Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Murarz - tynkarz dla 4 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kobylińska 10a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7253668 , fax. 062 7253668
  • Data zamieszczenia: 2011-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska 10a 10a
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7253668, fax. 062 7253668
    REGON: 00334092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Murarz - tynkarz dla 4 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.Murarz - tynkarz dla 4 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Szkolenie skierowane jest dla osób dorosłych znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukujących pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: kurs zawodowy: murarz - tynkarz dla 4 osób: 1) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego wykonywania prac z zakresu murarstwa i tynkarstwa oraz zapoznanie ich z podstawową wiedzą potrzebną murarzowi i tynkarzowi. 2) Szkolenie należy przeprowadzić w 1 grupie. 3) Ilość godzin dydaktycznych dla jednego uczestnika: kursu: 120 godzin dydaktycznych, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin praktycznych. 4) Ilość zajęć: 20 spotkań z tym, że: a) Zajęcia teoretyczne: 6 spotkań po 6 godzin dydaktycznych i 1 spotkanie w ilości 4 godzin dydaktycznych. b) Zajęcia praktyczne: 12 spotkań po 6 godzin dydaktycznych i 1 spotkanie w ilości 8 godzin dydaktycznych. 5) Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których poinformuje Wykonawcę. 7) Forma przeprowadzonego szkolenia: wykłady + praktyka. 8) Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji kursu bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 9) Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kursu. 4. Tematyka szkolenia w zakresie kursu murarz - tynkarz ma obejmować między innymi zagadnienia: 1) zasady przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska, 2) dokumentacja techniczna, 3) kosztorysowanie, 4) rysunek techniczny, 5) materiałoznawstwo, 6) murarstwo: zasady wiązania cegieł i innych materiałów murarskich, ręczne i mechaniczne przygotowanie zapraw, sposoby murowania, rodzaje murów, elementy zbrojenia murów, ściany nośne i ścianki działowe, 7) tynkarstwo: zasady kładzenia tynków, rodzaje tynków i ich zastosowanie, 8) murarstwo, 9) stawianie rusztowań, 10) murowanie ścian, 11) rodzaje narzędzi i materiałów niezbędnych do podjęcia prac murarskich, 12) zasady zbrojenia, 13) rozpoznawanie i przygotowywanie podłoża, 14) przygotowywanie zapraw i betonów, 15) zasady deskowania, 16) zbrojenia, destylowania nadproży i stropów murarskich, 17) fundamenty, 18) stawianie ścian nośnych i ścianek działowych, 19) wykonywanie ścian z otworami okiennymi i drzwiowymi, 20) gzymsy, wykonywanie sklepień, nadproży i stropów, 21) osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej, 22) spoinowanie ścian, 23) rozbiórka konstrukcji murowych, 24) wykonywanie murów, 25) wyznaczanie lica tynków na ścianach i sufitach, 26) tynk dwuwarstwowy, 27) izolacja przeciwwilgociowa, 28) prace remontowe i konserwatorskie. 5. Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 2) Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 18:00, zgodnie z postanowieniami SIWZ, określonymi w pkt. 4, 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością. 2) Uwzględniać wszelkie uwagi Zamawiającego i dokonać odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Przeprowadzenia szkolenia zgodnie z Programem Szkolenia przedłożonym Wykonawcy. 4) Zapewnienia odpowiedniej bazy lokalowej na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 6) Przedłożenia wraz z Ofertą szczegółowego Programu Szkolenia, gdzie należy określić miejsce odbywania zajęć, wykazać materiały dydaktyczne i sprzęt, jaki będzie wykorzystany podczas zajęć, oraz materiały dydaktyczne, jakie uczestnik szkolenia otrzyma na własność. 7) Przedłożenia Zamawiającemu Harmonogram Zajęć, na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem. 8) Zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. A po zakończeniu szkolenia przesłać Zamawiającemu potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie. 9) Oznakowania wszystkich zaświadczeń / certyfikatów, materiałów (w tym dydaktyczne, program szkolenia, harmonogram zajęć) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013. 10) Poddać się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 11) Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. 12) Zweryfikowania kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy w przypadku skierowania mniejszej liczby osób na kurs przez Zamawiającego lub braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia. 13) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia kursu, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 14) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt.10. 15) Wykonanie usługi zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi. 16) Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.). 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia: 1) Materiałów dydaktycznych (np. właściwe podręczniki / skrypty), pozostałych materiałów dydaktycznych takich np. jak flamastry, długopisy, karti itp. niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, dla każdego uczestnika szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu. 2) Sprzętu, narzędzi, odzieży roboczej i innych materiałów niezbędnego do aktywnego uczestnictwa w zajęciach praktycznych. 3) Kadry prowadzącej zajęcia z minimum 2 letnim doświadczeniem pracy w zakresie prowadzenia zajęć dla osób bezrobotnych. 4) W każdym dniu odbywania się kursu bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe). 5) W każdym dniu, w którym zajęcia odbywają się w ilości ponad 5 godzin dydaktycznych zapewni dodatkowo bezpłatnie catering w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków/kaszy/ryżu, kompot lub napój). 6) Kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku. 7) Certyfikatów lub zaświadczeń o uczestnictwie w szkoleniu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia: 1) Imiennych list obecności uczestników kursu (podpisane przez uczestników). 2) Imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników) w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania dla każdego uczestnika kursu oddzielnie. 3) Imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników). 4) List odbioru certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 5) Rejestru wydanych zaświadczeń / certyfikatów. 6) Dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę zajęć. 7) Dokumentacji zdjęciowej z realizowanych zajęć, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego. 9. Wykonawca po zakończonym szkoleniu zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 1) List obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników). 2) List odbioru cateringu (podpisane przez uczestników) w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania. 3) List odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników). 4) List potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 5) Imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs oraz wykazu osób, które kursu nie ukończyły. 6) Egzemplarza materiałów dydaktycznych, który otrzymali uczestnicy na własność. 7) Kserokopii dzienników szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć. 8) Kserokopii wydanych zaświadczeń / certyfikatów, potwierdzających ukończenie kursu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć. 9) Dokumentacji zdjęciowej z realizowanych zajęć, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego. 10) Ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia zajęć. 11) Potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, jakie Wykonawca miał obowiązek zamieścić w internetowej bazie ofert szkoleń na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl 12) W przypadku przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, o których mowa od pkt. 1 do pkt. 5 muszą one zostać poświadczone za zgodność z oryginałem. 13) Dokumenty wykazane od pkt. 1 do 11 zostaną przekazane Zamawiającemu Protokołem Zdawczo - Odbiorczym. 10. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Zapewnienia uczestnikom kursu na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 2) Przekazania listy uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku w terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 3) Przekazania list uczestników wraz z ich danymi w terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 4) Informowania uczestników kursu o terminie i ich miejscu, zgodnie z Harmonogramem, który otrzyma Zamawiający od Wykonawcy. 5) informowania o każdej zmianie (weryfikacji) uczestników kursu. 6) Przekazania Wykonawcy ankiet ewaluacyjnych w terminie 3 dni kalendarzowych od planowanego zakończenia szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach