Kraków5020 sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 30-302 Kraków, Marii Konopnickiej 17
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kraków5020 sp. z o.o.
Marii Konopnickiej 17
30-302 Kraków, woj. małopolskie
REGON: 520951738 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Kraków5020 sp. z o.o., Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Promocja Kraków5020 sp. z o.o. w mediach społecznościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera Załącznik nr 1a do SWZ oraz Załącznik nr 5a do SWZ – Projektowane zapisy umowy.Promocja Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera Załącznik nr 1b do SWZ oraz Załącznik nr 5b do SWZ – Projektowane zapisy umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZEŚĆ 11. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 5 000 zł.4. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) posiadają minimalne warunki dotyczące doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2) skierują do realizacji zamówienia 1 (jedną) osobę zdolną do realizacji zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie:a) doświadczenie w zakresie przygotowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych dla instytucji lub wydarzeń o profilu turystycznym, biznesowym, marketingu miejsca lub marketingu miast,b) doświadczenie w zakresie prowadzenia i moderacji minimum 5 profili społecznościowych organizacji, instytucji lub firmy w różnych mediach społecznościowych, w tym min. 1 na Facebooku, min. 1 na LinkedIn, min. 1 na Twitterze, min. 1 na YouTubie, przez okres co najmniej 3 miesięcy dla każdego z profili;c) doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia co najmniej 1 płatnej kampanii promocyjnej w Internecie obejmującej co najmniej 3 różne media społecznościowe.CZEŚĆ 25. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.6. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.7. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.8. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) posiadają minimalne warunki dotyczące doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2) skierują do realizacji zamówienia 1 (jedną) osobę zdolną do realizacji zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie:a) doświadczenie w zakresie prowadzenia minimum 2 profili społecznościowych podmiotów zewnętrznych w mediach społecznościowych o profilu turystycznym, biznesowym, marketingu miejsca, marketingu miast lub z branży kongresowej lub targowej, przez okres co najmniej 3 miesięcy dla każdego z profili;b) doświadczenie w zakresie prowadzenia i moderowania minimum 5 profili społecznościowych podmiotów zewnętrznych w różnych mediach społecznościowych, w tym min. 1 na Facebooku, min. 1 na LinkedIn, min. 1 na Instagramie, przez okres co najmniej 3 miesięcy dla każdego z profili.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kampania promująca projekt „Pracownicy – najlepsza inwestycja dla firmy”.
Dodano: 2024-04-10 - Promocja spółki Kraków5020 sp. z o.o. oraz jej marek w Internecie
Dodano: 2023-09-13 - Promocja spółki Kraków5020 sp. z o.o. oraz jej marek w Internecie
Dodano: 2023-08-29 - Kampania informacyjno-promocyjna Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa w 2023 roku
Dodano: 2023-07-12 - Usługi promocyjne dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Dodano: 2023-02-02 - Promocja Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych
Dodano: 2022-10-17 - Usługa przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Bonus dla biznesu”
Dodano: 2022-10-10 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej wystawy szopek krakowskich na terenie dworca PKP w Krakowie.
Dodano: 2020-10-28 - Przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny
Dodano: 2020-07-31 - Przeprowadzenie kampanii promujących Muzeum Historyczne Miasta Krakowa w formie plakatowania oraz realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z ich publikacją w serwisie YouTube, mediach społecznościowych i Telewizji Polskiej.
Dodano: 2020-06-10