Kraków5020 sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 30-302 Kraków, Marii Konopnickiej 17
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kraków5020 sp. z o.o.
Marii Konopnickiej 17
30-302 Kraków, woj. małopolskie
REGON: 520951738 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja spółki Kraków5020 sp. z o.o. oraz jej marek w Internecie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Promocja spółki Kraków5020 sp. z o.o. oraz jej marek w Internecie poprzez:1) realizację płatnych reklam internetowych w mediach społecznościowych,2) realizację płatnych reklam internetowych na portalach branżowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane zapisy umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego w Banku PKO BP nr rachunku 79 1020 2892 0000 5602 0802 4228, w tytule przelewu: "Wadium - nr postępowania DZP-271-14/2023". Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00/100 PLN).4. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) posiadają minimalne warunki dotyczące doświadczenia, co oznacza, iż wykonali należycie lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonują należycie, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:a) co najmniej 2 usługi polegające na zrealizowaniu kampanii promocyjnych w Internecie o wartości co najmniej 50 000 zł każda, w tym co najmniej 1 kampania promocyjna winna być przeprowadzona w mediach społecznościowych.UWAGA:1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonywanych zamówień w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania wartości zamówienia wymaganej dla wykazania spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu.2. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.3. Poprzez należyte wykonanie ww. zamówień Zamawiający rozumie ich odbiór przez zamawiających bez zastrzeżeń.2) skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia posiadające następujące kwalifikacje i doświadczenie:a) 1 (jedną) osobę mającą doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 2 płatnych kampanii promocyjnych w Internecie,b) 1 (jedną) osobę mającą doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 2 płatnych kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych.UWAGA:Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca skierował do realizacji 1 osobę, która posiada łącznie doświadczenie spełniające wymagania wskazane w ust. 4 pkt 2 lit. a) i b).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kampania promująca projekt „Pracownicy – najlepsza inwestycja dla firmy”.
Dodano: 2024-04-10 - Promocja spółki Kraków5020 sp. z o.o. oraz jej marek w Internecie
Dodano: 2023-08-29 - Kampania informacyjno-promocyjna Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa w 2023 roku
Dodano: 2023-07-12 - Usługi promocyjne dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Dodano: 2023-02-02 - Promocja Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych
Dodano: 2022-10-17 - Usługa przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Bonus dla biznesu”
Dodano: 2022-10-10 - Promocja Kraków5020 sp. z o.o., Centrum Kongresowego ICE Kraków i inicjatywy KRAKÓW NETWORK w mediach społecznościowych
Dodano: 2022-09-01 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej wystawy szopek krakowskich na terenie dworca PKP w Krakowie.
Dodano: 2020-10-28 - Przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny
Dodano: 2020-07-31 - Przeprowadzenie kampanii promujących Muzeum Historyczne Miasta Krakowa w formie plakatowania oraz realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z ich publikacją w serwisie YouTube, mediach społecznościowych i Telewizji Polskiej.
Dodano: 2020-06-10