Przetargi.pl
Promocja Kraków5020 sp. z o.o., Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych

Kraków5020 sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 30-302 Kraków, Marii Konopnickiej 17
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kraków5020 sp. z o.o.
    Marii Konopnickiej 17
    30-302 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 520951738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Kraków5020 sp. z o.o., Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Promocja Kraków5020 sp. z o.o. w mediach społecznościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera Załącznik nr 1a do SWZ oraz Załącznik nr 5a do SWZ – Projektowane zapisy umowy.Promocja Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera Załącznik nr 1b do SWZ oraz Załącznik nr 5b do SWZ – Projektowane zapisy umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZEŚĆ 11. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 5 000 zł.4. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) posiadają minimalne warunki dotyczące doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2) skierują do realizacji zamówienia 1 (jedną) osobę zdolną do realizacji zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie:a) doświadczenie w zakresie przygotowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych dla instytucji lub wydarzeń o profilu turystycznym, biznesowym, marketingu miejsca lub marketingu miast,b) doświadczenie w zakresie prowadzenia i moderacji minimum 5 profili społecznościowych organizacji, instytucji lub firmy w różnych mediach społecznościowych, w tym min. 1 na Facebooku, min. 1 na LinkedIn, min. 1 na Twitterze, min. 1 na YouTubie, przez okres co najmniej 3 miesięcy dla każdego z profili;c) doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia co najmniej 1 płatnej kampanii promocyjnej w Internecie obejmującej co najmniej 3 różne media społecznościowe.CZEŚĆ 25. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.6. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.7. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.8. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) posiadają minimalne warunki dotyczące doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2) skierują do realizacji zamówienia 1 (jedną) osobę zdolną do realizacji zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie:a) doświadczenie w zakresie prowadzenia minimum 2 profili społecznościowych podmiotów zewnętrznych w mediach społecznościowych o profilu turystycznym, biznesowym, marketingu miejsca, marketingu miast lub z branży kongresowej lub targowej, przez okres co najmniej 3 miesięcy dla każdego z profili;b) doświadczenie w zakresie prowadzenia i moderowania minimum 5 profili społecznościowych podmiotów zewnętrznych w różnych mediach społecznościowych, w tym min. 1 na Facebooku, min. 1 na LinkedIn, min. 1 na Instagramie, przez okres co najmniej 3 miesięcy dla każdego z profili.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach