Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Domu Pomocy Społecznej w Foluszu w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Domu Pomocy Społecznej w Foluszu w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Domu Pomocy Społecznej w Foluszu w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. 2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkolenia w zakresie Rehabilitacja społeczna mieszkańców przy wykorzystaniu gabinetów rehabilitacji i ścieżki zdrowia, jako rodzaju wsparcia społecznego umożliwiającego uaktywnienie mieszkańców pod względem fizycznym i pozwalającego na nabycie umiejętności funkcjonowania w środowisku osób zdrowych, a tym samym zapobieganie stygmatyzacji i wykluczeniu społecznemu - dla 4 grup szkoleniowych o łącznej liczbie 120 osób. Szczegółowy opis, program, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Szkolenie realizowane będzie w Domu Pomocy Społecznej w Foluszu (sala szkoleniowa zostanie udostępniona Wykonawcy bezpłatnie - sala nie jest wyposażona w przyrządy szkoleniowe). 4. Wykonawca zapewni materiały, narzędzia i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia szkolenia. 5. Szkolenie będzie przeprowadzane w 4 grupach w trybie jednodniowym dla każdej grupy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 6. Każda grupa musi być szkolona w innym terminie. Termin realizacji poszczególnych szkoleń powinien mieścić się w terminach podanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Dokładne terminy konkretnych szkoleń zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 7. Czas trwania szkolenia - nie dłużej niż 6 godzin zegarowych dziennie od godz. 8 do godz. 15. Przerwy kawowe, obiadowe, itp nie są wliczane w wyżej wymieniony czas trwania szkolenia i muszą być odpowiednio zaplanowane przez prowadzącego szkolenie. 8. Część zajęć powinna mieć charakter warsztatowy. 9. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe oznakowane logotypami projektu: w tym długopis, notatnik, konspekty tekstowe zawierające treść szkolenia. 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkoleń każdego dnia catering w postaci; - zimnych napojów - woda bez ograniczeń, soki - dostępne na sali wykładowej w czasie szkolenia, - ciepłych napojów - przerwa kawowa między godziną 10:30 a 11:00 - kawa, herbata, - suchego prowiantu (ciastka), - owoce - dostępne na sali wykładowej, - gorącego posiłku w postaci drugiego dania obiadowego w godzinach między 12:00 a 13:00, składającego się z: a) schab panierowany, ziemniaki, surówka lub b) placek po węgiersku i zestaw surówek lub c) mięso drobiowe w postaci de-volaille, ryż, albo kasza kus-kus i zestaw surówek. Obiad powinien być podany w stołówce pracowniczej DPS. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia każdemu z uczestników szkolenia certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia. 12. Wzór certyfikatu musi być ustalony z Zamawiającym. Certyfikat musi zawierać informacje o projekcie, w ramach którego realizowane będzie szkolenie, informacje o dofinansowaniu oraz niezbędne logotypy. 13. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych. 14. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) z przebiegu kształcenia w tym w szczególności: - list obecności uczestników zajęć - potwierdzone za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia), - potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych - potwierdzone za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia), - potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci dania obiadowego - potwierdzone za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia), - potwierdzenia odbycia szkolenia BHP - potwierdzone za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia), - dziennika zajęć (przekazanie Zamawiającemu potwierdzonej kopii dokumentu po zakończeniu szkolenia), - certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (przekazanie Zamawiającemu potwierdzonej kopii dokumentu po zakończeniu szkolenia), - list potwierdzający odbiór certyfikatów przez uczestników (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia). Wymagane dokumenty powinny być przekazane Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu szkolenia. 15. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu harmonogramu zajęć na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć. 16. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli monitorującej na każdym etapie realizacji szkolenia. 17. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego (najpóźniej w dniu następnym od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu nauczania. 18. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet jakościowych z uczestnikami projektu dotyczących realizowanego szkolenia (ankiety zostaną przygotowane przez Zamawiającego). 19. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Szczegółowy opis programu szkoleń znajduje się w załączniku nr 7 do siwz. http://sppw.rops.rzeszow.pl/index.php/zalecenia-i-wytyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach