Muzeum Historyczne Miasta Krakowa ogłasza przetarg
- Adres: 31-011 Kraków, Rynek Główny
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48(12)4223264
- Data zamieszczenia: 2020-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
Rynek Główny 35
31-011 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48(12)4223264
REGON: 382698540 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkrakowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego kampanii promującej Rynek Podziemny w formie nośników billboard i citylight oraz emisji spotów/plansz reklamowych. 2. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje 2 (dwie) części: Część nr 1 Przeprowadzenie kampanii outdoorowej Rynku Podziemnego na nośnikach billboard w Krakowie i citylight w miastach województwa śląskiego Przedmiot zamówienia w ramach Części nr 1 został szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Część nr 1 (dalej: „OPZ”). Część nr 2 Przeprowadzenie kampanii reklamowej Rynku Podziemnego na terenie dworca PKP w Krakowie Wykonawca przeprowadzi kampanię reklamową Rynku Podziemnego poprzez emisję spotów/plansz reklamowych. Przedmiot zamówienia w ramach Części nr 2 został szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Część nr 2 (dalej: „OPZ”). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja spółki Kraków5020 sp. z o.o. oraz jej marek w Internecie
Dodano: 2023-09-13 - Promocja spółki Kraków5020 sp. z o.o. oraz jej marek w Internecie
Dodano: 2023-08-29 - Kampania informacyjno-promocyjna Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa w 2023 roku
Dodano: 2023-07-12 - Usługi promocyjne dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Dodano: 2023-02-02 - Promocja Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych
Dodano: 2022-10-17 - Usługa przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Bonus dla biznesu”
Dodano: 2022-10-10 - Promocja Kraków5020 sp. z o.o., Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych
Dodano: 2022-09-01 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej wystawy szopek krakowskich na terenie dworca PKP w Krakowie.
Dodano: 2020-10-28 - Przeprowadzenie kampanii promujących Muzeum Historyczne Miasta Krakowa w formie plakatowania oraz realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z ich publikacją w serwisie YouTube, mediach społecznościowych i Telewizji Polskiej.
Dodano: 2020-06-10 - Przeprowadzenie kampanii promujących Muzeum Historyczne Miasta Krakowa.
Dodano: 2020-03-06