Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B i kategorii C dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kobylińska 10a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7253668 , fax. 062 7253668
  • Data zamieszczenia: 2011-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska 10a 10a
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7253668, fax. 062 7253668
    REGON: 00334092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B i kategorii C dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B i kategorii C dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społeczne 2. Szkolenie skierowane jest dla osób dorosłych znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukujących pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników uprawnień do kierowania pojazdami kategorii B, kategorii C. 2) Ilość osób kursu prawa jazdy kategorii B: 8 osób. 3) Ilość osób kursu prawa jazdy kategorii C: 1 osoba. 4) Ilość godzin kursu prawa jazdy kategorii B: 30 godzin teorii (wykłady + zajęcia z zakresu udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych) i 30 godzin zajęć praktycznych ( na placu manewrowym i w ruchu miejskim, oraz poza obszarem zabudowanym) + 10 godzin dodatkowo nauki jazdy. 5) Ilość godzin kursu prawa jazdy kategorii C: 20 godzin teorii i 30 godzin zajęć praktycznych (na placu manewrowym + w ruchu miejskim, oraz poza obszarem zabudowanym). 6) Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. 7) Miejsce szkolenia: - Zajęcia teoretyczne: w obrębie granic powiatu krotoszyńskiego, - Zajęcia praktyczne: w obrębie do 70 km od miasta Krotoszyna, powiatu krotoszyńskiego. 8) W przypadku odbywania się zajęć poza miejscowością Krotoszyn Wykonawca na własny koszt zapewnia transport uczestnikom kursu ((tj. dojazdu na kurs i powrotu do Krotoszyna). 9) Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika kursu do grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia. 10) Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.), zwanym dalej rozporządzeniem. 3. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej, w tym koszty: - wykładowców, instruktorów, - badań lekarskich w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami w zakresie danej kategorii prawa jazdy, - wykładów i praktycznej nauki jazdy, - wynajem sal szkoleniowych, - materiałów szkoleniowych, - egzaminu wewnętrznego i państwowego, - oraz inne koszty wyżej nie wymienione. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 2) Uwzględniać wszelkie uwagi Zamawiającego i dokonać odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Zapewnienia sali wykładowej wyposażonej w odpowiedni sprzęt i materiały edukacyjne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 4) Posiadania placu manewrowego, sprawnych pojazdów. 5) Przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego oraz zapewnienia udziału w egzaminie państwowym. 6) Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 7) Informowania kursantów o terminie zajęć teoretycznych i praktycznych z odpowiednim wyprzedzeniem. 8) W przypadku podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dokonać rejestracji swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. A po zakończeniu szkolenia przesłać Zamawiającemu potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie. 9) Poddać się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 10) Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie i dokonać weryfikacji kosztów. 11) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia kursu, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 12) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. 5.2.9.SIWZ do niniejszego ogłoszenia. 13) Wykonanie usługi zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi. 14) Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia: 1) Odpowiedniego zestawu materiałów dydaktycznych (np. właściwe podręczniki / skrypty) i piśmienniczych niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, dla każdego uczestnika szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu. 2) Sprzętu, narzędzi, w tym sprawnych pojazdów i innych materiałów niezbędnego do aktywnego uczestnictwa w zajęciach. 3) Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu wewnętrznego uczestnik otrzyma zaświadczenie, które uprawnia do zdawania egzaminu państwowego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia: 1) Imiennych list obecności uczestników kursu (podpisane przez uczestników). 2) Imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników). 3) List odbioru zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 4) Rejestru wydanych zaświadczeń. 5) Dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę zajęć. 7. Wykonawca po zakończonym szkoleniu zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 1) List obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników). 2) List odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników). 3) List potwierdzających odbiór zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 4) Imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs oraz wykazu osób, które kursu nie ukończyły. 5) Egzemplarze materiałów dydaktycznych, który otrzymali uczestnicy na własność. 6) Kserokopii dzienników szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć. 7) Kserokopii kart nauki jazdy praktycznej. 8) Kserokopii wydanych zaświadczeń. 9) Ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia zajęć. 10) Potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, jakie Wykonawca miał obowiązek zamieścić w internetowej bazie ofert szkoleń na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl 11) W przypadku przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, o których mowa od pkt. 5.5.1. do pkt. 5.5.5. w SIWZ do niniejszego ogłoszenia muszą one zostać poświadczone za zgodność z oryginałem. 12) Dokumenty wykazane od pkt. 5.5.1. do 5.5.10. w SIWZ do niniejszego ogłoszenia zostaną przekazane Zamawiającemu Protokołem Zdawczo - Odbiorczym. 8. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Zapewnienia uczestnikom kursu na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 2) Przekazania list uczestników wraz z ich danymi w terminie 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 3) Przekazania Wykonawcy ankiet ewaluacyjnych w terminie 3 dni kalendarzowych od planowanego zakończenia szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach