Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 65186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3270215, 3284870 , fax. 683 284 871
- Data zamieszczenia: 2017-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Zamenhofa 1
65186 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3270215, 3284870, fax. 683 284 871
REGON: 103663200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska-bip.ohp.pl www.lubuska.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ogrodzenia przy nieruchomości LWK OHP ul. Ludwika Zamenhofa 1 w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ogrodzenia przy nieruchomości LWK OHP ul. Ludwika Zamenhofa 1 w Zielonej Górze. Zadanie przewiduje: A. Ogrodzenie: -malowanie elementów metalowych ogrodzenia, -rozebranie istniejącego ogrodzenia, -wykonanie podmurówki, - zamontowanie cokołu i słupków (z pustaków zalewowych i stalowych) z powierzonego materiału, - montaż przęseł. Zamawiający powierzy Wykonawcy następujący materiał: 1. Skała Lubuska „Pustak słupkowy” Piaskowiec - 104 szt. 2. Skała Lubuska „Pustak ścienny podstawowy”1str.łupany pióro/wpust Piaskowiec - 513 szt. 3. Skała Lubuska „Pustak ścienny podstawowy”1str.łupany pióro/wpust Piaskowiec, 2gat. - 696 szt. 4. Skała Lubuska „Przykrycie cokołu” Piaskowiec - 400 szt. 5. Skała Lubuska „Przykrycie cokołu” Piaskowiec, 2gat. - 530 szt. 6. Skała Lubuska „Przykrycie słupka” Piaskowiec - 13 szt. 7. Słupek stalowy - 186 szt. 8. Przęsło stalowe - 186 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym przebudowy ogrodzenia, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Zapłata nastąpi po zakończeniu robót budowlanych, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Zamawiający nie wymaga aby wykonawca oraz podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.) osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty, na okres 36 miesięcy począwszy od dnia zakończenia realizacji zamówienia i podpisania protokołu końcowego. Dokumentem gwarancyjnym określającym prawa i obowiązki stron jest umowa o zamówienie publiczne. Zamawiającemu niezależnie od uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji przysługuje prawo korzystania z rękojmi na zasadach określonych w art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego. Wykonawca wybrany do realizacji zadania przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu ubezpieczenie na czas realizacji zadania. Przedmiot zamówienia podlegał będzie odbiorowi końcowemu – po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126). Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po zakończeniu pracy doprowadzić teren budowy do czystości tak, aby komunikacja odbywała się bez zakłóceń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza oferty należy załączyć: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego potwierdzające udostępnienie potencjału, 4) Informację i dowody o podjętych działaniach w celu wykazania swojej rzetelności (tylko w przypadku gdy z treści złożonego Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wynika że podlega on wykluczeniu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08