Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie: Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Północna 9B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6181924 , fax. 032 6181901
  • Data zamieszczenia: 2015-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
    ul. Północna 9B 9B
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6181924, fax. 032 6181901
    REGON: 27672815300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie: Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie: Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji, Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 180, w tym minimum 130 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy (samodzielny), z zakresu:  księgowy bilansista (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) ogólne zasady rachunkowości, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - regulacje prawne rachunkowości; - istota i zakres rachunkowości; - zasady rachunkowości 2) środki gospodarcze i źródła ich pochodzenia, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - istota i zakres majątku trwałego; - struktura majątku obrotowego; - treść i formy organizacyjno-prawne kapitałów własnych; - struktura kapitałów obcych; - treść, układ, cechy bilansu 3) ewidencja operacji gospodarczych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - operacje gospodarcze i ich wpływ na bilans; - istota i rodzaje kont księgowych; - funkcjonowanie kont księgowych; - wynik finansowy; - poprawianie błędów księgowych; - rozdzielność i łączenie kont 4)organizacja rachunkowości w jednostkach gospodarczych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - plan kont; - zadania i klasyfikacja dokumentów; - powstanie i wykorzystanie dokumentu księgowego; - obieg i archiwizowanie dokumentów 5) ogólne zasady inwentaryzacji, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - regulacje prawne inwentaryzacji; - istota i zadania inwentaryzacji; - rodzaje inwentaryzacji i metody jej przeprowadzania; - przygotowanie jednostki gospodarczej do inwentaryzacji 6) ewidencja obrotu gotówkowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - prowadzenie obrotu gotówkowego; - sporządzanie asygnat kasowych; - sporządzanie bankowego dowodu wpłaty; - sporządzanie raportu kasowego; - zasady przewozu i przechowywania gotówki; - ewidencja księgowa obrotu gotówkowego 7) ewidencja obrotu bezgotówkowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - formy i zasady obrotu bezgotówkowego; - sporządzanie polecenia przelewu; - sporządzanie czeku rozrachunkowego; - akredytywa; - ewidencja księgowa obrotu bezgotówkowego; - ewidencja kredytów bankowych 8) ewidencja innych środków pieniężnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: istota i formy innych środków pieniężnych; obrót wekslowy; ewidencja księgowa innych środków pieniężnych 9) sporządzanie list płac i rozdzielników, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: formy płac i systemy wynagrodzeń; karty pracy - wynagrodzeń; wynagrodzenia za urlopy wypoczynkowe i okolicznościowe; wynagrodzenie brutto; wynagrodzenie za okres niezdolności do pracy z tytułu choroby; potrącenie na liście płac; inne świadczenia wynikające ze stosunku pracy; wypłaty z tytułu umowy zlecenia i o dzieło; podział płac i narzutów; indywidualne karty wynagrodzeń 10)   sporządzanie list zasiłków i deklaracji ZUS, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: podstawa wymiaru zasiłku; wysokość i wpłata zasiłku chorobowego; zasiłek macierzyński i porodowy; zasiłek opiekuńczy; zasiłek wychowawczy; ustalenie dochodu do zasiłku rodzinnego; wypłata zasiłku rodzinnego i pielęgnacyjnego; podstawa składek; wysokość składek; deklaracje rozliczeniowe ZUS; rozliczanie składek i świadczeń 11)   rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: koszty uzyskania przychodu; stawki podatku dochodowego; ustalenie zaliczki na podatek dochodowy; deklaracje miesięczne podatku dochodowego; roczne rozliczenie podatku dochodowego 12)   ewidencja rozrachunków z tytułu VAT, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - podatnicy VAT; - czytanie podlegające opodatkowaniu/zwolnieniu; - stawki podatku VAT; - dowody stanowiące podstawę odliczenia VAT naliczonego; - rejestr zakupu VAT; - ustalenie podatku do odliczenia; - rejestr sprzedaży VAT; - księgowe ujęcie rozrachunków z tytuł VAT; - deklaracje podatku od towarów i usług; - analiza konta rozrachunków z tytułu VAT 13)   ewidencja rozrachunków z dostawcami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: wpisywanie dokumentów zakupu do rejestru; sprawdzenie dokumentów zobowiązań wb. dostawców; księgowe ujęcie rozrachunków z dostawcami; analizowanie rozrachunków z dostawcami 14)   ewidencja rozrachunków z odbiorcami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - sporządzanie dokumentów rozrachunku z odbiorcami z tytułu sprzedaży produktów; - naliczanie odsetek, kar umownych, odszkodowań w związku z niedotrzymaniem warunków umowy; - księgowe ujęcie rozrachunków z odbiorcami; - analizowanie i weryfikacja rozrachunków z odbiorcami 15)   ewidencja rozrachunków z pracownikami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - księgowe ujęcie rozrachunków z tytułu wynagrodzeń; - księgowe ujęcie innych rozrachunków z pracownikami; - analizowanie rozrachunków z pracownikami 16)   ewidencja rozrachunków publiczno - prawnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - rozrachunki z Urzędem Skarbowym; - rozrachunki z ZUS; - rozrachunki z innymi instytucjami publiczno-prawnymi; - analizowanie innych rozrachunków publiczno-prawnych 17)   ewidencja pozostałych rozrachunków, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - rozrachunki z udziałowcami i akcjonariuszami; - tytuły pozostałych rozrachunków; - księgowe ujęcie pozostałych rozrachunków; - obroty kont rozrachunkowych; - salda kont pozostałych rozrachunków; - windykacja należności; - odsetki od nieterminowej realizacji zobowiązań 18)   ewidencja roszczeń, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: roszczenia z tytułu niedoborów i szkód; roszczenia z tytułu kwestionowanych należności; dokumentacja dochodzenia roszczeń; rezerwy należności; księgowe ujęcie roszczeń i rezerw 19)   ewidencja roszczeń barterowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: relacje wymiany barterowej; wycena transakcji barterowej; księgowe ujęcie transakcji barterowych 20)   ewidencja inwestycji, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - koszty inwestycji; - zakres rzeczowy inwestycji; - wartość początkowa środków trwałych oddanych do użytkowania przed i po zakończeniu inwestycji; - wartość inwestycji nie dających efektu gospodarczego; - księgowe ujęcie inwestycji 21)   ewidencja środków trwałych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - klasyfikacja środków trwałych; - wartość początkowa środków trwałych; - metody amortyzacji środków trwałych; - amortyzacja środków trwałych używanych i ulepszonych; - zasady aktualizacji wartości początkowej środków trwałych; - dokumentacja środków trwałych; - ewidencja księgowa środków trwałych; - ewidencja szczegółowa środków trwałych. 22)   ewidencja finansowego majątku trwałego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - składniki finansowego majątku trwałego; - wartość początkowa finansowanego majątku trwałego; - księgowe ujęcie finansowego majątku trwałego; - różnice powstałe na dzień bilansowy przy wycenie finansowego majątku trwałego; - odpisy aktualizujące wartość początkową finansowanego majątku trwałego. 23)   ewidencja wartości niematerialnych i prawnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - charakterystyka wartości niematerialnych i prawnych; - wartość początkowa wartości niematerialnych i prawnych; - amortyzacja wartości niematerialnych i prawnych; - księgowe ujęcie wartości niematerialnych i prawnych, 24)   ewidencja leasingu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - rodzaje leasingu; - VAT w leasingu operacyjnym; - VAT w leasingu finansowym; - metody amortyzacji środków trwałych; - księgowe ujęcie leasingu operacyjnego i finansowego. 25)   ewidencja i rozliczanie zakupu towarów i opakowań, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - kontrola dokumentów zakupu i przyjęcia towarów i opakowań; - marże handlowe; - odchylenia od cen ewidencyjnych towarów; - wycena i rozliczenie inwentaryzacji; - księgowe ujęcie dokumentów zakupu towarów i opakowań. 26)   ewidencja zakupu usług, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - kontrola dokumentów zakupu usług; - księgowe ujęcie dokumentów zakupu usług. 27)   ewidencja i rozliczanie zakupu materiałów, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - kontrola dokumentów dotyczących zakupu materiałów; - ceny ewidencyjne materiałów; - rozliczenie inwentaryzacji; - księgowe ujęcie zakupu materiałów. 28)   ewidencja zużycia materiałów, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - wycena dowodów rozchodu materiałów; - rozliczanie odchyleń od cen ewidencyjnych i kosztów zakupu; - księgowe ujęcie rozchodu - zużycia materiałów. 29)   rozliczenie kosztów handlowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - ewidencja kosztów rodzajowych; - rozdzielniki kosztów; - współczynniki kosztów zakupu i zarządu; - rozliczenie międzyokresowe kosztów. 30)   ewidencja i rozliczenie kosztów przedsiębiorstwa, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - deklaracja dokumentów na konta kosztów; - księgowanie dowodów na konta kosztów; - rozliczenie kosztów produkcji pomocniczych; - rozliczenie międzyokresowe kosztów; - rozliczenie kosztów zarządu; - układ kalkulacyjny kosztów produkcji. 31)   kalkulacja kosztu jednostkowego produktu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: -obliczanie ilości produktów; -kalkulacja podziałowa prosta; -kalkulacja podziałowa ze współczynnikiem; -kalkulacja doliczeniowa; -rozliczenie kosztów produkcji; -obliczenie odchyleń od cen ewidencyjnych wyrobów gotowych. 32)   ewidencja wyrobów gotowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - ewidencja przychodu wyrobów gotowych; - ewidencja rozchodu wyrobów gotowych; - wycena arkuszy inwentaryzacji wyrobów gotowych; - zestawienie różnic inwentaryzacyjnych; - księgowanie różnic inwentaryzacyjnych. 33)   ewidencja sprzedaży towarów, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - dokumenty sprzedaży towarów; - konta księgowe sprzedaży towarów; - odchylenia od cen ewidencyjnych; - wynik na sprzedaży towarów. 34)   ewidencja sprzedaży usług, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - dokumenty sprzedaży usług; - konta księgowe sprzedaży usług; - wynik na sprzedaży usług. 35)   ewidencja sprzedaży wyrobów gotowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - dokumenty sprzedaży wyrobów gotowych; - wybór kont księgowych sprzedaży wyrobów gotowych; - odchylenia od cen ewidencyjnych; - wynik na sprzedaży wyrobów gotowych. 36)   ustalenie wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - przychody i koszty działalności operacyjnej; - przychody i koszty działalności finansowej; - straty i zyski nadzwyczajne; - metoda kalkulacyjna ustalania wyniku finansowego; - metoda porównawcza ustalania wyniku finansowego. 37)   ewidencja wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - zmiany stanu produktów i ich wpływ na wynik finansowy; - przeniesienie sald kont przychodów i kosztów na wynik finansowy; - ewidencja przychodów i kosztów na koncie wynik finansowy ; - wyznaczenie wyników cząstkowych oraz z całokształtu działalności. 38)   podział wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - ustalenie podatku dochodowego od osób prawnych lub fizycznych; - naliczanie dywidendy od funduszu założycielskiego; - deklaracja podatku dochodowego od osób prawnych lub fizycznych oraz rozliczenie dywidendy; - przeznaczenie wyniku finansowego w ramach podziału fakultatywnego; - księgowe rozliczenie wyniku finansowego. 39)   ewidencja funduszy i kapitałów własnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - rodzaje funduszy - kapitałów oraz tytuły ich przeznaczenia; - księgowe ujęcie funduszy - kapitałów własnych. 40)   ewidencja funduszy specjalnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - źródła powstawania funduszy specjalnych oraz tytuły ich przeznaczenia; - księgowe ujęcie funduszy specjalnych. 41)   sporządzanie sprawozdań, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - statut i rejestracja jednostki; - bilansowa sprawozdawczość finansowa; - pozostała sprawozdawczość finansowa; - zakres sprawozdawczości; - sporządzanie sprawozdań wg określonych wzorów. 42)   sporządzanie bilansu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - zamykanie ksiąg rachunkowych; - wzory druków bilansowych; - konta bilansowe pozabilansowe i wynikowe; - obroty i salda kont analitycznych i syntetycznych; - grupowanie aktywów wg układu bilansowego; - grupowanie pasywów wg układu bilansowego; - wycena składników bilansowych; - zestawienie stanu majątkowego jednostki - bilans; - dane uzupełniające do bilansu; - synchronizacja bilansu z innymi sprawozdaniami. 43)   sporządzanie sprawozdań z przepływu środków pieniężnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: -memoriałowa podstawa rachunku; - kasowa podstawa rachunku; - standardy rachunku przepływu środków pieniężnych; - sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych. 44)   sporządzanie rachunku zysków i strat, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - istota i treść rachunku wyników; - wynik finansowy w ujęciu księgowym a rachunek zysków i strat; - zestawienie przychodów i kosztów w układzie sprawozdania finansowego rachunek zysków i strat. 45)   analiza podstawowych wskaźników finansowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - materiały źródłowe analizy ekonomicznej; - metody analizy ekonomicznej; - analiza pionowa i pozioma leasingu; - analiza pionowa i pozioma rachunku wyników; - wskaźniki płynności; - wskaźniki rentowności; - wskaźniki sprawności działania; - wskaźniki zarządzania długiem; - formy prezentacji wyników analizy ekonomicznej. 46)   obsługa komputera w zakresie podstawowym, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - budowa sprzętu komputerowego; - operacja na dyskach; - operacja na katalogach; - operacja na plikach; - praca w oknach środowiska Windows; - zmiana parametrów systemu Windows; - zarządzanie plikami w Windows; - praca z aplikacjami i przenoszenie obiektów w Windows. - drukowanie dokumentów ze środowiska Windows. 47)   arkusze kalkulacyjne w zastosowaniach  finansowo- księgowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - podstawy arkusza kalkulacyjnego; - wprowadzanie i edycja; - formatowanie; - zapisywanie i odczytywanie arkuszy; - funkcje wbudowane; - tworzenie wykresów; -modyfikacja wykresów; - problemy typu co jeśli; - scenariusz zdarzeń; - funkcje trendu; - drukowanie; - praca z kilkoma arkuszami. 48)   obsługa programów płacowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - charakterystyka i budowa programu płace; - zakładanie katalogów; - opracowywanie listy płac; - drukowanie listy płac i przelewów; - raporty i zestawienia; - archiwizacja danych. 49)   obsługa programów finansowo- księgowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - charakterystyka i budowa programu f-k; - wprowadzanie danych do katalogów; - wprowadzanie transakcji do księgi głównej i kasy; - wprowadzanie operacji gospodarczych do rejestru należności; - wprowadzanie operacji gospodarczych do rejestru zobowiązań; - drukowanie rejestrów; - księgowanie; - zestawienia; - raporty finansowe; - zamykanie okresów; - archiwizacja danych. -- suma godzin dla jednostek modułowych 46,47,48,49 - minimum 40 godzin 2. zgodnie z modułowym programem szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS (kod zawodu: 343201): 1) wynagrodzenie za pracę - minimum 6 godzin, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - płaca - jej funkcje i zasady ; - elementy i składniki wynagrodzenia za pracę; - minimalne wynagrodzenie za pracę; - systemy wynagrodzenia za pracę; - wzorcowa lista płac. 2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - prawo do wynagrodzenia; - ochrona wynagrodzenia za pracę; - wgląd do dokumentacji płacowej; - potrącenia z wynagrodzenia za pracę; - rozliczenia publicznoprawne; - odpowiedzialność pracodawcy przy wypłacie wynagrodzeń. 3) rozliczenie składek ZUS - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - dokumenty zgłoszeniowe, rozliczeniowe i płatnicze; - zasady i tryb postępowania w sprawach rozliczenia składek; - wypełnianie i przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych. 4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - zasiłek chorobowy i opiekuńczy; - świadczenia rehabilitacyjne; - zasiłek macierzyński; - zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze. 5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - kapitał początkowy - jego istota i zadania - wniosek ZUS do pracodawców w sprawie kapitału początkowego; - kompletowanie dokumentów do wniosku o ustalenie kapitału początkowego; - ustalenie kapitału początkowego. 3. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- minimum 20 godzin; 4. jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 15 godzin; 5. jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA w zakresie kadr i płac - minimum 15 godzin. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę z zakresu księgowości oraz kadr i płac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie certyfikatu jakości usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach