Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia pożyczki finansowej dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój (kod CPV: 66.11.30.00-5 - (3) usługa udzielania kredytu .

Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4491389
  • Data zamieszczenia: 2011-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny
    ul. Uzdrowiskowa 54 54
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4491389
    REGON: 00029188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uzdrowisko-goczalkowice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia pożyczki finansowej dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój (kod CPV: 66.11.30.00-5 - (3) usługa udzielania kredytu .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kwota pożyczki w walucie polskiej w wysokości 600.000,00 zł. 3.Pożyczka wypłacona w całości niezwłocznie po podpisaniu umowy jednak nie później niż do dnia 25.02.2011 r. 4.Kwota pożyczki będzie oprocentowana według zmiennej, równej stopie WIBOR 1M, oznaczającą stopę procentową dla depozytów jednomiesięcznych, powiększoną o stałą marżę wskazaną przez Wykonawcę w ofercie . 5.Zmiana oprocentowania będzie następować w okresach 1-miesięcznych i będzie obowiązywać od pierwszego dnia miesiąca nowego 1-miesięcznego okresu rozliczeniowego. 6.Dla pierwszego 1-miesiecznego okresu rozliczeniowego należy przyjąć stopę WIBOR 1M na dzień 28.01.2011r., a dla kolejnych okresów rozliczeniowych należy przyjąć wartość stopy WIBOR 1M ustaloną na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M dla drugiego dnia roboczego przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, do wyliczenia przyjmuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego , w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 1M. 7.O zmianie oprocentowania dla kolejnych okresów rozliczeniowych , Pożyczkodawca powiadomi Pożyczkobiorcę faksem oraz pocztą mailową na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, ponadto Pożyczkodawca prześle Pożyczkobiorcy nowy harmonogram listem poleconym, najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od terminu obowiązywania nowej wartości oprocentowania pożyczki. Do zawiadomienia dołączony zostanie nowy harmonogram płatności. 8.Spłata całości wypłaconej pożyczki wraz z prowizją i odsetkami przez okres 24-miesięcy w ratach miesięcznych ( od marca 2011r. do lutego 2013r.), przy czym kapitał główny Zamawiający rozpocznie spłatę od 30.09.2012r. do 28.02.2013r. w równych ratach miesięcznych, prowizja płatna w równych ratach miesięcznych będzie od dnia 31.03.2011r. do 28.02.2013r., a odsetki winne być naliczane od kapitału pozostałego do spłaty do dnia zapłaty i spłacane wraz z prowizją. Do wyliczenia odsetek należy przyjąć: - miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych - rok ma 365 dni - wypłata pożyczki w dniu 25.02.2011 r. 5.Forma zabezpieczenia pożyczki - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6.Przeznaczenie pożyczki - restrukturyzacja finansowa zobowiązań Zamawiającego. 7.W celu obliczenia ceny oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 28.01.2011r. 8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości zamówienia bez udziału podwykonawców. 9.Zamawiający posiada uchwałę Rady Społecznej na zaciągnięcie pożyczki. 10.Bilans zysków i strat za rok 2009 znajduje się na naszej stronie internetowej www.gozdroj.pl ,a za I półrocze 2010 roku Zamawiający załącza jako załącznik do siwz. Zamawiający zastrzega odstąpienie podpisania umowy w przypadku otrzymania środków finansowych od organu założycielskiego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium ani wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach