniku nr 9 do SIWZ, 4) Zadanie nr 4 w załączniku nr 10 do SIWZ, 5) Zadanie nr 5 w załączniku nr 11 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 zadań: 1) Kurs prawa jazdy kategorii B, 2) Kurs opiekuna osób starszych, 3) Warsztaty z zakresu edukacji prorodzinnej, 4) Warsztaty kreowania wizerunku i autoprezentacji, 5) Warsztaty edukacyjno-integracyjne w Krainie Brata Jana w Bratianie. 4. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wykonanie jednego lub kilku zadań. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia w zakresie każdego zadania. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami programowymi dotyczącymi Europejskiego Funduszu Społecznego znajdującego się na stronie www.efs.gov.pl w zakładce: dokumenty. 7. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest wzrost kompetencji społecznych i zawodowych Uczestników projektu systemowego. 2) Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadził ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 3) Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usługi oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że realizuje niniejsze zamówienie zgodnie z umową, ofertą oraz SIWZ. W tym zakresie zobowiązany będzie w szczególności przedstawić dokumentację pozwalającą na jednoznaczne stwierdzenie prawidłowości realizacji niniejszego zamówienia w zgodzie z powyższym. 7) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem odpowiednio kursów i/lub warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdujących się na stronie www.efs.gov.pl. 8) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia dokumentacji związanej z realizowaną usługą. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zgodzie ze wszelkimi normami prawnymi, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz pozostałymi obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, jak również zgodnie z normami etycznymi oraz z powszechnie przyjętymi zasadami wykonywania usługi o tym charakterze. 10) Realizacja przedmiotu zamówienia potwierdzana będzie protokołem odbioru usługi sporządzonym przez Wykonawcę po każdym zakończonym miesiącu jego realizacji - w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego jej należytego wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmszanowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach