Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na pakiety od 02.01.2017 do 31.12.2017.

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Osieku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-608 Osiek, Główna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338458122 , fax. 338458122
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Osieku
    Główna 450
    32-608 Osiek, woj. małopolskie
    tel. 338458122, fax. 338458122
    REGON: 070623962
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na pakiety od 02.01.2017 do 31.12.2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych zgodnie z poniższym podziałem na części zwanych dalej pakietami. Pakiet I - dostawa pieczywa, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień ( CPV ): 15.00.00.00-8. Pakiet II - dostawa mięsa i wędlin, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień ( CPV ): 15.00.00.00-8. Pakiet III - dostawa drobiu, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień ( CPV ): 15.00.00.00-8. Pakiet IV - dostawa nabiału, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień ( CPV ): 15.00.00.00-8. Pakiet V - dostawa mrożonek, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień ( CPV ): 15.00.00.00-8. Pakiet VI - dostawa artykułów spożywczych, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień ( CPV ): 15.00.00.00-8 03.00.00.00-1. Wykonawca dowiezie towar do siedziby zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy. Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z systemem HACCP. Każdy dostarczony produkt powinien być I klasy zgodnie z Polską Normą. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi. Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do zamawiającego, min. 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostarczenia. Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez zamawiającego wady jakościowe artykułów spożywczych zobowiązują wykonawcę do bezpłatnej wymiany artykułów spożywczych na wolne od wad w terminie dwóch dni roboczych od pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot jakości towaru i dostarczenie wolnego od wad następuje na koszt wykonawcy. W przypadku nie przestrzegania terminu dostawy jakości towarów oraz powtarzających się uchybień realizacji warunków umowy, zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. Oferowane artykuły żywnościowe winny spełniać wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywnością. Rozporządzenie Ministerstwa Zdrowia w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia dzieci i młodzieży w tych jednostkach zgodnie ze zmianą w/w Ustawy z dnia 28 listopada 2004 r. ( Dz.U. 2015r. poz. 35) wchodzą w życie z dniem 1 września 2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach