Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania (parkowania) depozytów tj. pojazdów oraz części samochodów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Oleśnicy, KPP w Środzie Śl., KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 930156216
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania (parkowania) depozytów tj. pojazdów oraz części samochodów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Oleśnicy, KPP w Środzie Śl., KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania (parkowania) depozytów tj. pojazdów oraz części samochodów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Oleśnicy, KPP w Środzie Śl., KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część 1 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg – 122; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg – 30. Część 2 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Jaworze Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg – 245; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg – 65. Część 3 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Lubaniu Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg – 150; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg – 25. Część 4 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Oleśnicy Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg – 225; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg – 25. Część 5 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Środzie Śląskiej Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg – 280; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg – 40. Część 6 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Świdnicy Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg – 900; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg – 180. Część 7 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Wołowie Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg – 120; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg – 45. Część 8 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Złotoryi Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg – 300; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg – 100. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych. -Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem. -Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego. -Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (trzecich sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1 m., z wejściem zamykanym na klucz). -Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 6 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg do jego całkowitego zapełnienia oraz jednego miejsca parkingowego dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg. -Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu). -Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania. -Wykonawca usługi powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości, dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 zamówienia : 75,00 PLN Część 2 zamówienia : 160,00 PLN Część 3 zamówienia : 85,00 PLN Część 4 zamówienia : 120,00 PLN Część 5 zamówienia : 155,00 PLN Część 6 zamówienia : 545,00 PLN Część 7 zamówienia : 85,00 PLN Część 8 zamówienia : 210,00 PLN Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej wartości wadium ustalonej dla danej części postępowania. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wadium winno zostać złożone w wysokości odpowiadającej wartości wszystkich części zamówienia w których złożono ofertę. 1.2 Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: NBP O/Okręgowy Wrocław, numer: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 260-043-129/2016/MR na usługi parkingowe ”. 1.4 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 1.5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie (przed upływem terminu składania ofert), a jego kopia w ofercie. 1.6 Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach